Gå til innhold

Gjett hvem er overfladisk!

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det samme eksperimentet selv. Og fikk bekreftet at jeg ikke er attraktiv for nesten noen, mens kjekkas-profilen min fikk overveldende mange matcher.

Overfladisk som fy 🤣

Anonymkode: 64218...61f

Jeg skjønner ikke helt hva folk forventer av en datingapp, som nærmest er som en katalog.. bestiller dere samme menneskene også en stol dere ikke syns er fin i en katalog, fordi den sikkert er god å sitte i? Eller bestiller dere den dere syns er fin å se på, passer inn i stilen du allerede har hjemme, OG tror er god å sitte i?

Noe Helt annet å møte folk face to face. Da får man et helhetsinntrykk av mennesket generelt sett, det gjør man desverre ikke via en skjerm, og da vil førsteinntrykket dominere i mye større grad. 

Anonymkode: b5670...346

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haplos har endelig funnet ut hvordan man skriver som anonym 😂

Anonymkode: 12919...948

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haplos har endelig funnet ut hvordan man skriver som anonym 😂

Anonymkode: 12919...948

Da er det bare å vente spent på et nytt innlegg om at damer fra tinder er lette på tråden 

Anonymkode: 5b606...a87

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kjipt av deg å opprette to profiler bare for å «bevise» noe alle vet? Du kaster jo bort tiden til disse jentene og. Er du veldig ung, eller trodde du at du hadde kommet på noe genialt her...? 🧐

Anonymkode: ce474...ec0

Jeg ville teste det selv :)

Anonymkode: ba881...f79

Skrevet

Selvfølgelig får de peneste mest respons. Det sier seg vel selv? Alle, både kvinner og menn, liker eye candy, og det er jo lov å prøve seg :)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du glemmer en ting - i de fleste tilfeller det eneste som ei dame kan tilby til en mann , er utseendet 

Nå tror jeg du helt har glemt din egen agenda, mister.

• Liker 1
Skrevet

Er da en kjent sak at kvinner er mer opptatt av utseende enn menn.

Anonymkode: 3aa22...123

Skrevet
48 minutter siden, ElectricScum skrev:

Nå tror jeg du helt har glemt din egen agenda, mister.

Okei, har du hørt om sugar babes? Disse veske er utrolig irriterende å ha kontakt med. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, har du hørt om sugar babes? Disse veske er utrolig irriterende å ha kontakt med. 

Sånn, da var du på rett spor igjen.

For formålet ditt med tråden var vel å henge ut damer for å være overfladiske? Men når du presterer å demonstrere din egen overfladiskhet med plattheter som "... det eneste som ei dame kan tilby til en mann , er utseendet..." så er du jo i ferd med å blåse av deg foten med tidenes selvskudd. Følte derfor det var på sin plass å minne deg på din egen agenda.

Skrevet
47 minutter siden, ElectricScum skrev:

Sånn, da var du på rett spor igjen.

For formålet ditt med tråden var vel å henge ut damer for å være overfladiske? Men når du presterer å demonstrere din egen overfladiskhet med plattheter som "... det eneste som ei dame kan tilby til en mann , er utseendet..." så er du jo i ferd med å blåse av deg foten med tidenes selvskudd. Følte derfor det var på sin plass å minne deg på din egen agenda.

Ja. Ikke bare overfladiske, men også late som dovendyr. Spesielt med tanke på at de fleste den kjekkasen matchet med, var jenter/kvinner av mye lavere kvalitet. Det beste de kunne skrive, var et "hei". 

Hva kan en kvinne tilby til en mann som har har penger, makt og god omgangskrets?

Skrevet

Lurer på hvor mange matcher Runde Rudberg hadde fått på Tinder. Hvis han har hatt over 1000 damer irl så spent på hvor mange han ville fått på tinder.😂

Anonymkode: 22eb4...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...