Caroline1986 Skrevet 11. november 2020 #81 Skrevet 11. november 2020 Merkelig spørsmål får merkelige svar. For det første må du bestemme selv hva du synes at du kler. For det andre er det ingen som har noe med hvorvidt en kvinne velger å barbere seg eller ei. For det tredje finnes det vel ikke en mann i verden eller så langt i historien som har kasta ei dame ut av senga si på grunn av hvordan hun ser ut nedentil. Og til dere menn som prøver å fortelle kvinner hvordan de bør holde musa si: If u like your vagina shaved, then shave your vagina. Har du ikke en vagina, så kan du slutte å mansplaine😘 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #82 Skrevet 11. november 2020 Og egentlig er det veldig morsomt at menn tror det er så mye mer hygenisk å slikke glattbabert mus når vi har utflod nesten hele tiden uansett som er sunt og normalt. Dere slikker i dere utfloden våres uten at dere merker det siden utflod kan ofte være helt blankt. Dere har rar logikk... Og når vinner har eggeløsning er vi ofte kåte og spesielt da kommer det mye dobbelt så mye utflod ut skal jeg si dere. Bare slikk i dere en våt mus med blanding av utflod dere kan jo ikke se forskjell uansett haha. Anonymkode: dd935...14b 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #83 Skrevet 11. november 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo ikke sånn at vi kvinner alltid er ærlige og åpne om sånne ting for partneren sin, vi vil jo ikke at partneren skal vite sånne ting og vasker oss bare godt. Dine partnere kan godt ha hatt disse plagene bare dem har vasket det godt og skjult det. Anonymkode: dd935...14b Godt forsøk. De jeg har pratet med har vært ærlige om at de ikke sliter med det. Og dessuten: Utflod lukter, jeg har vært med en som sleit med utflod og det luktet helt jævlig. Så for den som mener at alle jenter som barberer seg sliter med uflod, ja de lyver. For da er det rart at den lukten har jeg kun opplevd en gang, og vedkommende var ikke en som likte å barbere seg, tvert imot. Og nesen min lyver heller ikke når jeg merker at det LUKTER, og da mener jeg LUKTER av skritt som ikke er barbert kontra de som faktisk barberer meg. Så dere mener at både jentene OG nesa mi lyver. Det lukter renere og bedre av en glattbarbert, uansett hvor mye dere hårete kvinner måtte mene det motsatte. Anonymkode: 7270c...a89
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #84 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt forsøk. De jeg har pratet med har vært ærlige om at de ikke sliter med det. Og dessuten: Utflod lukter, jeg har vært med en som sleit med utflod og det luktet helt jævlig. Så for den som mener at alle jenter som barberer seg sliter med uflod, ja de lyver. For da er det rart at den lukten har jeg kun opplevd en gang, og vedkommende var ikke en som likte å barbere seg, tvert imot. Og nesen min lyver heller ikke når jeg merker at det LUKTER, og da mener jeg LUKTER av skritt som ikke er barbert kontra de som faktisk barberer meg. Så dere mener at både jentene OG nesa mi lyver. Det lukter renere og bedre av en glattbarbert, uansett hvor mye dere hårete kvinner måtte mene det motsatte. Anonymkode: 7270c...a89 Nei utflod lukter ingenting vi har utflod hver eneste dag. Du vet tydelivis ingenting du. Hvis utlod lukter skal man få det sjekket det er ikke normalt. Anonymkode: dd935...14b 1
Gjest Giftmann30 Skrevet 11. november 2020 #85 Skrevet 11. november 2020 Trimmet eller full busk ikke glattbarbert, ser bare feil og unaturlig ut..
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #86 Skrevet 11. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt forsøk. De jeg har pratet med har vært ærlige om at de ikke sliter med det. Og dessuten: Utflod lukter, jeg har vært med en som sleit med utflod og det luktet helt jævlig. Så for den som mener at alle jenter som barberer seg sliter med uflod, ja de lyver. For da er det rart at den lukten har jeg kun opplevd en gang, og vedkommende var ikke en som likte å barbere seg, tvert imot. Og nesen min lyver heller ikke når jeg merker at det LUKTER, og da mener jeg LUKTER av skritt som ikke er barbert kontra de som faktisk barberer meg. Så dere mener at både jentene OG nesa mi lyver. Det lukter renere og bedre av en glattbarbert, uansett hvor mye dere hårete kvinner måtte mene det motsatte. Anonymkode: 7270c...a89 Lukta kommer av andre årsaker som forstyrret ph verdi osv. Utflod lukter ingenting vedmindre det er noe gale. Anonymkode: dd935...14b 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #87 Skrevet 11. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei utflod lukter ingenting vi har utflod hver eneste dag. Du vet tydelivis ingenting du. Hvis utlod lukter skal man få det sjekket det er ikke normalt. Anonymkode: dd935...14b Her sier jo dere FITTER litt motstridende ting da. Noen sier det er noe alle får (uavhengig av barbert eller ikke) så fra noen andre: Jeg får utflod hvis jeg barberer meg så derfor barberer jeg meg ikke. Tullete . Anonymkode: 7270c...a89
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #88 Skrevet 11. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei utflod lukter ingenting vi har utflod hver eneste dag. Du vet tydelivis ingenting du. Hvis utlod lukter skal man få det sjekket det er ikke normalt. Anonymkode: dd935...14b Vi har truseinnlegg for en grunn for å beskytte trusene våre mot utflod noe vi har hele tiden hver dag. Anonymkode: dd935...14b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #89 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her sier jo dere FITTER litt motstridende ting da. Noen sier det er noe alle får (uavhengig av barbert eller ikke) så fra noen andre: Jeg får utflod hvis jeg barberer meg så derfor barberer jeg meg ikke. Tullete . Anonymkode: 7270c...a89 Noen får mye MER utflod noen får ikke utflod har vi uansett men å ha overflødig pga barbering er det ikke alle som vil ha. Noen har lite utflod noen har masse. Noen reagerer på å få mer ved barbering noen ikke. Er det så vanskelig å forstå etter så mangen svar her? Anonymkode: dd935...14b 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #90 Skrevet 11. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt forsøk. De jeg har pratet med har vært ærlige om at de ikke sliter med det. Og dessuten: Utflod lukter, jeg har vært med en som sleit med utflod og det luktet helt jævlig. Så for den som mener at alle jenter som barberer seg sliter med uflod, ja de lyver. For da er det rart at den lukten har jeg kun opplevd en gang, og vedkommende var ikke en som likte å barbere seg, tvert imot. Og nesen min lyver heller ikke når jeg merker at det LUKTER, og da mener jeg LUKTER av skritt som ikke er barbert kontra de som faktisk barberer meg. Så dere mener at både jentene OG nesa mi lyver. Det lukter renere og bedre av en glattbarbert, uansett hvor mye dere hårete kvinner måtte mene det motsatte. Anonymkode: 7270c...a89 Du vet at alle med en vagina, har utflod konstant sant? Du kan tydligvis ingenting om anatomi haha... Stakkars de som har vært med deg, de har nok faket mye.. Jeg elsker naturlige kvinnekropper, tenner ikke på barne-look Anonymkode: ff5ec...b79 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #91 Skrevet 11. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her sier jo dere FITTER litt motstridende ting da. Noen sier det er noe alle får (uavhengig av barbert eller ikke) så fra noen andre: Jeg får utflod hvis jeg barberer meg så derfor barberer jeg meg ikke. Tullete . Anonymkode: 7270c...a89 Noen får MER utflod når de barberer seg ja - men alle har utflod hver eneste dag, konstant. Flaut hvor lite du kan om kvinnekroppen, det der lærne vi jo på barneskolen Anonymkode: ff5ec...b79 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #92 Skrevet 11. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt forsøk. De jeg har pratet med har vært ærlige om at de ikke sliter med det. Og dessuten: Utflod lukter, jeg har vært med en som sleit med utflod og det luktet helt jævlig. Så for den som mener at alle jenter som barberer seg sliter med uflod, ja de lyver. For da er det rart at den lukten har jeg kun opplevd en gang, og vedkommende var ikke en som likte å barbere seg, tvert imot. Og nesen min lyver heller ikke når jeg merker at det LUKTER, og da mener jeg LUKTER av skritt som ikke er barbert kontra de som faktisk barberer meg. Så dere mener at både jentene OG nesa mi lyver. Det lukter renere og bedre av en glattbarbert, uansett hvor mye dere hårete kvinner måtte mene det motsatte. Anonymkode: 7270c...a89 Hvis hun sleit med utflod som lukter er det sopp. Utflod har vi hele tiden. Sliter med utflod? Den var ny. En sunn mus har tflod hver dag uten lukt. Anonymkode: dd935...14b 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #93 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du vet at alle med en vagina, har utflod konstant sant? Du kan tydligvis ingenting om anatomi haha... Stakkars de som har vært med deg, de har nok faket mye.. Jeg elsker naturlige kvinnekropper, tenner ikke på barne-look Anonymkode: ff5ec...b79 Ja, og det var derfor jeg skrev at de hadde sagt det, for å se hvor mange motstridende svar jeg fikk her. ENkelte har faktisk sagt at de får det KUN fordi at de barberer seg , at dem ellers ikke ville hatt det. Som er en løgn og jeg har avslørt det. Og en glattbarbert har alltid luktet mindre enn en som er hårete. Nesen min lyver ikke. Det er morsomt at du mener at en VOKSEN kvinnekropp har barnelook bare fordi at hun er shavet. Det er er tragisk og feil. Et barn kunne ikke hatt en slik kropp, ergo ser ikke KVINNEN ut som et barn. Det er jævlig ekkelt når folk skal komme med at de ser ser ut som et barn når de er shavet. Min kjæreste er shavet, men ser overhodet ikke ut som et barn. Hun liker ikke hår og det passer meg bra fordi at jeg ikke er så glad i hår heller. Rett og slett fordi at det er ekkelt og kiler når jeg kommer borti de. Anonymkode: 7270c...a89 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #94 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, og det var derfor jeg skrev at de hadde sagt det, for å se hvor mange motstridende svar jeg fikk her. ENkelte har faktisk sagt at de får det KUN fordi at de barberer seg , at dem ellers ikke ville hatt det. Som er en løgn og jeg har avslørt det. Og en glattbarbert har alltid luktet mindre enn en som er hårete. Nesen min lyver ikke. Det er morsomt at du mener at en VOKSEN kvinnekropp har barnelook bare fordi at hun er shavet. Det er er tragisk og feil. Et barn kunne ikke hatt en slik kropp, ergo ser ikke KVINNEN ut som et barn. Det er jævlig ekkelt når folk skal komme med at de ser ser ut som et barn når de er shavet. Min kjæreste er shavet, men ser overhodet ikke ut som et barn. Hun liker ikke hår og det passer meg bra fordi at jeg ikke er så glad i hår heller. Rett og slett fordi at det er ekkelt og kiler når jeg kommer borti de. Anonymkode: 7270c...a89 Rart at du har behov for å endre på en så stor og naturlig del av kroppen til kvinner for å tenne på de, sikker på at du er hetrofil? Er du helt skavet overalt, rundt tarmåpning, penis og resten av kroppen? Ikke noe mer hygienisk isåfall på deg. Anonymkode: ff5ec...b79
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #95 Skrevet 11. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, og det var derfor jeg skrev at de hadde sagt det, for å se hvor mange motstridende svar jeg fikk her. ENkelte har faktisk sagt at de får det KUN fordi at de barberer seg , at dem ellers ikke ville hatt det. Som er en løgn og jeg har avslørt det. Og en glattbarbert har alltid luktet mindre enn en som er hårete. Nesen min lyver ikke. Det er morsomt at du mener at en VOKSEN kvinnekropp har barnelook bare fordi at hun er shavet. Det er er tragisk og feil. Et barn kunne ikke hatt en slik kropp, ergo ser ikke KVINNEN ut som et barn. Det er jævlig ekkelt når folk skal komme med at de ser ser ut som et barn når de er shavet. Min kjæreste er shavet, men ser overhodet ikke ut som et barn. Hun liker ikke hår og det passer meg bra fordi at jeg ikke er så glad i hår heller. Rett og slett fordi at det er ekkelt og kiler når jeg kommer borti de. Anonymkode: 7270c...a89 Drit nå i at en sa noe motstridende. flertallet her inne mener det samme. Jada jadda... smak og behag. din smak er din smak. Ikke ta det med barnelook så bokstavelig da. Anonymkode: dd935...14b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #96 Skrevet 11. