AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Del Skrevet 24. oktober 2020 Hei! tok ut spiralen min 7.10 og har fått litt blødning Idag. Når hadde jeg angivelig eggløsning da? Usikker på syklusen min da jeg ikke har hatt blødninger med spiral Anonymkode: 91cb5...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 24. oktober 2020 #2 Del Skrevet 24. oktober 2020 Eggløsning kan skje alt mellom 17-7 dager før mensen, så det er umulig å si. Du må i neste syklus lete etter tegn i kroppen på at eggløsning nærmer seg og deretter telle dager frem til mensen for å få et ca. Anslag. Den perioden mellom eggløsning og mensen kalles lutealfase og er stort sett den samme hver mnd, men er ikke lik kvinner imellom. Jeg f.eks har ca 11 dager hver syklus, men gjennomsnittet er 14.dager Du kan finne ut av dette hvis du tester etter eggløsning med eggløsningstester. Hadde du hormonspiral? Jeg antar det, og da kan det ta litt tid før kroppen er tilbake til normalen, så ville ikke telt denne syklusen som representativ for hvordan dine egentlige sykluser vil komme til å bli. Bare tiden vil vise hvordan din kropp fungerer 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Del Skrevet 24. oktober 2020 Vanskelig å si, jeg har eggløsning 18 dager før mens, men syklus på 33/34 dager Anonymkode: 87de8...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Del Skrevet 26. oktober 2020 Har hatt hormonspiral ja 🙂 Blødningen som kom på lørdag har vært veldig lite. Har ikke trengt å bruke noe bind, har kun hatt tampong oppi i tilfelle. Har bare vært litt på den etter flere timer.. Idag er det omtrent ingenting igjen, har ikke noe tampong eller bind oppi. Kan det være en festeblødning? Eventuelt en rar mens? Anonymkode: 91cb5...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå