Gjest Dum Perignon Skrevet 29. juli 2005 #1 Del Skrevet 29. juli 2005 Mange dansker har de siste ukene fått vondt i magen etter å ha spist giftige muslinger. Dette har skapt mye irritasjon og dårlig luft i mange danske hjem. Er dette muslingenes feil, eller skyldes det ignorante dansker som ikke hører på advarslene mot å spise for store mengder av havets frukter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anti-musling! Skrevet 29. juli 2005 #2 Del Skrevet 29. juli 2005 Kast dem tilbake dit de kom fra (havet)! Muslinger er ren ondskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. juli 2005 #3 Del Skrevet 29. juli 2005 Nåh, våre egne, lokale blåskjell er da like ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 29. juli 2005 #4 Del Skrevet 29. juli 2005 Er nok bare en muslingkonspirasjon mot å bli brukt som føde for ellers så ivrige øldrikkene vesner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. juli 2005 #5 Del Skrevet 29. juli 2005 En slags muslingsk fundamentalisme, med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 29. juli 2005 #6 Del Skrevet 29. juli 2005 Kanskje, eller rett og slett at de ikke kan fordra å svømme i alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. juli 2005 #7 Del Skrevet 29. juli 2005 Da må de bare lære seg å tilpasse seg den danske kulturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 29. juli 2005 #8 Del Skrevet 29. juli 2005 Er det stumme, døve eller blinde disse muslingene er igjen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. juli 2005 #9 Del Skrevet 29. juli 2005 Alt dette og mer til, skal man tro de hissigste danskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 29. juli 2005 #10 Del Skrevet 29. juli 2005 Mer til? Som følelseskalde og smakløse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. juli 2005 #11 Del Skrevet 29. juli 2005 For eksempel. Uansett er spørsmålet om skyld uavklart; er det muslingene eller danskene som må skjerpe seg - eller ligger løsningen i bedre dialog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 29. juli 2005 #12 Del Skrevet 29. juli 2005 Synes vi heller skal fokusere på uskyld... og si at danskene er uskyldige i middagsøyeblikket og muslingene ikke kan noe for at de er giftige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2005 #13 Del Skrevet 29. juli 2005 Nåh, våre egne, lokale blåskjell er da like ille. ← Nåja. Du vet vel godt at såkalte moderate muslinger er som trojanske hester som har lurt seg inn i den danske folkesjela? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. juli 2005 #14 Del Skrevet 29. juli 2005 En svenske har prøvd å snike seg unna en hets mot folkgrupp tiltale ved å hevde at han sa musliner som han mente var dansk for muslinger. I fylla hadde han ropt at han hater muslimer og innvandrere og det skal han straffes for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 31. juli 2005 #15 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg for min del hater svensker, de gjør meg mer kvalm enn den mest bedervede musling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 31. juli 2005 #16 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg for min del hater svensker, de gjør meg mer kvalm enn den mest bedervede musling! ← Hadde vi vært i Sverige skulle jeg anmeldt deg for hets mot folkgrupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 31. juli 2005 #17 Del Skrevet 31. juli 2005 Hadde vi vært i Sverige skulle jeg anmeldt deg for hets mot folkgrupp. ← Nåh, strengt tatt bør vel muslingene føle seg vel så ærekrenket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #18 Del Skrevet 20. mars 2006 Hä bare å generalisera. Myttje å länge. Var våle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå