AndreasBR Skrevet 21. oktober 2020 #41 Del Skrevet 21. oktober 2020 59 minutter siden, Ezio skrev: Det er veldig gøy når folk som kritiserer andre for og skal stanse andre i å gjøre lovbrudd på veien, selv begår verre lovbrudd... Det er ikke lovbrudd å forhindre forbikjøring på høyre side.. Den må du lenger ut på landet med. Faktisk skal man holde til høyre når noen vil forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ezio Skrevet 21. oktober 2020 #42 Del Skrevet 21. oktober 2020 9 minutter siden, AndreasBR skrev: Det er ikke lovbrudd å forhindre forbikjøring på høyre side.. Den må du lenger ut på landet med. Faktisk skal man holde til høyre når noen vil forbi.. Det er så absolutt forbudt å leke politi jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 21. oktober 2020 #43 Del Skrevet 21. oktober 2020 Akkurat nå, Ezio skrev: Det er så absolutt forbudt å leke politi jo. Det er det ingen som har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ezio Skrevet 21. oktober 2020 #44 Del Skrevet 21. oktober 2020 Akkurat nå, AndreasBR skrev: Det er det ingen som har gjort. Når du aktivt kjører for å hindre annen trafikk, så leker du politi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 21. oktober 2020 #45 Del Skrevet 21. oktober 2020 Akkurat nå, Ezio skrev: Når du aktivt kjører for å hindre annen trafikk, så leker du politi. Nei, jeg aktivt kjører for å slippe frem ved å plassere meg mot høyre slik loven krever. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ezio Skrevet 21. oktober 2020 #46 Del Skrevet 21. oktober 2020 1 time siden, AndreasBR skrev: Nei, jeg aktivt kjører for å slippe frem ved å plassere meg mot høyre slik loven krever. "jeg sperrer glatt for de som prøver å passere" Bare kjør normalt og slutt å leke politi du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 21. oktober 2020 #47 Del Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, Ezio skrev: "jeg sperrer glatt for de som prøver å passere" Bare kjør normalt og slutt å leke politi du. ? Ja, på høyresiden. Legger meg godt mot høyre sånn at de kan kjøre forbi på venstresiden der de skal. Nei, kommer fortsette med det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ezio Skrevet 21. oktober 2020 #48 Del Skrevet 21. oktober 2020 4 minutter siden, AndreasBR skrev: ? Ja, på høyresiden. Legger meg godt mot høyre sånn at de kan kjøre forbi på venstresiden der de skal. Nei, kommer fortsette med det gitt. Du har ikke lov til å sperre for noen med mindre du arbeider som politi. Du kan dog kjøre helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 21. oktober 2020 #49 Del Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, Ezio skrev: Du har ikke lov til å sperre for noen med mindre du arbeider som politi. Du kan dog kjøre helt vanlig. Jeg legger meg mot høyre for å forenkle forbikjøring slik jeg er lovpåkrevd å gjøre iht norsk lov. Ferdig snakka, slutt å skriv til meg er du snill. Du avsporer så jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ezio Skrevet 21. oktober 2020 #50 Del Skrevet 21. oktober 2020 4 minutter siden, AndreasBR skrev: Jeg legger meg mot høyre for å forenkle forbikjøring slik jeg er lovpåkrevd å gjøre iht norsk lov. Ferdig snakka, slutt å skriv til meg er du snill. Du avsporer så jævlig. Da må du slutte å bruke feilaktige begreper. Å sperre er ikke det samme som å ligge mot høyre. Du forpester forumet med feilinformasjon og hatpropaganda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 21. oktober 2020 #51 Del Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, Ezio skrev: Da må du slutte å bruke feilaktige begreper. Å sperre er ikke det samme som å ligge mot høyre. Du forpester forumet med feilinformasjon og hatpropaganda. Ingen feilinformasjon nei. Eller hatpropaganda. Hvorvidt det er sperring eller ikke kommer vel an på øyet som ser. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #52 Del Skrevet 21. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det er langt flere dødsfall i trafikken i Storbritannia, så kjør forsiktig! Anonymkode: 66aec...bde Innså plutselig at innlegget mitt kanskje kunne se litt vel negativt ut, vil bare understreke at jeg synes bilferie i Storbritannia var helt supert. Virkelig en flott måte å reise og få sett mest mulig på! Veldig kjekt å kunne ta de avstikkeren man vil ta og få sett litt andre steder av øyene enn bare der tog og buss kjører. Av ulike årsaker ble det til at jeg kjørte under nesten hele turen, og det gikk altså veldig fint – bare vær obs på at det faktisk er en litt annen kjørekultur der enn her hjemme, var vel egentlig det jeg ville frem til Anonymkode: 66aec...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå