Hank Amarillo Skrevet 5. november 2020 #421 Skrevet 5. november 2020 Donnern ligger an til å tape Pennsylvania med klar margin. Arizona er 50/50 Taper han begge tror jeg han blir å concede i løpet av morgendagen(om resultatene er klare derfra i natt feks) 1
Aliquis Skrevet 5. november 2020 #422 Skrevet 5. november 2020 (endret) 13 minutter siden, likestilling said: https://er.ncsbe.gov/?election_dt=11/03/2020&county_id=0&office=FED&contest=0 North Carolina 5.487.252 stemmer, nesten en million opp fra 2016. De sier at 100% er "completely reported"? https://results.enr.clarityelections.com/GA/105369/web.264614/#/summary Georgia 4.920.684 stemmer, over en milllion opp fra 2016. De sier også at 100% er "completely reported". Hvor sier de at 100% er completely reported? 13 minutter siden, likestilling said: Hvor er det de "siste" stemmene kommer fra? Burde det ikke være ferdig når 100% er talt opp? Er det alle disse "poststemmene" som har "forsvunnet i systemet" som skal telles? Utrolig at de ikke kan sette en frist på poststemmer som er f.eks. 5 dager før valget slik at alle er inne på valgdagen.... dette er jo helt katastrofe. Hva gjør dette til en katastrofe? Endret 5. november 2020 av Aliquis 1
likestilling Skrevet 5. november 2020 #423 Skrevet 5. november 2020 14 minutter siden, Aliquis skrev: Hvor sier de at 100% er completely reported? Mange steder, ikke vanskelig å finne. Det står for så vidt også implisitt i det du siterer, "complete".
Clefable Skrevet 5. november 2020 #424 Skrevet 5. november 2020 (endret) 2 minutter siden, likestilling skrev: Mange steder, ikke vanskelig å finne. Det står for så vidt også implisitt i det du siterer, "complete". Hvis du leser din egen link ser du at det øverst står dette: Unofficial Results – Totals may not include all Absentee or Provisional Ballots Altså er ikke forhåndsstemmende inkludert. Endret 5. november 2020 av Clefable 2
Aliquis Skrevet 5. november 2020 #425 Skrevet 5. november 2020 (endret) 7 minutter siden, likestilling said: Mange steder, ikke vanskelig å finne. Det står for så vidt også implisitt i det du siterer, "complete". Kunne du funnet et av disse stedene, da sidene du linker til eksplisitt spesifiserer at absentee og provisional ballots ikke inngår, og Georgia sin Secretary of State nylig spesifiserte ganske tydelig at det gjenstår ca 45 000 stemmer? Endret 5. november 2020 av Aliquis 1
NordicViking Skrevet 5. november 2020 #426 Skrevet 5. november 2020 CNN hevder at personer knyttet til Trump-kampanjen allerede har snakket med Trump om å stille til valg igjen i 2024. Det tyder på at de er i ferd med å innse at slaget er tapt. Juridisk sett er det ingen ting i veien for at Trump kan stille til valg igjen i 2024 dersom han taper i år. Trump elsker oppmerksomhet rundt sin egen person, så jeg vil ikke bli overrasket dersom han stiller igjen i 2024. 3
Sacramone Skrevet 5. november 2020 #427 Skrevet 5. november 2020 19 timer siden, likestilling skrev: Jeg tror det bare høres slik ut fordi det er så usammenhengende.... ... eller kanskje han snakker litt snøvlete og? HØR hva han sier i dette klippet da 🙈 Kanskje ikke så merkelig at det blir snakket om juks i forbindelse med valget. Han snøvler det jo frem selv!? 1
Clefable Skrevet 5. november 2020 #428 Skrevet 5. november 2020 4 minutter siden, Sacramone skrev: HØR hva han sier i dette klippet da 🙈 Kanskje ikke så merkelig at det blir snakket om juks i forbindelse med valget. Han snøvler det jo frem selv!? Ja, du tror ikke dette er tatt ut av sammenheng i det hele tatt, men at Biden faktisk sitter på nasjonale nyheter og sier han planlegger jukse seg til seier? Det er lov å tenke litt kritisk over tilfeldige klipp man ser på nettet. Her er en link til sammenhengen klippet er tatt fra. Synes enkelte brukere her kan dobbeltsjekke litt før de sprer misinformasjon på denne måten. Det tar ikke lang tid. 19
Sacramone Skrevet 5. november 2020 #429 Skrevet 5. november 2020 9 minutter siden, Clefable skrev: Ja, du tror ikke dette er tatt ut av sammenheng i det hele tatt, men at Biden faktisk sitter på nasjonale nyheter og sier han planlegger jukse seg til seier? Det er lov å tenke litt kritisk over tilfeldige klipp man ser på nettet. Her er en link til sammenhengen klippet er tatt fra. Synes enkelte brukere her kan dobbeltsjekke litt før de sprer misinformasjon på denne måten. Det tar ikke lang tid. Jeg skal se denne linken etterpå. interessant hvordan det plutselig er viktig for «dere» at man må se ting i sammenheng. Med tanke på hvor mange tusen ganger Trump sine sitater blir tatt ut av sammenheng og slukt rått 🙈 5
Gjest Nimbus2000 Skrevet 5. november 2020 #430 Skrevet 5. november 2020 (endret) 25 minutter siden, Sacramone skrev: Jeg skal se denne linken etterpå. interessant hvordan det plutselig er viktig for «dere» at man må se ting i sammenheng. Med tanke på hvor mange tusen ganger Trump sine sitater blir tatt ut av sammenheng og slukt rått 🙈 Trumps kommentarer blir stort sett verre når man ser dem i sammenheng. Endret 5. november 2020 av Nimbus2000
Gjest Nimbus2000 Skrevet 5. november 2020 #431 Skrevet 5. november 2020 (endret) 57 minutter siden, NordicViking skrev: CNN hevder at personer knyttet til Trump-kampanjen allerede har snakket med Trump om å stille til valg igjen i 2024. Det tyder på at de er i ferd med å innse at slaget er tapt. Juridisk sett er det ingen ting i veien for at Trump kan stille til valg igjen i 2024 dersom han taper i år. Trump elsker oppmerksomhet rundt sin egen person, så jeg vil ikke bli overrasket dersom han stiller igjen i 2024. Neppe lett å vite hva Trump vil finne på. Men for alt vi vet så kan jo Trump være blant de mindre kontroversielle republikanske kandidatene. Kanskje taper Trump republikanernes nominasjonsvalg fordi han ikke fengslet Hillary da han var president? Endret 5. november 2020 av Nimbus2000
Clefable Skrevet 5. november 2020 #432 Skrevet 5. november 2020 (endret) 11 minutter siden, Sacramone skrev: Jeg skal se denne linken etterpå. interessant hvordan det plutselig er viktig for «dere» at man må se ting i sammenheng. Med tanke på hvor mange tusen ganger Trump sine sitater blir tatt ut av sammenheng og slukt rått 🙈 Jeg tenker bare det er greit å vite at Biden ikke sitter og sier de planlegger fuske til valget, fordi det svekker argumentene deres når dere bruker sånne useriøse kilder. Det blir bare dumt å kaste seg ut på denne "Det er juks!!!"-retorikken, når det er helt logisk at de fleste stemmene sendt inn i posten går til Biden, med tanke på at Trump oppfordret sine velgere til å ikke sende inn stemmene i posten fordi han ikke stolte på det systemet, og heller ønsket de skulle møte opp fysisk. Når stemmene som da er avlagt fysisk på valgdagen blir telt opp først, er det jo ikke rart at forhåndsstemmende tipper statene over til å bli mer blå etter hvert som de telles. Det burde ikke være noen overraskelse for Trump heller, og han hadde nok ikke ropt om fusk dersom situasjonen var motsatt. Endret 5. november 2020 av Clefable 14
Zebrina Skrevet 5. november 2020 #433 Skrevet 5. november 2020 Biden vinner. 100%. Men jeg var sikker på at det skulle bli Trump opp mot valget. 1
Sacramone Skrevet 5. november 2020 #435 Skrevet 5. november 2020 47 minutter siden, Clefable skrev: Jeg tenker bare det er greit å vite at Biden ikke sitter og sier de planlegger fuske til valget, fordi det svekker argumentene deres når dere bruker sånne useriøse kilder. Det blir bare dumt å kaste seg ut på denne "Det er juks!!!"-retorikken, når det er helt logisk at de fleste stemmene sendt inn i posten går til Biden, med tanke på at Trump oppfordret sine velgere til å ikke sende inn stemmene i posten fordi han ikke stolte på det systemet, og heller ønsket de skulle møte opp fysisk. Når stemmene som da er avlagt fysisk på valgdagen blir telt opp først, er det jo ikke rart at forhåndsstemmende tipper statene over til å bli mer blå etter hvert som de telles. Det burde ikke være noen overraskelse for Trump heller, og han hadde nok ikke ropt om fusk dersom situasjonen var motsatt. Jeg trodde du skulle vise meg at han snakket i en annen kontekst enn det som ble vist her. Dette var altså bare en glipp? En Freudian slip vil jeg kalle det... Tenk at han sier det selv! Er ikke så veldig merkelig at han har vært i kjelleren de siste ukene. De er vel redd han skal «glippe» igjen 😅 best å holde han uthvilt og mest mulig borte. Og med et manus han kan håndtere. 1
likestilling Skrevet 5. november 2020 #436 Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, Sacramone skrev: Jeg trodde du skulle vise meg at han snakket i en annen kontekst enn det som ble vist her. Dette var altså bare en glipp? En Freudian slip vil jeg kalle det... Tenk at han sier det selv! Er ikke så veldig merkelig at han har vært i kjelleren de siste ukene. De er vel redd han skal «glippe» igjen 😅 best å holde han uthvilt og mest mulig borte. Og med et manus han kan håndtere. Haha... "Debunked, han forsnakket seg!" Sitat “Republicans are doing everything they can to make it harder for people to vote. Particularly people of color to vote. So go to iwillvote.com. Secondly, we’re in a situation where we have put together, and you guys did it for President Obama’s administration before this, we have put together, I think, the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics. What the president is trying to do is discourage people from voting by implying that their vote won’t be counted. It can’t be counted. We’re going to challenge it and all these things.’ Altså, jeg tviler på at han hadde planlagt å si akkurat dette, men det er merkelig å si at det er KONTEKSTEN det er noe galt med.... Jeg kan være enig i at det gir null mening og høres ut som om noe en dement mann ville sagt... 2
Sacramone Skrevet 5. november 2020 #437 Skrevet 5. november 2020 5 minutter siden, likestilling skrev: Haha... "Debunked, han forsnakket seg!" Altså, jeg tviler på at han hadde planlagt å si akkurat dette, men det er merkelig å si at det er KONTEKSTEN det er noe galt med.... Jeg kan være enig i at det gir null mening og høres ut som om noe en dement mann ville sagt... Helt ærlig, med tanke på alt som har blitt gjort for å få Trump bort som president, så er jeg ikke det minste overrasket om de også har en måte å «hjelpe» en dement Biden frem på. Kan faktisk ikke skjønne annet enn at han har vært nødt å få MYE hjelp! Men, verden vil bedras. Ikke mye jeg kan gjøre med det 😏 1
Aliquis Skrevet 5. november 2020 #438 Skrevet 5. november 2020 14 minutter siden, Sacramone said: Jeg trodde du skulle vise meg at han snakket i en annen kontekst enn det som ble vist her. Dette var altså bare en glipp? En Freudian slip vil jeg kalle det... Tenk at han sier det selv! Er ikke så veldig merkelig at han har vært i kjelleren de siste ukene. De er vel redd han skal «glippe» igjen 😅 best å holde han uthvilt og mest mulig borte. Og med et manus han kan håndtere. Tenker du organisasjoner som brystkreftforeningen jobber for å øke brystkreft også, eller er det åpenbart nok at det er snakk om å forhindre det i det tilfellet? 3
Clefable Skrevet 5. november 2020 #439 Skrevet 5. november 2020 14 minutter siden, Sacramone skrev: Jeg trodde du skulle vise meg at han snakket i en annen kontekst enn det som ble vist her. Dette var altså bare en glipp? En Freudian slip vil jeg kalle det... Tenk at han sier det selv! Er ikke så veldig merkelig at han har vært i kjelleren de siste ukene. De er vel redd han skal «glippe» igjen 😅 best å holde han uthvilt og mest mulig borte. Og med et manus han kan håndtere. "The Biden’s campaign confirmed in a statement sent to multiple media outlets that he was describing his campaign's efforts to fight voter suppression and counter Trump’s false accusations of widespread voter fraud." Dette var altså poenget med uttalelsen. Trump prøver å forkaste helt legitime stemmer, og det er jo det som er problemet nå. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå