AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #21 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg ble nylig skrevet ut fra hudavdelingen på riksen (for noe annet) og det var helt ærlig en lang og bortkastet innleggelse. De gjør ingenting der. De søker ikke etter årsak, de bare behandler. Det hjelper meg fint lite å få behandling (sterke medikamenter med svært uheldige og alvorlige bivirkninger) når de ikke engang gidder å lete etter årsak. De er et legeteam på en haug med leger som kun støtter hverandre og sier «vi er på hudavdelingen, vi er ikke endokrinologer (indremedisiner), vi ser ikke etter årsaker og sammenhenger vi leter kun etter riktig medisin» men hvordan i svarte huleste skal de medisinere meg når de ikke vet årsaken til mine problemer?!?! Anonymkode: 91e50...d55 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #22 Skrevet 17. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble nylig skrevet ut fra hudavdelingen på riksen (for noe annet) og det var helt ærlig en lang og bortkastet innleggelse. De gjør ingenting der. De søker ikke etter årsak, de bare behandler. Det hjelper meg fint lite å få behandling (sterke medikamenter med svært uheldige og alvorlige bivirkninger) når de ikke engang gidder å lete etter årsak. De er et legeteam på en haug med leger som kun støtter hverandre og sier «vi er på hudavdelingen, vi er ikke endokrinologer (indremedisiner), vi ser ikke etter årsaker og sammenhenger vi leter kun etter riktig medisin» men hvordan i svarte huleste skal de medisinere meg når de ikke vet årsaken til mine problemer?!?! Anonymkode: 91e50...d55 Ts her. Skjønner problematikken. Jeg har gått på kortisonpreparater i mange år. Huden blir tynn og ødelagt, og det går også på benskjørhet. Føler at ingen leger tar det på alvor og heller ikke er interressert i å finne årsaken, som selvsagt er vanskelig. Denne kløen og utslettet går ut over psyken min og jeg har prøvd det meste og testet for nærmest alt. Virker som jeg bare må leve med dette. Anonymkode: e21fe...63e
Gjest Løpegærn Skrevet 17. oktober 2020 #23 Skrevet 17. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les om anthony william medical medium, han kan hjelpe mot hudproblemer. Årsakene kan være virus og streptokokker. Går hovedsakelig i å rense kroppen helt ved å drikke sitronvann, sellerijuice, drikke smoothier, spise mye frukt og grønt. Og å spise glutenfritt, melkefritt, eggfritt osv... Anonymkode: ad634...d59 Det var en veldig uvitenskapelig anbefaling. Kroppen trenger ikke å renses med sitronvann etc. Den renser seg selv, det er liksom poenget med lever og nyrer...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #24 Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker som du svarer for meg! Jeg har ikke fått noen annen diagnose enn eksem. Tror ikke det er det som plager meg nå. Har tatt to skabb kurer uten effekt, ingen ser ut til å skjønne hva det er. Ts Anonymkode: e21fe...63e Bare et tips: Jeg har hatt skabb. Den kuren er skikkelig tøff mot huden! Jeg fortsatte å klø like intenst som om jeg fremdeles hadde skabb. Ble sendt til hudlege og fikk en skikkelig hestekur med antihistaminer, huden var blitt helt ødelagt av skabb-middelet. Da ga det seg, endelig. Anonymkode: 015e8...f87 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #25 Skrevet 17. oktober 2020 4 minutter siden, Løpegærn skrev: Det var en veldig uvitenskapelig anbefaling. Kroppen trenger ikke å renses med sitronvann etc. Den renser seg selv, det er liksom poenget med lever og nyrer... 4 minutter siden, Løpegærn skrev: Det var en veldig uvitenskapelig anbefaling. Kroppen trenger ikke å renses med sitronvann etc. Den renser seg selv, det er liksom poenget med lever og nyrer... Helt riktig. Ts Anonymkode: e21fe...63e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå