Gå til innhold

Bloggere generelt

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hva er det med bloggete generelt..ser ut som fellesnevneren er mangel på søvn, slitene og syke barn

Litt av et liv og blogge om🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare mammabloggere igjen? Må innrømme at siden Blogg.no ble lagt ned har jeg totalt mistet oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Mange av de jeg sikter til har snap kontoer og bruker Instagram mye. Men veldig kjedlig å følge når det bare er surving.  Vet jeg ikke trenger å følge noen av dem, men hadde et håp om at de hadde noe fornuftig og dele 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo veldig få andre perspektiver når man bare driver med blogging/influensing. Så det er vel ikke så rart om det blir litt lite interessant for mange... har man mye spennende og interessant som skjer har man kanskje ikke like mye tid til å blogge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har et veldig snevert syn på hva blogging er. Jeg skriver og leser utelukkende blogger som handler om fag og spesielle interesseområder. Tror det du referer til er de som blogger om sitt eget middelmådige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amélie La Croix skrev:

Er det bare mammabloggere igjen? Må innrømme at siden Blogg.no ble lagt ned har jeg totalt mistet oversikten.

Blogg.no er ikke lagt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ikkenoledig skrev:

Blogg.no er ikke lagt ned.

Nei, stemmer. Men det er ganske "avstengt" i forhold til hvordan det var før. Knapt noen fikk jo beholde bloggene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amélie La Croix skrev:

De promoterer mye på insta, de og fitnessjentene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amélie La Croix skrev:

Nei, stemmer. Men det er ganske "avstengt" i forhold til hvordan det var før. Knapt noen fikk jo beholde bloggene sine.

Ikke helt sikker på hva du sikter til :) var bare blogger som har vært inaktive over lang tid som ble slettet, og man ble varslet i forkant slik at man kunne få opp aktiviteten og unngå å bli slettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hva slags blogger du leser. Selv leser jeg ingen blogger hvor barn blir eksponert, og min egen blogg handler heller ikke om barn, trøtthet eller slit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, borifrankrike skrev:

Kommer vel an på hva slags blogger du leser. Selv leser jeg ingen blogger hvor barn blir eksponert, og min egen blogg handler heller ikke om barn, trøtthet eller slit. 

Mulig jeg bare ikke har funnet de "rette". De jeg har vært innom har ikke fenget hvertfall og når de anbefaler snap kontoen detter jeg hvertfall helt av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

Blogging som medium er jo på vei ut. Om du ser bort fra vellykkete nisjebloggere som Trines matblogg og Det søte liv. Det finnes jo nisjeblogging om f eks politikk eller hagearbeid også, men de tjener vel ikke stort på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...