Gå til innhold

Er det innafor at katten din sover i senga di?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heia, ser stadig vekk at puslinger sover i senga sammen med mat mor/far, er det bare jeg som mener at soverommene er kun for folk?

Anonymkode: 93d7d...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikkert ikke bare deg nei. 
hos oss får katten sove sammen med oss om den vil det.

Anonymkode: b5860...bcc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Koselig med katter i senga ❤️

Anonymkode: d464b...af5

Nei. Det er ganske ekkelt. Hår, flått og en katt som har hatt mus og fugler i munnen. Katten kan sove et annet sted. 

Anonymkode: 39acc...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ren innekatt, og ikke har den pels heller (har en sphynx). Den ligger gjerne i armene mine og snorker sammen med meg under dyna. Det er vanvittig koselig! 

 

Helt til den våkner et par timer senere, og begynner å fly ut og inn av soverommet, og tråkke meg i ansiktet, og mjaue meg i øret. Dette skjer stort sett hver gang hun får sove i sengen. Derfor har jeg stort sett døren lukket om natten. Om dagen er døren alltid lukket - hun får ikke sove i sengen på dagtid. 

Anonymkode: 7a23a...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten er alltid velkommen under dyna mi. En gang lå vi mage mot mage❤️

Anonymkode: 422c9...ff6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover godt med katter i senga. 

Kattene har tatt med seg flått inn til tider, men er flink til å bruke flåttmiddel og fjerne flått. Aldri funnet på meg selv eller i senga. Vasker sengetøy ofte. 

Det er bare en av mine katter som sover med oss. Hun er reddhare og blir fort redd lyder av biler som kjører forbi osv. Katter liker å ligge med 'flokken' sin når de sover, for da føler de seg tryggere hvis de skulle bli angrepet om natta. Hvis katten min føler ser tryggere med oss om natta er det helt ok for meg at hun ligger med oss.

Skjønner at ikke alle vil ha dem i senga, men jeg trives med å ha dem der. Aldri opplevd noe negative konsekvenser av det.

Anonymkode: d8919...9c6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte å sove med katten i senga, men det ble det slutt på når den dro med seg fuglelopper inn 😅

Anonymkode: b0f30...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har to innekatter, og de får ikke lov til å oppholde seg på soverom. Vi har holdt rommene stengte siden de var små kattunger, så det er noe de er vant til. 

Jeg orker ikke kattehår i senga, så det er helt uaktuelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har en katt så går katten overalt. På kjøkkenbordet hvor man lager maten, i sofaen... så å unngå å ha katten i senga høres for meg nytteløst ut, når alle bakterier blandes uansett ellers i huset :P Jeg syntes det høres kos ut, sovne til malingen til en katt 😊

Hilsen hundeeier 

Anonymkode: ea937...4f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ganske ekkelt. Hår, flått og en katt som har hatt mus og fugler i munnen. Katten kan sove et annet sted. 

Anonymkode: 39acc...97e

Mannen din har vel også htt mus i munn.

bare måtte haha

Anonymkode: 704fd...8f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ren innekatt så ser jeg ikke problemet om du får sove uten at pus plutselig får en raptus. Men ikke utelatt. De drar med seg flått og fugleliv, bakterier og skitt. Tenk på musene den har spist og de bakteriene fra dem. Koselig med pus, men ikke utøy og skitt. 

Anonymkode: 4fc52...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har innekatt, som får sove i senga. Bytter sengetøy ofte pga røyting. 

Anonymkode: 6134d...f9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt pusen i senga, synes bare det er koselig at hun vil dele hodepute med meg. 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...