Gå til innhold

Hvorfor ser dere ned på menn som kjøper seg thaidamer?


Haplos

Anbefalte innlegg

Dere skjønner at disse menneskene har det ikke enkelt. De blir avvist på markedet, og må ty til å dra utenlands for å få seg partnere. 
Det er da en menneskerett å føle på kjærlighet. Hvorfor skal det ikke være greit? En eldre kompis av meg importerte ei thaikjerring for 1 år siden og han har det så fantastisk nå. Får alle sine behov dekket. 

Hva er fordommene deres av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi kjærlighet ikke kan kjøpes og sex er ikke en menneskerett.

Det kommer en hverdag også for postordrebrudene. Det er ALDRI enkelt med kjøpekone!

Anonymkode: 7f000...3f1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi kjærlighet ikke kan kjøpes og sex er ikke en menneskerett.

Det er en menneskerett for to personer å gifte seg om de vil. Det er ingen menneskerett å få lov å hindre andre å gifte seg og ha sex. 

Anonymkode: 97193...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kjærlighet ikke kan kjøpes og sex er ikke en menneskerett.

Det kommer en hverdag også for postordrebrudene. Det er ALDRI enkelt med kjøpekone!

Anonymkode: 7f000...3f1

Dette. Og det er da tydelig at de ikke tåler en kvinne med egne meninger men i stedet må ha noen som er underkuet, som de kan styre og kontrollere. I tillegg utsettes mange av disse kvinnene for vold og misshandel. Mange ender opp som skilte før de har fått norsk statsborgerskap. Så bytter mannen ut henne mot en annen.

Sitat

Utenlandske kvinner leveres på døra til krisesenteret
Sentre over hele landet opplever at norske menn bokstavelig talt leverer sine utenlandske koner på døra når de er «ferdig med dem».
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/utenlandske-kvinner-leveres-pa-dora-1.14744185

Sitat

– Utenlandske kvinner holder ut volden for å bli i Norge
Krisesentersekretariatet mener treårsregelen for opphold i Norge gir nordmenn en enorm makt over sin utenlandske ektefelle. Kvinner i voldelige forhold tør ikke bryte ut i fare for å bli sendt ut av landet.
https://www.nrk.no/norge/_-utenlandske-kvinner-holder-ut-volden-for-a-bli-i-norge-1.13181170

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke nødvendigvis ned på dem, men disse mennene er ofte de samme som er imot innvandring og syns at multikulturalisme er en dødssynd. Dermed så blir det så hyklerisk å hente inn koner fra Asia. 

Anonymkode: a4d55...5f2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel bitre og overvektige kvinner som reagerer så sterkt på at menn skaffer seg thaidamer.

Thaidamer er pene, små, slanke og flinke med husarbeid. Disse norske bitre alenemødre kan ikke konkurrere med disse eksotiske damene.

Det har også med oppmerksomhet å gjøre. Disse norske kvinnene hater "ekle" norske griser og vil ikke ha deres oppmerksomhet eller ha noe med dem å gjøre, men når disse mennene skaffer seg unge, pene og slanke damer fra Thailand, så bruker de mye av tiden sin på å rakke ned og "le" av mannen og thaidama. :)

Komisk.

Anonymkode: 412bd...a5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er som regel bitre og overvektige kvinner som reagerer så sterkt på at menn skaffer seg thaidamer.

Thaidamer er pene, små, slanke og flinke med husarbeid. Disse norske bitre alenemødre kan ikke konkurrere med disse eksotiske damene.

Det har også med oppmerksomhet å gjøre. Disse norske kvinnene hater "ekle" norske griser og vil ikke ha deres oppmerksomhet eller ha noe med dem å gjøre, men når disse mennene skaffer seg unge, pene og slanke damer fra Thailand, så bruker de mye av tiden sin på å rakke ned og "le" av mannen og thaidama. :)

Komisk.

Anonymkode: 412bd...a5c

Ja, jøss

Anonymkode: 4c2a8...9be

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er som regel bitre og overvektige kvinner som reagerer så sterkt på at menn skaffer seg thaidamer.

Thaidamer er pene, små, slanke og flinke med husarbeid. Disse norske bitre alenemødre kan ikke konkurrere med disse eksotiske damene.

Det har også med oppmerksomhet å gjøre. Disse norske kvinnene hater "ekle" norske griser og vil ikke ha deres oppmerksomhet eller ha noe med dem å gjøre, men når disse mennene skaffer seg unge, pene og slanke damer fra Thailand, så bruker de mye av tiden sin på å rakke ned og "le" av mannen og thaidama. :)

Komisk.

Anonymkode: 412bd...a5c

Akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som skrev i går at du og vennene dine skal leve i sølibat resten av livet?

Forøvrig mener jeg fint lite om menn som henter seg damer fra andre kulturer. Det er ikke et relevant tema i min omgangskrets.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Haplos skrev:

En eldre kompis av meg importerte ei thaikjerring for 1 år siden og han har det så fantastisk nå. Får alle sine behov dekket. 

Håper hun også får dekket sine behov også, og at det forholdet er tuftet på mer enn hans behov.....

Anonymkode: d48b0...923

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NymeriaRhoynar skrev:

Var det ikke du som skrev i går at du og vennene dine skal leve i sølibat resten av livet?

Forøvrig mener jeg fint lite om menn som henter seg damer fra andre kulturer. Det er ikke et relevant tema i min omgangskrets.

Dette var en annen fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Haplos skrev:

Dette var en annen fyr

Da får du bare unnskylde meg. Jeg går i surr på mennene som klager på kvinner på kvinneguiden. Dere høres ganske like ut.

Siden vi nå engang er inne på temaet, lever du i sølibat, TS?

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Haplos said:

Dere skjønner at disse menneskene har det ikke enkelt. De blir avvist på markedet, og må ty til å dra utenlands for å få seg partnere. 
Det er da en menneskerett å føle på kjærlighet. Hvorfor skal det ikke være greit? En eldre kompis av meg importerte ei thaikjerring for 1 år siden og han har det så fantastisk nå. Får alle sine behov dekket

Hva er fordommene deres av?

Det uthevede sier en del.

Anonymkode: 090a6...2b6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er menneskehandel. 

Anonymkode: 4c2a8...9be

På hvilken måte?

Er det forresten ingen regler mot rene og åpenbare trolletråder på dette forumet? Alle skjønner jo at TS bare er ute etter å provosere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ikke ned på dem. Ser heller ikke ned på kvinnene det gjelder, tvert i mot.

Jeg ble kjent med ei som giftet seg med en jeg kjenner, og selv om thaikvinner holder andre på god armlens avstand( hvilket jeg skjønner), så fikk jeg innpass i en gjeng. Vi er venner nå, og de har det bra alle sammen. De er veldig opptatt av å jobbe, er mye tøffere og har mye mer stolthet enn andre jeg vet om. Så de er langt fra noen "tjenestejenter" for mennene. Men de behandler de bra, det skal sies.

Nå er dette min erfaring, og det fins andre skjebner! Jeg ser ihvertfall ikke ned på dem jeg vet om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som regel bitre og overvektige kvinner som reagerer så sterkt på at menn skaffer seg thaidamer.

Thaidamer er pene, små, slanke og flinke med husarbeid. Disse norske bitre alenemødre kan ikke konkurrere med disse eksotiske damene.

Det har også med oppmerksomhet å gjøre. Disse norske kvinnene hater "ekle" norske griser og vil ikke ha deres oppmerksomhet eller ha noe med dem å gjøre, men når disse mennene skaffer seg unge, pene og slanke damer fra Thailand, så bruker de mye av tiden sin på å rakke ned og "le" av mannen og thaidama. :)

Komisk.

Anonymkode: 412bd...a5c

De er alltid pene, små, slanke og flinke med husarbeid?

Denne dama er også veldig pen da eller?

https://en.wikipedia.org/wiki/Sudarat_Butrprom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som regel bitre og overvektige kvinner som reagerer så sterkt på at menn skaffer seg thaidamer.

Thaidamer er pene, små, slanke og flinke med husarbeid. Disse norske bitre alenemødre kan ikke konkurrere med disse eksotiske damene.

Det har også med oppmerksomhet å gjøre. Disse norske kvinnene hater "ekle" norske griser og vil ikke ha deres oppmerksomhet eller ha noe med dem å gjøre, men når disse mennene skaffer seg unge, pene og slanke damer fra Thailand, så bruker de mye av tiden sin på å rakke ned og "le" av mannen og thaidama. :)

Komisk.

Anonymkode: 412bd...a5c

Ja, så det mange norske menn egentlig vil ha er en hushjelp, som gjør alt for han og som er en babymaskin som går hjemme uten meninger, slik at mannen kan raljere som han vil uten motstand. For et nydelig bilde :P 

De norske kvinnene hater menn som ikke tar vare på seg selv, som ikke vet hva en dusj er, som ikke har hørt om deodorant.... Det tror jeg nok at thai-damene hater også, men siden de ikke har noe valg, så blir de med denne fæle mannen. 

Jeg ser så mye av dette i jobben min... Ekle, sinte og grinete gamle menn som har funnet seg gode koner i Thailand eller fra andre steder. De rakker ned på konene sine i offentlighet og gir dem ingenting mer enn nødvendig.  Og selv om jeg vet det finnes unntak (har en kollega bl.a som har et godt og likeverdig ekteskap med en thai-dame, og regner med det er mange av disse rundt omkring og) så har jeg sett så mye fælt at jeg har lite sympati med dem. Jeg forstår hvorfor de ble valgt bort av norske damer.  Hvem vil egentlig ha en grinebiter av en mann??  En som bare sitter på ræva, røyker, snakker dritt og er generelt ufin og uten tiltak?  

Menn vil jo ikke ha sånne kvinner - så hvorfor skal vi ønske oss det??  Merkelig holdning fra menn når det kommer til det der. Jeg ser ikke nødvendigvis ned på menn som henter koner i utlandet, men tenker at bittelitt holdningsendring hadde gjort seg. Du kan ikke forvente å få en hushjelp i en kone, det er ikke sånn det funker lenger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser ikke nødvendigvis ned på dem, men disse mennene er ofte de samme som er imot innvandring og syns at multikulturalisme er en dødssynd. Dermed så blir det så hyklerisk å hente inn koner fra Asia. 

Anonymkode: a4d55...5f2

Er det fakta du dro rett ut av ræva?

Anonymkode: 126f9...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...