AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #1 Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har satt meg selv i en liten tidsknipe, med alle interessene jeg har😅 Jeg liker å strikke, brodere, tegne, spille piano, lese bøker, se på serier, og har nylig også begynt å sy. Vil helst gjøre alt samtidig😅 Hvilke hobbyer og interesser har dere, og hvordan prioriterer dere tiden fordelt dem i mellom? 😊 Anonymkode: 3bbca...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 18. oktober 2020 #2 Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg vet hva du mener, er i samme situasjon selv. Noen hobbyer går an å kombinere, jeg liker f.eks. å høre på lydbok eller podcast mens jeg maler/tegner eller holder på med handarbeid. Ellers nedprioriterer jeg andre ting, som husarbeid og andre kjedelige aktiviteter, men når jeg en litt for sjelden gang svinger vaskekosten så gjør jeg det med lydbok på øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg har mye utendørs sesongbetonte aktiviteter så har mindre problemer med det. Strikking liker jeg kun høst og vinter, så det problemet løser seg også. Gjør ting i perioder og roterer. Anonymkode: 7b01a...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå