Gå til innhold

Gjett hvem er overfladisk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har to profiler på en av datingapper. En har helt vanlige bilder av en mann 4-6/10 skala.

Andre, derimot, har barris bilder der det fremmes six-pack. Dessuten har den en slem bio der det stilles ekstremt høye krav til jenter/kvinner. Mannen på bildene er kanskje 7-10/10.

Gjett hvilken konto får det meste? Men det gøyeste er at jenter/kvinner som er 1-4/10, skriver aldri først og forventer at en av de kjekkeste som er på datingappen skal skrive til dem! 😁 

Generelt sett er det ekstremt vanskelig for vanlig folk å få noen matcher. Jeg har for eksempel fått fire matcher  med kvinner fra 18-31, ingen av dem har svart og samtlige har fjernet meg etter at ba dem om det. 

Anonymkode: ba881...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk med bra utseende får flere matcher på datingapper? 

Høres ut som en nobelprisverdig avsløring du har kommet med her. 

• Liker 29
Skrevet
20 minutter siden, jabx skrev:

Wow, amazing.

Ja, ble helt paff etter å ha analysert min erfaring. 

Skrevet

Så kjipt av deg å opprette to profiler bare for å «bevise» noe alle vet? Du kaster jo bort tiden til disse jentene og. Er du veldig ung, eller trodde du at du hadde kommet på noe genialt her...? 🧐

Anonymkode: ce474...ec0

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjipt av deg å opprette to profiler bare for å «bevise» noe alle vet? Du kaster jo bort tiden til disse jentene og. Er du veldig ung, eller trodde du at du hadde kommet på noe genialt her...? 🧐

Anonymkode: ce474...ec0

Kaster bort tiden deres? De kan godt overleve det. Men det er gøy å se hvor opphisset de kan være når det får anledning til å møte noen "out of their league". 

Skrevet

Er vel også mulig du endrer litt personlighet fra profil til profil for å matche det du skriver.

Og jentene som matcher som er 1-4 skriver nok mest sannsynlig ikke fordi de ikke tror du egentlig er interessert eller at du har fake profil.

Anonymkode: 4bcbe...790

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel også mulig du endrer litt personlighet fra profil til profil for å matche det du skriver.

Og jentene som matcher som er 1-4 skriver nok mest sannsynlig ikke fordi de ikke tror du egentlig er interessert eller at du har fake profil.

Anonymkode: 4bcbe...790

Med personlighet mener du hvordan jeg oppfører meg i personlige meldinger? 

Hvis de vet at jeg ikke er interessert i dem eller at detter er en fake profil, hvorfor i det hele tatt  matche?

Skrevet

Selvfølgelig får kjekke menn flere damer 😅

Det som er teit på tinder er at alle damene skal ha menn som er mer attraktive enn seg selv. Så da blir det bare en sexapp hvor overfladiske damer alle higer etter menn de kun kan få for sex

Anonymkode: e6145...01b

Skrevet

Dette er skremmende egentlig. Man vet jo aldri hvem som er bak bildene på slike sjekke apper, eller hvem man møter, og hva de vil si til deg, eller om de har null empati og ønsker å bruke en.

Anonymkode: 4d8a8...6a0

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som er teit på tinder er at alle damene skal ha menn som er mer attraktive enn seg selv. Så da blir det bare en sexapp hvor overfladiske damer alle higer etter menn de kun kan få for sex

Det som også er teit er at de fleste menn overvurderer sin egen attraktivitet noe så grådig, og derfor bare ser "damer som skal ha menn som er mer attraktive enn seg selv".

Et kjapt blikk rundt seg ute blant folk viser ganske raskt at det er damer som "dater ned" - det finnes langt flere par der det er dama som er penest/mest attraktiv enn omvendt.

Anonymkode: eeada...cb7

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Server jo egentlig det jeg påpekte i mitt åpningsinnlegg. Damer er så late at de ikke er i stand til å skrive noe interessant når de matcher med de kjekkeste. Og menn av deres eget nivå ignorer de rett og slett. 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er skremmende egentlig. Man vet jo aldri hvem som er bak bildene på slike sjekke apper, eller hvem man møter, og hva de vil si til deg, eller om de har null empati og ønsker å bruke en.

Anonymkode: 4d8a8...6a0

Hvis du følger noen regler, så sjansen for å dukke opp i en ubehagelig situasjon minimiseres/utelukkes:

- hvis det er en konto uten blå merke, bli veldig forsiktig med hva du forteller. Det har skjedd med meg et par ganger da ei jente (eventuelt mann) har bedt om dickpick uten noen "forspill", det var kanskje femte melding som hun sendte til meg. Konto ble ikke verifisert og derfor svarte jeg at jeg ville kjenne henne bedre. Etter det samtalen var over. 

- møt kun i offentlige steder og kun om dagen, ikke om natta. 

Personlig har jeg aldri brukt noen informasjon mot noen. For meg det var et slags eksperiment der jeg ville sjekke om det som damer skriver her og på andre steder, faktisk stemmer. Det at f. eks. de ikke er ute etter utseendet og ser etter personlighet. Det var/er en ren løgn, som du selv vet ;)

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som også er teit er at de fleste menn overvurderer sin egen attraktivitet noe så grådig, og derfor bare ser "damer som skal ha menn som er mer attraktive enn seg selv".

Et kjapt blikk rundt seg ute blant folk viser ganske raskt at det er damer som "dater ned" - det finnes langt flere par der det er dama som er penest/mest attraktiv enn omvendt.

Du glemmer en ting - i de fleste tilfeller det eneste som ei dame kan tilby til en mann , er utseendet 

Skrevet

Lol

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Har to profiler på en av datingapper. En har helt vanlige bilder av en mann 4-6/10 skala.

Andre, derimot, har barris bilder der det fremmes six-pack. Dessuten har den en slem bio der det stilles ekstremt høye krav til jenter/kvinner. Mannen på bildene er kanskje 7-10/10.

Gjett hvilken konto får det meste? Men det gøyeste er at jenter/kvinner som er 1-4/10, skriver aldri først og forventer at en av de kjekkeste som er på datingappen skal skrive til dem! 😁 

Generelt sett er det ekstremt vanskelig for vanlig folk å få noen matcher. Jeg har for eksempel fått fire matcher  med kvinner fra 18-31, ingen av dem har svart og samtlige har fjernet meg etter at ba dem om det. 

Gjorde det samme eksperimentet selv. Og fikk bekreftet at jeg ikke er attraktiv for nesten noen, mens kjekkas-profilen min fikk overveldende mange matcher.

Overfladisk som fy 🤣

Anonymkode: 64218...61f

Skrevet

Mao, Tinder er ikke noe for meg. Har hatt langt mere hell IRL med å komme i kontakt med og danne relasjoner med kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Innimellom hender det at jeg sveiper en veldig kjekk mann til høyre. Det er da fordi det er noe annet i profilen som fanger min interesse. Og jeg tenker som så at det kan jo faktisk hende at han syns jeg er pen også 🤷🏼‍♀️ 

Jeg feks er liten og veldig slank, men foretrekker dad-bod på grensa til lett overvekt liksom, så kan jo hende han sykt kjekke også ser noe interessant ved min profil. Pene mennesker trenger også kjærlighet 😂

Ender stort sett opp med de på samme nivå som meg eller litt lavere. Har likevel hatt et langt forhold med en skikkelig kjekkas 😍

Anonymkode: 9ad2f...ccd

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så hvorfor er tinder helt umulig for så mange menn da? Hvorfor får alle damer masse likes mens nesten ingen menn får det?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det samme eksperimentet selv. Og fikk bekreftet at jeg ikke er attraktiv for nesten noen, mens kjekkas-profilen min fikk overveldende mange matcher.

Overfladisk som fy 🤣

Fikk du mange matcher med damer av lavere "kvalitet" enn mannen på bildene?

Skrevet
17 timer siden, Aliquis skrev:

Folk med bra utseende får flere matcher på datingapper? 

Høres ut som en nobelprisverdig avsløring du har kommet med her. 

:ler: fantastisk kommentar!

men ja, det er jo en sannhet i det. Selvsagt får de kjekkeste flest match. Det går jo andre veien også, de peneste damene får flest match. 

Men det trenger absolutt ikke være baris og nakenhet av den grunn. Samboeren min (som jeg møtte på tinder) hadde ikke et eneste bilde av seg selv i baris, men hverdagsbilder med glimt i øyet, og et godt smil. Det var nok til at jeg valgte å sveipe ja, i alle fall :) bare bilder i baris og 'se på meg' er snork... 

Anonymkode: b5670...346

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...