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og det var derfor jeg skrev at de hadde sagt det, for å se hvor mange motstridende svar jeg fikk her. ENkelte har faktisk sagt at de får det KUN fordi at de barberer seg , at dem ellers ikke ville hatt det. Som er en løgn og jeg har avslørt det. Og en glattbarbert har alltid luktet mindre enn en som er hårete. Nesen min lyver ikke. Det er morsomt at du mener at en VOKSEN kvinnekropp har barnelook bare fordi at hun er shavet. Det er er tragisk og feil. Et barn kunne ikke hatt en slik kropp, ergo ser ikke KVINNEN ut som et barn. Det er jævlig ekkelt når folk skal komme med at de ser ser ut som et barn når de er shavet. Min kjæreste er shavet, men ser overhodet ikke ut som et barn. Hun liker ikke hår og det passer meg bra fordi at jeg ikke er så glad i hår heller. Rett og slett fordi at det er ekkelt og kiler når jeg kommer borti de. Anonymkode: 7270c...a89 Du har lært noe nytt. Utflod har vi hver eneste javla dag. Fakta faen google det. dra tilbake på sex undervisning på barneskolen. Du har ikke avslørt noe som helst. Utflod lukter ikke. Sopp gjør Anonymkode: dd935...14b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #97 Skrevet 11. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt forsøk. De jeg har pratet med har vært ærlige om at de ikke sliter med det. Og dessuten: Utflod lukter, jeg har vært med en som sleit med utflod og det luktet helt jævlig. Så for den som mener at alle jenter som barberer seg sliter med uflod, ja de lyver. For da er det rart at den lukten har jeg kun opplevd en gang, og vedkommende var ikke en som likte å barbere seg, tvert imot. Og nesen min lyver heller ikke når jeg merker at det LUKTER, og da mener jeg LUKTER av skritt som ikke er barbert kontra de som faktisk barberer meg. Så dere mener at både jentene OG nesa mi lyver. Det lukter renere og bedre av en glattbarbert, uansett hvor mye dere hårete kvinner måtte mene det motsatte. Anonymkode: 7270c...a89 Dem som er glattbarbert samme dagen har jo også vasket seg godt og samme dag også da. kanskje hun du slikket som hadde hår ikke hadde tid til å barbere seg og vaske seg. Tenk på det du.... Tenk at det kan være noe så simpelt Anonymkode: dd935...14b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #98 Skrevet 11. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har lært noe nytt. Utflod har vi hver eneste javla dag. Fakta faen google det. dra tilbake på sex undervisning på barneskolen. Du har ikke avslørt noe som helst. Utflod lukter ikke. Sopp gjør Anonymkode: dd935...14b Jo, jeg har har avslørt at det har kommet motstridende svar i denne tråden, akkurat som jeg tenkte . Selv en her over innrømmer at det har kommet motstridende svar. Jeg vet det, men ingen av de jeg har vært med som har vært barbert har slitt med sopp, det er det som er poenget. Den jenta jeg var med en gang som sleit med sopp hadde hår. Men fittene her mener jo at alle som ikke barberer seg får lettere sopp (som lukter) likevel har INGEN mine barberte elskerinner hatt , og ikke tro at jeg bare har hatt sex med dem en gang i uka. Rart at ingen av de har hatt sopp. Men jeg har kanskje hatt flaks da, som har funnet de mirakelbarberte fittene som ikke har fått sopp . Anonymkode: 7270c...a89
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #99 Skrevet 11. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem som er glattbarbert samme dagen har jo også vasket seg godt og samme dag også da. kanskje hun du slikket som hadde hår ikke hadde tid til å barbere seg og vaske seg. Tenk på det du.... Tenk at det kan være noe så simpelt Anonymkode: dd935...14b Tenk at hun hadde vasket seg hver dag fordi at vi dusjet sammen . Tenk på det du. Anonymkode: 7270c...a89
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #100 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg har har avslørt at det har kommet motstridende svar i denne tråden, akkurat som jeg tenkte . Selv en her over innrømmer at det har kommet motstridende svar. Jeg vet det, men ingen av de jeg har vært med som har vært barbert har slitt med sopp, det er det som er poenget. Den jenta jeg var med en gang som sleit med sopp hadde hår. Men fittene her mener jo at alle som ikke barberer seg får lettere sopp (som lukter) likevel har INGEN mine barberte elskerinner hatt , og ikke tro at jeg bare har hatt sex med dem en gang i uka. Rart at ingen av de har hatt sopp. Men jeg har kanskje hatt flaks da, som har funnet de mirakelbarberte fittene som ikke har fått sopp . Anonymkode: 7270c...a89 Nå synes jeg du overtenker litt. Det finnes mangen der ute som barberer seg som sliter med sopp og vice versa. der er som om du sier at dem som barberer seg ikke sliter med sopp. Du var bare uheldig og var borti 1 dame med hår som hadde sopp. So what. hva sier det? at både barberte og ubarberte kan ha sopp? jeg har aldri hatt sopp i hele mitt liv og jeg har ofte gått ubarbert i flere måneder uten å få det problemet. Det at du antar at dem som ikke barberer seg får lettere sopp er bare tull og vas. Pluss alle kvinnfolk lukter der nede når dem ikke vasker seg så det trenger ikke å ha vært sopp. Anonymkode: dd935...14b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå