frosk80 Skrevet 21. oktober 2020 #1 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg og min samboer har vært gjennom flere IVF forsøk, jeg har blitt 44, og vi ser at den aller siste utveg for oss er å prøve donoregg. Er det noen som kan anbefale en klinikk, helst i Danmark eller Sverige, og i tillegg dele noen erfaringer? Takk😃Hilsen, en som veldig ønsker å bli mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Del Skrevet 21. oktober 2020 Pga aldersgrense for ivf bør du nok finne deg en klinikk lengre unna ( med høyere aldersgrense) med det samme i stedet for å kaste bort tid på å sjekke ut Sverige og Danmark. Anonymkode: 855c4...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosk80 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2020 Hei, det er donoregg vi ønsker og ikke IVF. Det siste har vi prøvd. Jeg har forstått at de tilbyr donoregg i Danmark? Takk😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Del Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, frosk80 skrev: Hei, det er donoregg vi ønsker og ikke IVF. Det siste har vi prøvd. Jeg har forstått at de tilbyr donoregg i Danmark? Takk😃 Du får jo ikke brukt et donoregg uten ivf... Anonymkode: 855c4...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosk80 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 21. oktober 2020 Skjønner! Takk☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Del Skrevet 21. oktober 2020 Venninnen min gjorde det i Estland og er veldig fornøyd med alt Anonymkode: 1f47a...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. oktober 2020 #7 Del Skrevet 21. oktober 2020 Leser lovord om finland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosk80 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 22. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Venninnen min gjorde det i Estland og er veldig fornøyd med alt Anonymkode: 1f47a...451 Takk for svar! Vet du hvilken klinikk i Estland hun har vært på? Det virker som det er flere å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Del Skrevet 23. oktober 2020 Ovumia i Finland eller Estland. De samarbeider, men.har forskjellige lover hver for seg. Altså klinikkene opererer med forskjellige lover. Flinke leger og gode resultater. De har ganske like gener med resten av Norden såklart, noe som var viktig for meg i valg av klinikk. Anonymkode: db577...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #10 Del Skrevet 26. oktober 2020 Dere kan også vurdere surogat mor, da får dere baby 100% og asap. Anonymkode: bd9a3...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå