Gå til innhold

omo el blenda

Gjest Gjest_bella_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bruker OMO Color og Blenda til hvitt tøy. Vet ikke om det egentlig er noen vits med to forskjellige vaskemidler. Men reklamen sier så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påstand basert på hva? :klø:

Basert på at jeg og andre jeg kjenner har prøvd flere merker for å se forskjellen. Omo Ultra er f.eks. det eneste som holder tøyet hvitt, med andre merker blir det faktisk merkbart gråere.

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på at jeg og andre jeg kjenner har prøvd flere merker for å se forskjellen.  Omo Ultra er f.eks. det eneste som holder tøyet hvitt, med andre merker blir det faktisk merkbart gråere.

Oki....den type undersøkelse ja. :ler:

Grunnen til at jeg spurte, er at det i regi av de forskjellige forbrukerprogrammene på tv er gjennomført en del tester gjennom årene...og konklusjonen din samsvarte ikke helt med det.

Og det er helt riktig at mange vaskepulvertyper gjør tøyet gråere, men får du gråere tøy når du bruker Blenda...da gjør du noe galt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker OMO Color og Blenda til hvitt tøy. Vet ikke om det egentlig er noen vits med to forskjellige vaskemidler. Men reklamen sier så...

Den varianten bruker jeg også.

Og noen ganger "helgarderer" jeg, og bruker begge deler... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Grunnen til at jeg spurte, er at det i regi av de forskjellige forbrukerprogrammene på tv er gjennomført en del tester gjennom årene...og konklusjonen din samsvarte ikke helt med det.

Hva konkluderte de med, da? Det vil jeg gjerne vite.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Legger ikke merke til store forskjellen mellom de forskjellige merkene, men vi pleier å kjøpe OMO ultra og OMO color.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker det som jeg tar med meg først jeg

enten omo eller blenda...

tenker ikke så særlig voer hva jeg velger..

klærne blir rene med begge deler så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på Omo og Blenda er minimal og helt kosmetisk. Begge produseres av Lilleborg og er noe man i markedsføringsfaget ser på som et sjeldent eksempel på at ett firma konkurrerer med seg selv om to ulike produkter. Det har vist seg vellykket, for de er altså omtrent enerådende på markedet, og hvert av varemerkene har sterke tilhengere. Men ingen skal lure meg til å tro at de to ikke er basert på nøyaktig samme teknologi og at de produseres samme sted..!

Selv bruker jeg Nøytral eller Neutral eller hva det heter, for det er ikke så stappfullt av allergifremkallende stoffer. Rent blir det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...