AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Har hatt IBS i noen år nå. Jeg var fra før fryktelig dårlig til å lage mat, aldri vært ei som bruker mye tid på kjøkkenet. Har syntes det har vært vanskelig å sette sammen foodmap vennlige matvarer til et måltid. Hva spiser du på foodmap diet? Noen forslag til alle mulige måltider på døgnet? 😅 Tips? Anonymkode: 6ae54...3be
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Alle har sine personlige triggere, for ikke å snakke om sine personlige preferanser. Fortell hva du ikke kan spise, og hva du liker. Anonymkode: 717da...a13
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle har sine personlige triggere, for ikke å snakke om sine personlige preferanser. Fortell hva du ikke kan spise, og hva du liker. Anonymkode: 717da...a13 Ja selvfølgelig, men om noen kan gi meg litt eksempler, så kan jeg jo bare bytte ut 1 ingrediens om jeg ikke tåler det Syntes listen over hva jeg tåler og ikke tåler er så lang, så jeg orker rett og slett ikke sortere alle matvarer i kategorier nå 😅 Men vil veldig gjerne vite eksempler på hva andre med IBS spiser! ts Anonymkode: 6ae54...3be
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Har du lastet ned noba appen? Den har vært redningen for meg når det kommet til handling. Den har oppskrifter også. Anonymkode: 08a8d...96b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lastet ned noba appen? Den har vært redningen for meg når det kommet til handling. Den har oppskrifter også. Anonymkode: 08a8d...96b Nei den har jeg ikke hørt om, skal sjekke den ut nå! 😄 ts Anonymkode: 6ae54...3be
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja selvfølgelig, men om noen kan gi meg litt eksempler, så kan jeg jo bare bytte ut 1 ingrediens om jeg ikke tåler det Syntes listen over hva jeg tåler og ikke tåler er så lang, så jeg orker rett og slett ikke sortere alle matvarer i kategorier nå 😅 Men vil veldig gjerne vite eksempler på hva andre med IBS spiser! ts Anonymkode: 6ae54...3be Men ting må fungere sammen, og du vet kanskje ikke hva som fungerer sammen, og det var kanskje derfor du startet denne tråden - hadde du visst hva som passer sammen, ville du bare kombinert det du kan spise og vil spise og fått til akseptable måltider; hadde det bare vært tips om hva andre spiser, ville det ikke spilt noen rolle om de har IBS eller ikke. Anonymkode: 717da...a13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå