Gjest Pulchra Skrevet 21. oktober 2020 #1 Del Skrevet 21. oktober 2020 Mhm, mange tror at vår sjel og sånt kommer fra DNA og at det kontrollerer livet vårt og alt liv og bygger deg opp, men jeg tror ikke det helt stemmer fordi vi har sjeler, for for det andre så er det ikke et fnugg av bevis for at sjelen vår har noe som helt å gjøre med dna, de finner rett og slett ingen dna-strenger som hører til den, så hva er det egentlig for, dnaet i kroppen vår? Vel, jeg tror at når cellene våre blir erstattet og bygget på ny og sånt, så bruker den dna som en slags blue-print på hvordan man gjør det, dette istedet for at sjelen vår skal gjøre alt arbeidet selv, det går litt automatisk kan man si og en annen veldig interessant ting, er at disse telemorene eller hva det kalles, det er ikke egentlig grunnen til at vi eldres, dere har jo alle sett folk som ser like unge ut hele livet og bare dør av alderdom likevel, så lenge personen er frisk og ikke eldes for tidlig, så vil jo ikke kroppen slites ut, jeg tror dna er rett og slett et mer bi-produkt når kroppen erstatter og vedlikeholder celler og hva skapte da dnaet? Jo, jeg tror sjelen vår skaper disse byggeklossene og oppskriften (dna) når vi blir til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Del Skrevet 21. oktober 2020 Så du tenkte bare du skulle informere om fantasiene dine? Hvorfor det? Anonymkode: b75d7...8d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå