AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #21 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: helt utrolig hvordan kommentarene er her når overgriperen er ei jente. da er det liksom ok. fytti grisen. Anonymkode: 57942...205 Så du synes jeg er en overgriper? Jeg kan ikke gjøre noe med dette - jeg vil absolutt ikke ta kontakt med henne igjen, for min egen del og fordi jeg ikke vil traumatisere henne igjen dersom dette faktisk har vært så vanskelig for henne. Samtidig synes jeg man bør ta høyde for at aldersforskjellen var under 4 år, at vi aldri møttes, at hun løy i begynnelsen og at det var hun som initierte dette. Jeg synes ikke 16 og 19-åringer har noe å gjøre sammen, men jeg tror ikke jeg synes jeg er en overgriper heller, selv om jeg har dårlig samvittighet. Anonymkode: 667ba...a93
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #22 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: La meg sitere alle de her med traumer på kg, og som er så flink til å gjenfortelle ordrett hva behandlerne deres har sagt på Modum bad. Så lenge hun føler seg traumatisert så er et hun traumatisert. Ergo, ts er en predator. Det kan hun ikke sno seg unna. At du er kvinne gjør deg ille til en mindre predator av den grunn. Anonymkode: 9f767...089 Ok. Da får jeg leve med det. Jeg tror ikke jeg ville kalt en mann en overgriper i min situasjon, men jeg ville ha sagt at han tok dårlige valg. Dette er ikke noe jeg prøver å "sno meg unna", men noe jeg prøver å forstå. Anonymkode: 667ba...a93
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #23 Skrevet 22. oktober 2020 Her er det personen skrev på SoMe. "When I was 14 I had a very toxic experience with a considerably older woman for a period of time that made me convince myself that I was straight. I can now confidently say that I am bisexual." Så hun skriver ikke noe om traumer - det var det jeg som foreslo. Anonymkode: 667ba...a93
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #24 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: helt utrolig hvordan kommentarene er her når overgriperen er ei jente. da er det liksom ok. fytti grisen. Anonymkode: 57942...205 Ja er det ikke et interessant fenomen, de er så redd for å være kritisk til sine medsøstre at de faktisk støtter overgrep, overgrep som kan få fatale følger for den det gjelder. Skremmende og trist å lese. Anonymkode: 9f767...089
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #25 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja er det ikke et interessant fenomen, de er så redd for å være kritisk til sine medsøstre at de faktisk støtter overgrep, overgrep som kan få fatale følger for den det gjelder. Skremmende og trist å lese. Anonymkode: 9f767...089 Greit, du synes jeg er en predator. Men 16-åringer har kjærester som er 19 veldig ofte - er alle disse voldtektsmenn, når 16-åringen har frivillig sex? Er problemet det at vi aldri møttes? Hadde det liksom vært greit om hun var kjæresten min og såpass mye yngre? Eller er problemet at det var seksuell kontakt der i den perioden hun løy om alder før hun fylte 16? For det kan jeg faktisk ikke ta ansvar for. Anonymkode: 667ba...a93
Humle Brumle Skrevet 22. oktober 2020 #26 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det personen skrev på SoMe. "When I was 14 I had a very toxic experience with a considerably older woman for a period of time that made me convince myself that I was straight. I can now confidently say that I am bisexual." Så hun skriver ikke noe om traumer - det var det jeg som foreslo. Anonymkode: 667ba...a93 Så hun fant ut av sin seksualitet fordi hun var med deg? Jeg tror du bare skal la det gå jeg. Det her var en uheldig situasjon og sikkert toxic, men sånn er det bare. Du bør også egt logge av kg en stund også, folk kommer til å si du er en overgriper og jeg tror ikke det vil gjøre saken noe bedre. Uheldig situasjon, dårlig beslutning, men du er ikke en predator ut ifra det du skriver her. Ferdig snakka.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #27 Skrevet 22. oktober 2020 En mann ville blitt kontret med at han burde forstått/ikke gjort hjemmeleksa si. Unngjort å sjekke reelle fakta. Utnyttet et barn i sårbar situasjon for egen seksuell vinning. At barnet ikke kan ha forstått omfanget av det vedkommende ble med på. Og at det er den myndige sitt ansvar å virkelig sjekke slike ting før det seksuelle finner sted. Til ts, ja du er en overgriper. Anonymkode: 32daf...ee1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #28 Skrevet 22. oktober 2020 Kvinner kan ikke være predatorer. Anonymkode: a2e7e...508
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #29 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En mann ville blitt kontret med at han burde forstått/ikke gjort hjemmeleksa si. Unngjort å sjekke reelle fakta. Utnyttet et barn i sårbar situasjon for egen seksuell vinning. At barnet ikke kan ha forstått omfanget av det vedkommende ble med på. Og at det er den myndige sitt ansvar å virkelig sjekke slike ting før det seksuelle finner sted. Til ts, ja du er en overgriper. Anonymkode: 32daf...ee1 Personen hadde løyet om alderen sin i flere år før jeg joinet i rollespillet. Det var allment akseptert at hun var denne alderen og det jeg hørte fra andre - ikke noe jeg kun tok for "god fisk". Hun snakket også om at hun kjørte bil for å gjøre løgnen sin mer troverdig, og hun diskuterte universiteter. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke tro på dette? Jeg tror jeg får mange svar her av bitre mannfolk som svarer generelt og ikke utifra situasjonen. Anonymkode: 667ba...a93 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #30 Skrevet 22. oktober 2020 5 minutter siden, Humle Brumle skrev: Så hun fant ut av sin seksualitet fordi hun var med deg? Jeg tror du bare skal la det gå jeg. Det her var en uheldig situasjon og sikkert toxic, men sånn er det bare. Du bør også egt logge av kg en stund også, folk kommer til å si du er en overgriper og jeg tror ikke det vil gjøre saken noe bedre. Uheldig situasjon, dårlig beslutning, men du er ikke en predator ut ifra det du skriver her. Ferdig snakka. Takk, jeg logger av nå ❤️ Tror jeg hadde fått veldig forskjellige svar om jeg sa at dette var et homofilt forhold mellom to gutter, lol, oser av bitterhet her. Takk for rasjonelle svar. Anonymkode: 667ba...a93 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #31 Skrevet 22. oktober 2020 Du legger vekt på tallet 16, selv om det er 14 og 15 som er interresant. Anonymkode: 32daf...ee1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #32 Skrevet 22. oktober 2020 Logg av, lukk øynene å tenk på denne stakkars jenta. Anonymkode: 32daf...ee1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #33 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du legger vekt på tallet 16, selv om det er 14 og 15 som er interresant. Anonymkode: 32daf...ee1 Ok, et siste svar: jenta løy om alderen sin. Hun sendte meg snaps av at hun satt bak rattet osv og øvelseskjørte. Jeg kunne ikke ha visst det. Dette er ikke min feil. Det at jeg simulerte sex over snap de to gangene etter at jeg fikk vite alderen hennes da hun var 16, er definitivt min feil. Anonymkode: 667ba...a93
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #34 Skrevet 22. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit, du synes jeg er en predator. Men 16-åringer har kjærester som er 19 veldig ofte - er alle disse voldtektsmenn, når 16-åringen har frivillig sex? Er problemet det at vi aldri møttes? Hadde det liksom vært greit om hun var kjæresten min og såpass mye yngre? Eller er problemet at det var seksuell kontakt der i den perioden hun løy om alder før hun fylte 16? For det kan jeg faktisk ikke ta ansvar for. Anonymkode: 667ba...a93 Du utførte overgrep på henne når hun var 14. Ikke 16, da var hun gammel nok og må stå til ansvar for sine handlinger på nett selv. Mulig det er noe formildende i at hun sa hun var eldre, men det er mange personer som har blitt dømt for overgrep til tross for at de sa at de var eldre. Anonymkode: 9f767...089
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå