Gå til innhold

Hvor mange matcher på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med å samle på matcher? har dere så lite selvtillit at dere må ha bekreftelse på den måten?

Jeg har vært til og fra på Tinder i 3 år nå, og har hatt en del matcher, men aner ikke hvor mange for jeg teller dem jo ikke. Jeg sveiper nemlig ikke for å få flest mulig matcher, men for å finne mannen i mitt liv. Så når jeg har fått en match sjekker jeg ut han før jeg sveiper videre. Og jeg sveiper kun menn jeg virkelig ser på som interessante til høyre.Så jeg har aldri mer enn 1-3 matcher der om gangen. Har hatt Tinder Gold og har hatt oppi 1000 likes der, men 90% av disse er fra steder utenfor min søkekrets, så det er jo null hjelp og jeg har derfor droppet å ha det.

Anonymkode: 47727...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne hatt 9999+ matcher hvis jeg sveipet ja på alle likes jeg har, men har bare 55 matcher. Kvinne 41.

Anonymkode: 4cbf1...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ingen matcher, noe som er naturlig siden jeg svært sjelden liker noen. Har over 1800 likes, er kvinne på 37 år. 

Anonymkode: 897dd...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og har over 10K likes, 400 matcher. Har kun møtt 2 derfra, ligget med 1 av de. Bruker det mest for tidsfordriv men selvfølgelig åpen for å møte noen derfra, er bare vanskelig å vurdere kjemi over en app.

Anonymkode: 8d4d3...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg med en falsk profil på tinder, helt uten bilde, bare med noe naturbilder.  Jeg var aktiv en helg bare. 

Jeg "liket" absolutt alle menn. Hadde på et ganske bredt aldersspenn ift egen alder. 

Jeg fikk match med sikkert 95% av mennene. Selv om jeg bare hadde bilde av hav, fjell og absolutt ikke noe profiltekst. 

Hvor mange, ja, det var sikkert 50 matcher..eller 100...mange , veldig mange. 

 

Anonymkode: a323d...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og har over 10K likes, 400 matcher. Har kun møtt 2 derfra, ligget med 1 av de. Bruker det mest for tidsfordriv men selvfølgelig åpen for å møte noen derfra, er bare vanskelig å vurdere kjemi over en app.

Anonymkode: 8d4d3...56f

Hvor gammel er du? Er du av dem som dukker opp i første rekkefølge? Er det i Oslo?

Anonymkode: e729a...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.10.2020 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Kunne hatt 9999+ matcher hvis jeg sveipet ja på alle likes jeg har, men har bare 55 matcher. Kvinne 41.

Anonymkode: 4cbf1...523

 

Men hvorfor 55 matcher? Min erfaring er at de man ikke har kontakt med med en gang, blir det heller aldri noe med..... Eller tar du kontakt med noen du har matchet med for mange uker siden?

 

Anonymkode: 2a4e4...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde meg med en falsk profil på tinder, helt uten bilde, bare med noe naturbilder.  Jeg var aktiv en helg bare. 

Jeg "liket" absolutt alle menn. Hadde på et ganske bredt aldersspenn ift egen alder. 

Jeg fikk match med sikkert 95% av mennene. Selv om jeg bare hadde bilde av hav, fjell og absolutt ikke noe profiltekst. 

Hvor mange, ja, det var sikkert 50 matcher..eller 100...mange , veldig mange. 

 

Anonymkode: a323d...58c

Dette nekter jeg å tro på. Selv de aller peneste venninnene mine får ikke like fra 95% av menn.

Anonymkode: c2c73...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca 5 match, men bare sveipet 5 til høyre også. 4/5 skriver masse til meg og insjer om date, men de er typisk 10/10 med latterlig perfekt utseende, så jeg tør ikke skrive så mye tilbake når jeg vet de sikkert har 1000 matcher med modellpene damer og sikkert skriver med 100 stk samtidig. 

Anonymkode: 3ed30...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Men hvorfor 55 matcher? Min erfaring er at de man ikke har kontakt med med en gang, blir det heller aldri noe med..... Eller tar du kontakt med noen du har matchet med for mange uker siden?

 

Anonymkode: 2a4e4...ea0

Har jo hatt kontakt med flere av de. Men er veldig sjelden aktiv der nå, så har ikke giddet å slette.

Anonymkode: 4cbf1...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jo hatt kontakt med flere av de. Men er veldig sjelden aktiv der nå, så har ikke giddet å slette.

Anonymkode: 4cbf1...523

 

Ja hvis du ikke er særlig aktiv er det jo greit. Jeg reagerte mer på at hvis man søker kjæreste, så er det noe merkelig i å beholde så mange matcher det åpenbart ikke blir noe med. Hvorfor ikke rydde fortløpende og så gi oppmerksomhet til dem man tror det kan bli noe med?

Eller er det en grunn jeg ikke har forstått når det gjelder å beholde gamle matcher?

Anonymkode: 2a4e4...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ca 5 match, men bare sveipet 5 til høyre også. 4/5 skriver masse til meg og insjer om date, men de er typisk 10/10 med latterlig perfekt utseende, så jeg tør ikke skrive så mye tilbake når jeg vet de sikkert har 1000 matcher med modellpene damer og sikkert skriver med 100 stk samtidig. 

Anonymkode: 3ed30...27d

 

Min erfaring er at de latterlig perfekte pene er fake kontoer. Jeg har så langt i høst avslørt 10 slike fake kontoer gjennom å bruke profilbildet i bildesøk. Så kanskje du ikke skal ha dårlig selvtillit men heller bare droppe å sveipe høyre på de aller peneste (som du allikevel ikke tør å ha kontakt med).

 

Anonymkode: 2a4e4...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

 

Min erfaring er at de latterlig perfekte pene er fake kontoer. Jeg har så langt i høst avslørt 10 slike fake kontoer gjennom å bruke profilbildet i bildesøk. Så kanskje du ikke skal ha dårlig selvtillit men heller bare droppe å sveipe høyre på de aller peneste (som du allikevel ikke tør å ha kontakt med).

 

Anonymkode: 2a4e4...ea0

Er bare slike jeg har møtt hittil, så så langt bare ekte :) og de legger til på FB osv med hundrevis av venner de som skriver til meg nå. Joda, tør å ha kontakt, men lar de stå for initiativet siden jeg tenker jeg ikke ønsker å konkurrere og falle til kort. Så taper ikke på det, blitt noen hyggelige dater og er som regel jeg som ikke kjente på kjemien i etterkant. 

Anonymkode: 3ed30...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 36, 304 likes, 120 matcher siden juli. Mange damer samler matcher også, bare så det er sagt. 

Anonymkode: e91c0...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2020 at 2:20 PM, AnonymBruker said:

Jeg har 8000 likes. Kvinne i tyveårene .

Anonymkode: bac84...65f

Kvinne selv her. 35 år. På tinder skal jo det lite til....Fikk jo flere tusen bare når en først blir medlem. Har nok hatt 10000 likes vil jeg tror, men noen er jo "gjengangere" som en stadig swiper bort, hehe. 

Anonymkode: 4a1d3...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 14.20, AnonymBruker skrev:

Jeg har 8000 likes. Kvinne i tyveårene .

Anonymkode: bac84...65f

hahaha, men du er jente. Kan ikke sammenlignes med antallet likes som menn får. Kvinner flest, og da særlig i 20-årene, får ofte flere 1000 likes. 

Anonymkode: 816ad...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likes slettes etter 3-4 måneder, har jeg funnet ut, så nå har jeg ligget stabilt i ganske mange måneder. De fleste er ikke klar over det 😊

Anonymkode: 3ed4e...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...