Gå til innhold

Dagens utblåsning: BRENTE MENN!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjære medsøstre! Jeg ønsker å høre deres erfaringer. Etter å ha vært singel av og på i 6 år møter jeg KONSTANT menn som drar brent-kortet mht å utvikle en relasjon til noe mer. Dvs... åpenbart greit å ligge med noen som brent men forhold...det er farlig. Jeg har snakket med flere venninner og erfaringen deres er akkurat det samme! Så er dette det nye kortet menn drar for å få seg noe en stund uten at man liksom kan kalle de drittsekk/player etterpå?
Fra nå av skal jeg og mine venninner svare når sex kommer på frågan : Husk at du er brent så det må vi nok vente med til du er klar!
Og btw: Hvorfor i helvete er de på sjekkemarkedet og påstår de er ute etter dame når de ikke er klar for å satse i det hele tatt??? Jævla løgnere alle sammen. De gjør og sier meg faen alt for et ligg.

Anonymkode: 50d6e...4c7

mannehater. æsj.

Anonymkode: a030d...6a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder så absolutt ikke alle menn, og det er flere kvinner som oppfører seg akkurat likedann. Det kan være at kvinner lærer av de gangene de hare brent seg å gjør det samme mot andre menn.

Anonymkode: 68958...4ef

Nei, men det gjelder dessverre altfor mange. Det fins også menn som ikke gjør det, har møtt de også. Jeg vet ikke om kvinner gjør det, for jeg dater ikke kvinner, men jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen. Nylig avsluttet date med en jeg har møtt 3/4 ganger, følte ikke noe, og han fortjener å møte en dame som virkelig elsker han. Bruker ikke mer av hans tid kun for å få oppmerksomhet... 

Anonymkode: 6d075...cf3

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, Trolltunge skrev:

Åh, dårlige flash backs til da jeg var singel. 

Veldig enig, menn som kjører "brent seg før" taktikk er det bare å styre unna. 

Hvem har ikke brent seg før? Alle har stort sett det, men de som kverner på dette vil ha mer sympati og forståelse enn de gir. 

Tror ikke at jeg kjenner en kvinne som ikke har lært seg å løpe når menn begynner å snakke om hvordan de har brent seg. 

Stakkars dere kvinner.

Dere løper hele tiden ,fra røde flag ,fra brente menn ...... 

Lurer på hvorfor er dere ikke slanke ellers siden dere løper så mye ?

Anonymkode: a930b...ee5

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stakkars dere kvinner.

Dere løper hele tiden ,fra røde flag ,fra brente menn ...... 

Lurer på hvorfor er dere ikke slanke ellers siden dere løper så mye ?

Anonymkode: a930b...ee5

Og så løper vi til de gode menn som det er verdt å være med. 

Hvor slanke vi er går på andre ting. 

• Liker 4
Skrevet

Å ja. Det var derfor jeg sluttet å date for flere år siden. 

Anonymkode: 88f76...fc1

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Etter å ha vært singel av og på i 6 år møter jeg KONSTANT menn som drar brent-kortet mht å utvikle en relasjon til noe mer

Hvordan får du til det da egentlig? De fleste voksne menn og kvinner er i seriøse forhold, hva er det du gjør feil? Eller mener du det er resten av verden det er noe galt med?

Ellers er jeg enig i at å bli brent er en del av livet.

Anonymkode: 18d40...eed

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om vi forstår hverandre helt 😛 men jeg er ikke enig i at de hører på empatien, for selv hadde jeg aldri hatt samvittighet til å holde på sånn som dem. Tvert imot taler det for lav empati når de vet de skaper følelser og ikke vil la meg gå eller møte andre, samtidig som forhold er uhørt. Det er egoistisk oppførsel. 

Anonymkode: 33108...1df

Tenkte på en litt annen oppførsel jeg. Det du snakker om er det motsatte av å høre på empatien, da er alltid alt egoistisk. Det finnes egoisme og altruisme, men dersom en person ikke hører på empatien så blir det egoistisk, da tenker de kun på seg selv og vil aldri virkelig forstå hvordan noe er for andre mennesker.

Anonymkode: 4e4a6...7cb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære medsøstre! Jeg ønsker å høre deres erfaringer. Etter å ha vært singel av og på i 6 år møter jeg KONSTANT menn som drar brent-kortet mht å utvikle en relasjon til noe mer. Dvs... åpenbart greit å ligge med noen som brent men forhold...det er farlig. Jeg har snakket med flere venninner og erfaringen deres er akkurat det samme! Så er dette det nye kortet menn drar for å få seg noe en stund uten at man liksom kan kalle de drittsekk/player etterpå?
Fra nå av skal jeg og mine venninner svare når sex kommer på frågan : Husk at du er brent så det må vi nok vente med til du er klar!
Og btw: Hvorfor i helvete er de på sjekkemarkedet og påstår de er ute etter dame når de ikke er klar for å satse i det hele tatt??? Jævla løgnere alle sammen. De gjør og sier meg faen alt for et ligg.

Anonymkode: 50d6e...4c7

Om dere konstant ender til sengs med menn som ikke er villige til å etablere noe mer seriøst med dere og dere ikke er fornøyde med slike relasjoner er jeg enig i at det høres lurt ut å ikke ligge med disse mennene før det er mer avklart og seriøst. 

• Liker 1
Skrevet

Å skylde på at er brennt, og ikke klar for forhold er jo den enkleste løsningen på å komme unna noe man ikke ønsker seg. Det er enklere enn å ta den "det er ikke meg, det er deg"-praten. Tenker nok en del av disse menn bare vil styre unna. De ghoste iallefall ikke 😉

Anonymkode: 72de7...66d

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Å skylde på at er brennt, og ikke klar for forhold er jo den enkleste løsningen på å komme unna noe man ikke ønsker seg. Det er enklere enn å ta den "det er ikke meg, det er deg"-praten. Tenker nok en del av disse menn bare vil styre unna. De ghoste iallefall ikke 😉

Anonymkode: 72de7...66d

Men de fortsetter jo å ta initiativ til å møtes og er svært pågående. Uærlige tullinger er det de er. 

Anonymkode: 33108...1df

• Liker 2
Skrevet
På 18.10.2020 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Nei, men det gjelder dessverre altfor mange. Det fins også menn som ikke gjør det, har møtt de også. Jeg vet ikke om kvinner gjør det, for jeg dater ikke kvinner, men jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen. Nylig avsluttet date med en jeg har møtt 3/4 ganger, følte ikke noe, og han fortjener å møte en dame som virkelig elsker han. Bruker ikke mer av hans tid kun for å få oppmerksomhet... 

Anonymkode: 6d075...cf3

Der har du forskjellen jeg er som deg..føler jeg null niks og nada så sier jeg det og avslutter hadde aldri kunnet fortsette å leke med hans følelser hvis jeg visste han likte meg... nei sånn er ikke jeg skrudd i hop..men mange menn jeg har møtt er akkurat sånn... de sier de ikke er interessert og kan ikke gi noe mer osv osv bla bla bla..men alikevel vil de fortsette å ha kontakt for å boozte egoet sitt og få seg ett enkelt ligg innimellom... syk verden.. absolutt ikke normal måte å omgå medmennesker syns jeg da. 

• Liker 2
Skrevet

Vær du sikker på at kvinner ikke er noe bedre.😉 De hopper fort videre til neste om noe bedre popper frem. 

Tror rett og slett dette handler om å ikke gi kvinnen dårlig selvbilde/selvtilitt og derfor skylder de på seg selv. De likte ikke deg eller personligheten din og velger derfor å avslutte..

Anonymkode: 73fb2...e55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...