Gå til innhold

Hvor mange matcher på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange matcher på tinder vil dere si er bra?

Anonymkode: e25b3...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke, det har vell mer på hvor lenge man gidder sveipe? Ikke hvor attraktiv man er?

Anonymkode: a921c...503

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dame, kommer det an på hvor mange du sveiper ja på.

Er du mann, så kommer det an på hvor kjekk du er og hvor god profil du har. 

Selv har jeg på det meste samtidig hatt 12 matcher, men jeg rydder i dem hvis det blir stille. Så nå har jeg 5.

 

Anonymkode: 2a4e4...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo stort sett alltid match med de du sveiper til høyre, men det betyr ikke nødvendigvis så mye. Menn sveiper nesten alt til høyre og sorterer med de de får match / like fra

Anonymkode: fe6ad...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, reinstallerte i august. Ingen matcher ennå 😔

Anonymkode: 7d20a...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får jo stort sett alltid match med de du sveiper til høyre

Jeg tror du har fått en annen versjon av Tinder 😂

Anonymkode: 45217...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, reinstallerte i august. Ingen matcher ennå 😔

Anonymkode: 7d20a...603

Ingen likes heller?  

Anonymkode: 45217...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hvor du bor. 
da jeg var i oslo fikk jeg 7-800 likes på en uke. 
 

mens hjemme på bygden er det kanskje 30 likes på en uke🤷‍♀️

Anonymkode: 03437...484

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utestengt derfra for å si til homo og queer (mann med muskler og skjegg) at de invaderte min privatsone ved å dukke opp i feeden min. Så null matcher nå. Men da jeg hadde tilgang til tinder, var det det umulig å få matcher etter 1-3 dager. I løpet av første 1-3 dager har jeg fått 10-20 matcher.

EkhfMs5X0AEGyuv.jpeg

Anonymkode: e729a...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel for første gang på 10 år, så hadde ikke prøvd tinder før nå, så har hatt tinder i rundt 4 mnd.. 

Har 539 matcher og 489 likes eller hva det heter. 

Jeg snakker vel kun med 6-7 av de 539 jentene jeg har matchet med, så antallet spiller ingen rolle tenker jeg. Har muligens vært litt for lite kritisk til hva jeg sveiper på? 

Anonymkode: 35425...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, reinstallerte i august. Ingen matcher ennå 😔

Anonymkode: 7d20a...603

😨

Har sveipa en del i det siste og har ikke fått noen matcher:/ blei sletta av de jeg matcha med🥺 blir så lykkelig når jeg matcher med noen som ser interessant ut, men selvfølgelig sletter de😔 selv om jeg har samlet opp matcher i løpet av tiden jeg har vært der, så enten sletter de når jeg sender melding eller svarer ikke. Blir seriøst nedbrutt, vurderer å få lasta opp bedre bilder..

Anonymkode: 58ae9...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😨

Har sveipa en del i det siste og har ikke fått noen matcher:/ blei sletta av de jeg matcha med🥺 blir så lykkelig når jeg matcher med noen som ser interessant ut, men selvfølgelig sletter de😔 selv om jeg har samlet opp matcher i løpet av tiden jeg har vært der, så enten sletter de når jeg sender melding eller svarer ikke. Blir seriøst nedbrutt, vurderer å få lasta opp bedre bilder..

Anonymkode: 58ae9...bd6

Å laste opp bedre bilder, og ev skrive en bedre profil,  burde du jo gjøre uansett da. 

Å samle matcher forstår jeg ikke vitsen med. De fleste er vel klare for ganske umiddelbar kontakt, etter match?  Etter noen dager og uker, må du regne med at de har noen andre å bruke tida si på.  

Anonymkode: 45217...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble singel for første gang på 10 år, så hadde ikke prøvd tinder før nå, så har hatt tinder i rundt 4 mnd.. 

Har 539 matcher og 489 likes eller hva det heter. 

Jeg snakker vel kun med 6-7 av de 539 jentene jeg har matchet med, så antallet spiller ingen rolle tenker jeg. Har muligens vært litt for lite kritisk til hva jeg sveiper på? 

Anonymkode: 35425...efc

Er du 10/10?

Anonymkode: e729a...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du 10/10?

Anonymkode: e729a...73b

Jeg har 8000 likes. Kvinne i tyveårene .

Anonymkode: bac84...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har femten likes etter en måneds tid på Tinder. Pussig nok får jeg fire ganger så mange likes om jeg deler et bilde her, så mistenker at jeg kanskje ser mer komisk enn tiltrekkende ut. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 8000 likes. Kvinne i tyveårene .

Anonymkode: bac84...65f

Så heldig du er da 😁 har du gått gjennom matchene dine?

Anonymkode: e729a...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Okapi skrev:

Jeg har femten likes etter en måneds tid på Tinder. Pussig nok får jeg fire ganger så mange likes om jeg deler et bilde her, så mistenker at jeg kanskje ser mer komisk enn tiltrekkende ut. :P 

Jeg har fått deg opp på tinder. Du er en pen mann, men ikke min type 😊 Det baserer jeg på et inntrykk av at du er en sånn kunstnertype som er litt mer abstrakt enn meg. Kan være feil så klart 😊

Anonymkode: 06948...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å laste opp bedre bilder, og ev skrive en bedre profil,  burde du jo gjøre uansett da. 

Å samle matcher forstår jeg ikke vitsen med. De fleste er vel klare for ganske umiddelbar kontakt, etter match?  Etter noen dager og uker, må du regne med at de har noen andre å bruke tida si på.  

Anonymkode: 45217...bef

Ja, hadde jeg bodd i byen skulle jeg booka han tinderfotografen, siden jeg ikke har noen til å ta bilder av meg. Profiltekst er et kapittel for seg.

Når jeg skriver til noen er det til en nylig match, ikke en som har vært der en stund. Mange menn som samler på matcher også visstnok.

Anonymkode: 58ae9...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn som samler på matcher også visstnok

En hobby skal man jo ha. 

Anonymkode: 45217...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...