Skogspike Skrevet 7. august 2021 #101 Del Skrevet 7. august 2021 Syrinia skrev (16 timer siden): Nå må dere rulle inne her da. Maria har det kjempefint med posemannen sin. Gud bedre hva er det med folk🙄 Enig. Herregud, folk er gale. Dikter opp tull. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 8. august 2021 #102 Del Skrevet 8. august 2021 Malika skrev (På 2021-8-6 den 21.11): Og jeg tenker motsatt 😂 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 17. april 2024 #103 Del Skrevet 17. april 2024 Flott at hun har kuttet alkoholen ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ck1 Skrevet 20. mai 2024 #104 Del Skrevet 20. mai 2024 Har fortsatt ikke funnet ut hvem den gifte mannen var. Kan man få et par hint…?Hyggelig med babyen👶🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 21. mai 2024 Forfatter #105 Del Skrevet 21. mai 2024 Ck1 skrev (På 20.5.2024 den 13.12): Har fortsatt ikke funnet ut hvem den gifte mannen var. Kan man få et par hint…?Hyggelig med babyen👶🏼 Håhå. Han er gitarist, mener jeg. Jeg fant det ut den gang da, men har glemt det.. Skal se om jeg finner det ut igjen for deg. 😆❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ck1 Skrevet 22. mai 2024 #106 Del Skrevet 22. mai 2024 Kaisamaia skrev (2 timer siden): Håhå. Han er gitarist, mener jeg. Jeg fant det ut den gang da, men har glemt det.. Skal se om jeg finner det ut igjen for deg. 😆❤️ Ikke TS vel…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 22. mai 2024 Forfatter #107 Del Skrevet 22. mai 2024 Ck1 skrev (7 timer siden): Ikke TS vel…? Nei, tror MLJ. Google Maria Mena gitarist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. mai 2024 #108 Del Skrevet 22. mai 2024 FruLine skrev (På 17.4.2024 den 16.45): Flott at hun har kuttet alkoholen ❤️ Det er det 👏🏼 men jeg ble litt paff da jeg forsto at hun har vært gravid i 8-9 mnd av det året hun har vært edru nå. Men det sier jo litt om alvorlighetsgraden da. Håper hun klarer å forbli edru 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. mai 2024 #109 Del Skrevet 22. mai 2024 Zenhouse skrev (4 timer siden): Det er det 👏🏼 men jeg ble litt paff da jeg forsto at hun har vært gravid i 8-9 mnd av det året hun har vært edru nå. Men det sier jo litt om alvorlighetsgraden da. Håper hun klarer å forbli edru 🤞🏼 Er det kun fordi hun er gravid hun har holdt seg edru? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. mai 2024 #110 Del Skrevet 22. mai 2024 Tough cookie skrev (1 time siden): Er det kun fordi hun er gravid hun har holdt seg edru? Ikke godt å si . Hun sluttet å drikke før hun ble gravid da. Men det er verdens beste motivasjon hvertfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 25. mai 2024 #111 Del Skrevet 25. mai 2024 Ser hun har inngått samarbeid med Lindex på baby/barneklær. Det var jo litt skuffende.. men er jo mulig hun skal snakke om barneklær uten å involvere bebis i det minste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. mai 2024 #112 Del Skrevet 30. mai 2024 Trodde hun tjente greit som artist? Mye vil ha mer. Spons. 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 30. mai 2024 #113 Del Skrevet 30. mai 2024 Xstrella skrev (5 minutter siden): Trodde hun tjente greit som artist? Mye vil ha mer. Spons. 🙄 Hvor mye tror du hun tjener ? Norske Artister tjener ikke så mye med mindre de har konserter. Ettersom hun nå er høygravid blir det nok færre konserter og mye av inntektsgrunnlaget faller fra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. mai 2024 #114 Del Skrevet 30. mai 2024 Smos1 skrev (Akkurat nå): Hvor mye tror du hun tjener ? Norske Artister tjener ikke så mye med mindre de har konserter. Ettersom hun nå er høygravid blir det nok færre konserter og mye av inntektsgrunnlaget faller fra Hun har nok til salt i grøten. Hun er med på mange konserter og har vel rett på permisjon med full lønn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. mai 2024 #115 Del Skrevet 31. mai 2024 Xstrella skrev (16 timer siden): Trodde hun tjente greit som artist? Mye vil ha mer. Spons. 🙄 Tror nok hun er blant de som tjener veldig bra. Etter som jeg har sett i media skal hun ut på turne med barn og samboer. Vet ikke når .. Skuffende om hun skal promotere barneklær. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 31. mai 2024 #116 Del Skrevet 31. mai 2024 Hun klarer seg nok gjennom en permisjon. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/eEb8pQ/rekordaar-for-maria-mena 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 2. juni 2024 #117 Del Skrevet 2. juni 2024 Typen er hot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 2. juni 2024 #118 Del Skrevet 2. juni 2024 refill skrev (På 31.5.2024 den 23.25): Hun klarer seg nok gjennom en permisjon. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/eEb8pQ/rekordaar-for-maria-mena Ja, det var for 3 år siden.. Men ja, låtene hennes spilles jo av og til på radio, så noen kroner får hun jo sikkert inn. Streaming tjener man ingenting på - om man ikke har millioner av streams, da. Og det tviler jeg på at hun har.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. juni 2024 #119 Del Skrevet 2. juni 2024 The Kavorka skrev (21 minutter siden): Ja, det var for 3 år siden.. Men ja, låtene hennes spilles jo av og til på radio, så noen kroner får hun jo sikkert inn. Streaming tjener man ingenting på - om man ikke har millioner av streams, da. Og det tviler jeg på at hun har.. Nei, hun har ikke millioner av streams men milliarder av streams 😊 Hun har vært meget populær i over 20 år og holder masse konserter, også i Europa ellers. Sjekket for moro skyld og firmaet hennes dro inn 8,5 millioner ifølge siste publiserte ligning. Hun vil nok klare seg fint 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå