Rosenrød Skrevet 29. juli 2005 #1 Del Skrevet 29. juli 2005 Har lyst på et burberry silkeskjerf (vet ikke helt om stoffet er silke, men noe lignende i hvert fall), og lurer på om noen vet prisen på disse? Jeg tenker da på de som er litt store, altså ikke de minste typene. Har tenkt å kjøpe det i London, og lurer på hvor mye jeg må beregne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 29. juli 2005 #2 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg sender deg en PM... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2005 Takk skal du ha, Philippa, men jeg tenkte å gå for det ekte denne gangen:) Ingen som har peiling på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 1. august 2005 #4 Del Skrevet 1. august 2005 Er det de små skjerfene du mener? Tror de ligger på ca 600,- på René her i Bergen hvis jeg husker riktig så da kan du jo ta det som et utgangspunkt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 2. august 2005 Nei, mener ikke de små. Vil ha et som er gansker stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #6 Del Skrevet 2. august 2005 Er det de små skjerfene du mener? Tror de ligger på ca 600,- på René her i Bergen hvis jeg husker riktig så da kan du jo ta det som et utgangspunkt :-) ← Mammaen min har et i skapet, tror hun har kjøpt det på en eller annen flyplass, det er dødsstili ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. august 2005 #7 Del Skrevet 2. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå