Gå til innhold

Dagens utblåsning: BRENTE MENN!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære medsøstre! Jeg ønsker å høre deres erfaringer. Etter å ha vært singel av og på i 6 år møter jeg KONSTANT menn som drar brent-kortet mht å utvikle en relasjon til noe mer. Dvs... åpenbart greit å ligge med noen som brent men forhold...det er farlig. Jeg har snakket med flere venninner og erfaringen deres er akkurat det samme! Så er dette det nye kortet menn drar for å få seg noe en stund uten at man liksom kan kalle de drittsekk/player etterpå?
Fra nå av skal jeg og mine venninner svare når sex kommer på frågan : Husk at du er brent så det må vi nok vente med til du er klar!
Og btw: Hvorfor i helvete er de på sjekkemarkedet og påstår de er ute etter dame når de ikke er klar for å satse i det hele tatt??? Jævla løgnere alle sammen. De gjør og sier meg faen alt for et ligg.

Anonymkode: 50d6e...4c7

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan jo skjønne at de er brente når jeg leser ditt stykke her. Du er jo en av dem som brenner dem. Istedet for å ikke bry deg om dem så viser du din vrede og hamrer løs på dem som de skulle være din verste fiende. 

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjør og sier meg faen alt for et ligg.

Anonymkode: 50d6e...4c7

Jepp. Sympatikortet er det nye store blant rasshølene. Dakkar menn: men få pule vettu.

Anonymkode: 4934a...53d

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor ligger du med sånne menn da? Det er jo på en måte du som gjør noe dumt? 

• Liker 5
Skrevet

Så enig ts! De oppfører seg som kjærester og setter ikke pris på om jeg møter andre samtidig, men Gud forby at vi kan kalle oss kjærester, for eksen var ditt og datt og det skal de aldri igjen. Eksen min var jammen ditt og datt han og, hadde det grusomt i forholdet de siste årene. Men når jeg nå dater er det jo med ønske om et forhold med den rette mannen, selv om jeg er brent. Føles så meningsløst ut å bli kjent, begynne å danne en relasjon, ha sex, snakke om dype ting, og så vil det aldri føre til noe mer. Rart de ikke blir følelsesmessig avstumpet syns jeg. 

Anonymkode: 33108...1df

• Liker 7
Skrevet

Er alt menn sier er «kort» de spiller for å komme i buksa di?

Hva er menn for deg? Følelsesløse aper som bare vil knulle? 

Anonymkode: 7a2f2...15b

• Liker 2
Skrevet

Så enig ts! De oppfører seg som kjærester og setter ikke pris på om jeg møter andre samtidig, men Gud forby at vi kan kalle oss kjærester, for eksen var ditt og datt og det skal de aldri igjen. Eksen min var jammen ditt og datt han og, hadde det grusomt i forholdet de siste årene. Men når jeg nå dater er det jo med ønske om et forhold med den rette mannen, selv om jeg er brent. Føles så meningsløst ut å bli kjent, begynne å danne en relasjon, ha sex, snakke om dype ting, og så vil det aldri føre til noe mer. Rart de ikke blir følelsesmessig avstumpet syns jeg. 

Det er jo fordi de hører på følelsene sine. Hadde de durt på uten å høre på følelsene sine og bare ignorert og tålt såpass hele veien så hadde de blitt følelsesmessig avstumpet. Ved å legge fra seg empatien altså.

Anonymkode: 4e4a6...7cb

Skrevet

Enda en tråd laget av bitre kvinner. Så utrolig turnoff med folk som bruker begrepet "medsøstre", er du feminist eller hva er greia? 

"Fra nå av skal jeg og mine venninner svare når sex kommer på frågan"

Lol... Er dette en skjult midtlivskrise eller hva er greia? Utrolig trashy utblåsning 😂. Æsj.... Høres ut som en ubarbert og svett dame uten selvinnsikt.

Anonymkode: 6bfdf...e66

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dette er et shariasamfunn hvor man er tvunget til å gifte seg med alle kvinner man innleder en relasjon med? Det er liksom ikke lov å miste interessen eller å ikke se at personen ikke er den man ser for seg en fremtid med?

Skrevet

Derfor skal vi ikke ligge, og hvis de ghoster oss eller ikke vil møtes mer så vil det si at de har gitt seg(da er vi ikke den rette for han), og han orker ikke mase mer, eller at de har møtt ei som har takket ja til sex. 

Anonymkode: 6d075...cf3

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo fordi de hører på følelsene sine. Hadde de durt på uten å høre på følelsene sine og bare ignorert og tålt såpass hele veien så hadde de blitt følelsesmessig avstumpet. Ved å legge fra seg empatien altså.

De hører på frykten mener du vel. Mine følelser sier også at jeg ble holde meg unna menn, men jeg skiller mellom følelser som vil beskytte meg og logikk. Hadde jeg alltid hørt på følelsene mine hadde jeg ikke kommet noe sted i livet. Og dessuten syns jeg ikke man er særlig empatisk når man gir inntrykk av at man er ute etter noe seriøst uten å egentlig være det. 

• Liker 2
Skrevet

Åh, dårlige flash backs til da jeg var singel. 

Veldig enig, menn som kjører "brent seg før" taktikk er det bare å styre unna. 

Hvem har ikke brent seg før? Alle har stort sett det, men de som kverner på dette vil ha mer sympati og forståelse enn de gir. 

Tror ikke at jeg kjenner en kvinne som ikke har lært seg å løpe når menn begynner å snakke om hvordan de har brent seg. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er menn for deg? Følelsesløse aper som bare vil knulle? 

Anonymkode: 7a2f2...15b

Jeg er ikke ts, men vil si at dette er en beskrivelse som passer på en god del menn.

Anonymkode: 4934a...53d

• Liker 5
Skrevet

Men sutre-tråder fra "brennte" kvinner er greit. Det lages jo daglig tråder som dette uten at folk reagerer med annet enn støtte fra sine medsøstre. Menn som opplever vanskeligheter på kjøttmarkedet får derimot lite sympati, selv om disse oftest er genetisk utfordret.

Anonymkode: 72de7...66d

• Liker 2
Skrevet

Utifra hvordan du formulerer deg og det du skriver her, så skjønner jeg godt at du har vært singel i 6 år og ingen vil ha deg. Æsj 😂

Anonymkode: abc16...0cf

Skrevet

Så dette er et shariasamfunn hvor man er tvunget til å gifte seg med alle kvinner man innleder en relasjon med? Det er liksom ikke lov å miste interessen eller å ikke se at personen ikke er den man ser for seg en fremtid med?

Det er ikke shariasamfunn, men det er så åpenbart at flere menn vet godt at den dama de møter ikke er konemateriale likevel dater de den dama, har sex med henne, hun blir forelska, og han dumper henne så fort han finner ei annen dame han liker mer. Klassisk menn. Heller si rett ut hva dere vil... 

Men igjen da, hvis en mann gjør deg forvirra så er han usikker på deg. 100% at man blir dumpa. Aldri sats på en mann som gjør deg usikker. Det er et godt tegn på at han ikke ser på deg som konemateriale. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke shariasamfunn, men det er så åpenbart at flere menn vet godt at den dama de møter ikke er konemateriale likevel dater de den dama, har sex med henne, hun blir forelska, og han dumper henne så fort han finner ei annen dame han liker mer. Klassisk menn. Heller si rett ut hva dere vil... 

Men igjen da, hvis en mann gjør deg forvirra så er han usikker på deg. 100% at man blir dumpa. Aldri sats på en mann som gjør deg usikker. Det er et godt tegn på at han ikke ser på deg som konemateriale. 

Dette gjelder så absolutt ikke alle menn, og det er flere kvinner som oppfører seg akkurat likedann. Det kan være at kvinner lærer av de gangene de hare brent seg å gjør det samme mot andre menn.

Anonymkode: 68958...4ef

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De hører på frykten mener du vel. Mine følelser sier også at jeg ble holde meg unna menn, men jeg skiller mellom følelser som vil beskytte meg og logikk. Hadde jeg alltid hørt på følelsene mine hadde jeg ikke kommet noe sted i livet. Og dessuten syns jeg ikke man er særlig empatisk når man gir inntrykk av at man er ute etter noe seriøst uten å egentlig være det. 

Tvert i mot, hører på det motsatte av frykten. Hører på empatien. :)

Frykt og logikk kommer fra samme sted forresten, og følger man det så distanserer man seg fra kjærlighet og gode følelser.

Da bør man i så fall ikke gi inntrykk av at en ønsker noe seriøst som inneholder kjærlighet også.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tvert i mot, hører på det motsatte av frykten. Hører på empatien. :)

Frykt og logikk kommer fra samme sted forresten, og følger man det så distanserer man seg fra kjærlighet og gode følelser.

Da bør man i så fall ikke gi inntrykk av at en ønsker noe seriøst som inneholder kjærlighet også.

Usikker på om vi forstår hverandre helt 😛 men jeg er ikke enig i at de hører på empatien, for selv hadde jeg aldri hatt samvittighet til å holde på sånn som dem. Tvert imot taler det for lav empati når de vet de skaper følelser og ikke vil la meg gå eller møte andre, samtidig som forhold er uhørt. Det er egoistisk oppførsel. 

• Liker 1
Skrevet

Menn som sutrer over at ekser er så fæle styrer jeg unna.. Viktig for meg at en partner har ett avklart og ok forhold til eks. Trenger ikke være bestevenner. Men må kunne omgås og samarbeide om unger o.l.. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...