Yogaxxx Skrevet 17. januar 2021 #41 Del Skrevet 17. januar 2021 Si hva du vil om hennes personlighet og privatliv, men hun er ubenektelig en veldig talentfull låtskriver. Internasjonalt er hun en av de mest anerkjente vi har hatt. Hun skriver med en sjelden sårbarhet, ærlighet og lekenhet. Selv om en kanskje ikke liker sjangeren eller hennes person. Jeg synes det er forfriskende at hun skriver låter om det å være den andre kvinnen, selv om det er tabu. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. januar 2021 #42 Del Skrevet 17. januar 2021 (endret) Clara80 skrev (1 time siden): 😵 nei....nei? Nei???? Joda, helt seriøst 🤣Om du trykker på linken på side 1 så finner du det Endret 17. januar 2021 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 17. januar 2021 #43 Del Skrevet 17. januar 2021 Asså, jeg skjønner tittelen på turneen kan heve et øyenbryn siden det er selvopplevd osv. Men ingen reagerer på alle andre turnenavn og låter som er helt absurd overseksualiserte og totalt blottet for alt innhold. Hvorfor er det SÅ tabu å være åpen om en selvdestruktiv og vanskelig relasjon mange har erfaring med? 🤷♀️ Hvor mange menn har ikke skrevet og sunget om utroskap? Hele plater og noen av verdens mest kjente låter handler om det (eller å pule rundt på turne), men når en kvinne åpner opp - nei dæven så tabu og kleint. Skjønner ikke dette jeg, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guri-Guri Skrevet 17. januar 2021 #44 Del Skrevet 17. januar 2021 Fnuggolina skrev (4 minutter siden): Asså, jeg skjønner tittelen på turneen kan heve et øyenbryn siden det er selvopplevd osv. Men ingen reagerer på alle andre turnenavn og låter som er helt absurd overseksualiserte og totalt blottet for alt innhold. Hvorfor er det SÅ tabu å være åpen om en selvdestruktiv og vanskelig relasjon mange har erfaring med? 🤷♀️ Hvor mange menn har ikke skrevet og sunget om utroskap? Hele plater og noen av verdens mest kjente låter handler om det (eller å pule rundt på turne), men når en kvinne åpner opp - nei dæven så tabu og kleint. Skjønner ikke dette jeg, men. Ja, jeg synes det er rart også. Spesielt siden det er såpass utbredt. Synes ikke det er flaut, egentlig, spesielt med tanke på at de fleste er litt pinlige fra naturens side. Hva er greien. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guinevere Skrevet 17. januar 2021 #45 Del Skrevet 17. januar 2021 Utroskap kunne jeg kanskje tilgitt, men hvis mannen hadde vært utro med Norges mest sutrende og kleint selvopptatte dame? Det hadde vært en dealbreaker. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie2019 Skrevet 17. januar 2021 #46 Del Skrevet 17. januar 2021 Hun evner å være offer og survivor minst tre ganger i hver setning. Når er hun ansvarlig? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 18. januar 2021 #47 Del Skrevet 18. januar 2021 Maria Mena er en utrolig dyktig sanger! For en stemme!! 😄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 18. januar 2021 #48 Del Skrevet 18. januar 2021 Off, jeg orker ikke mer sutring fra Maria Mena... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 18. januar 2021 #49 Del Skrevet 18. januar 2021 Hørte en veldig bra podcast om oppveksten hennes for et par år siden. Lå på NRK podcast. Ikke bare bare med sånne foreldre. Han som ga henne platekontrakt var lur. Fikk med i kontrakten at ingen penger ble utbetalt før hun fylte 18. For at ikke foreldrene skulle bruke opp alt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 18. januar 2021 #50 Del Skrevet 18. januar 2021 Teardrop skrev (6 minutter siden): Maria Mena er en utrolig dyktig sanger! For en stemme!! 😄 Enig. Har alltid likt henne😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 18. januar 2021 #51 Del Skrevet 18. januar 2021 Ja takk til musikken, men nei takk til mer utlevering av personlig lidelse. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 18. januar 2021 #52 Del Skrevet 18. januar 2021 Emilie2019 skrev (19 timer siden): Hun evner å være offer og survivor minst tre ganger i hver setning. Når er hun ansvarlig? Har tenkt det samme! Hun må jo ta noe av ansvaret for sitt (voksne, kjærlighets-)liv og sine handlinger, hun som alle andre. I stedet blir det mye grining og stakkars meg. Men det er kanskje hjertesmerte, om enn selvpåført, som blir de beste sangene? Jeg syntes Lindmo-intervjuet i høst var forferdelig, hun kom veldig dårlig ut av det i mine øyne. For en selvopptatt og høylytt drama-kjærring, tenkte jeg. HGVM var bedre, og jeg likte henne bedre der. Jeg har absolutt sympati for hennes vanskelige barndom, og jeg kan like musikken. Men hun er litt too much. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 18. januar 2021 #53 Del Skrevet 18. januar 2021 Viki6 skrev (2 timer siden): Hørte en veldig bra podcast om oppveksten hennes for et par år siden. Lå på NRK podcast. Ikke bare bare med sånne foreldre. Han som ga henne platekontrakt var lur. Fikk med i kontrakten at ingen penger ble utbetalt før hun fylte 18. For at ikke foreldrene skulle bruke opp alt. Det var podcasten Elefanten som senere endret navn til Usagt 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 21. januar 2021 #54 Del Skrevet 21. januar 2021 Hun har en nydelig sangstemme. Sangen hun gjorde med Trygve Skaug er min favoritt 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 21. januar 2021 #55 Del Skrevet 21. januar 2021 Guinevere skrev (På 17.1.2021 den 18.10): Utroskap kunne jeg kanskje tilgitt, men hvis mannen hadde vært utro med Norges mest sutrende og kleint selvopptatte dame? Det hadde vært en dealbreaker. Haha, ikke sant. Han kunne bare glemt å komme tilbake hit, så mye kan jeg love 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21. januar 2021 #56 Del Skrevet 21. januar 2021 Emilie2019 skrev (På 17.1.2021 den 21.58): Hun evner å være offer og survivor minst tre ganger i hver setning. Når er hun ansvarlig? Aldri. Er nesten allmennkunnskap at Mena dyrker offerollen, angsten og sykdom. Det vil ingen ende ta. Greit nok hun har kanskje hatt et røft liv, men det er ikke nødvendig å nevne det i tide og utide. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 21. januar 2021 #57 Del Skrevet 21. januar 2021 Emilie2019 skrev (På 17.1.2021 den 21.58): Hun evner å være offer og survivor minst tre ganger i hver setning. Når er hun ansvarlig? Den barndommen hun viser til kan hun neppe holdes ansvarlig for. Om du mener tekster i musikken så handler det mye om ens vonde følelser og opplevelser -ikke hvordan man skal ansvarliggjøres. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 21. januar 2021 #58 Del Skrevet 21. januar 2021 WhiteSwan skrev (3 timer siden): Hun har en nydelig sangstemme. Sangen hun gjorde med Trygve Skaug er min favoritt 😍 Hun er en dyktig låtskriver og formidler, men noen stor stemme har hun absolutt ikke. Liker godt musikken hennes, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 24. januar 2021 #59 Del Skrevet 24. januar 2021 Meadow skrev (På 18.1.2021 den 17.08): Har tenkt det samme! Hun må jo ta noe av ansvaret for sitt (voksne, kjærlighets-)liv og sine handlinger, hun som alle andre. I stedet blir det mye grining og stakkars meg. Men det er kanskje hjertesmerte, om enn selvpåført, som blir de beste sangene? Jeg syntes Lindmo-intervjuet i høst var forferdelig, hun kom veldig dårlig ut av det i mine øyne. For en selvopptatt og høylytt drama-kjærring, tenkte jeg. HGVM var bedre, og jeg likte henne bedre der. Jeg har absolutt sympati for hennes vanskelige barndom, og jeg kan like musikken. Men hun er litt too much. Lurer mest på om like mange ville sagt det samme om en mann? Er man «too much» da og? 🤔 Eller er man «modig og bryter tabuer» 🤷♀️ Og kommentarer om at det å forelske seg i/ligge med Maria Mena kontra ALLE andre kvinner er så voldsomt forskjell minner meg om de teite mobbeteknikkene som ble brukt på ungdomsskolen ovenfor helt åpenbart pene jenter. «Hun er ei hore og har sååååå stygt hår». Det blir for dumt. Man må ikke like musikken eller dama, men litt mindre infantil kan man vel være i betraktningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 24. januar 2021 #60 Del Skrevet 24. januar 2021 Hun sutrer så heeeeele tida. Og da hun var gjestedommer i stjernekamp oppførte hun ser som ei primadonna og bitch. Som en verdensmester med ovenfra og nedholdning. Hun følte seg sikkert truet av deltagere som åpenbart har mer talent enn henne selv. Klassisker å bli en liten bitch for at andre skal føle seg dårligere da.... Var direkte flaut å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå