Gå til innhold

Følte mer avvvvvist...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en fyr jeg har snappet i sånn 1 måned. Har aldri møtt han før. Endelig i dag møtte jeg på han etter å ha tatt et par pils. 
 

vi var keene på å ha sex med hverandre. Så møtte på han. Han var ikke frempå, men fant på blant annet ar vi skulle bytte klær og gi hverandre masassje. Jeg snakket i telefonen med en vennikne om å møtes for å ta en fest.

 

han spurte om hvorfor jeg ikke drar dit. Jeg sier jeg skal dit uansett etterpå.

 

etter å ha kost med hverandre og holdt på å ha sex. Så sier han til meg om hvorfor jeg ikke vil stikke å feste? 
 

så jwg stakk og aa det var hyggelig . 
 

rett etter legger jeg ut på mystory, og han ser asap.

 

 

FØLER MEG SÅ AVVIST. Er jeg stygg?? 
fordi vi pratet hele tiden å pule hverandre. Når jef møter på han. Så er han ikke frempå. Men tenker it at vi skal låne klærne til hverandre og gi hverandre masaaaje. Også avviser han meg.....

 

hva tenker dere? 

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antakelig det samme som han tenkte; at du er full og må gå og legge deg og tie stille....

Anonymkode: 15e1a...3be

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Vi har aldri møtt hverandre. Vi var begge kun keen på sex. Han skulle opp tidlig i morgen for telttur. Han tar initativet til å bytte klær og gi hverandre masassje. Men så plutselig ombestemmer han seg midt i kosingen..

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låne og bytte klær? Mener du at dere kledde av dere? 🙉🤪

Anonymkode: 28f3d...3c3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du luktet vondt? Hvem vet. Det er bare han som sitter på svaret. Spør ham direkte, så slipper du å gruble sånn. 

Anonymkode: acfdc...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Låne og bytte klær? Mener du at dere kledde av dere? 🙉🤪

Anonymkode: 28f3d...3c3

Ja. Han som foreslo. Men under kosingen så ombestemte han seg.....

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre?  :(

Anonymkode: 8532b...533

Noen andre hva ? Som vil bytte klær med deg ? 

Tja ,hvilken størrelse bruker du da ? 

Anonymkode: 0df6a...335

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremstår du veldig forskjellig på bildene han har sett og i virkeligheten da? Det er vel en klassisk dealbreaker. 

Rart at han ville bytte klær da, haha. Tok han på seg dine klær? Freaky hvis dette ikke er noe dere har snakket om på forhånd 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er ikke stygg selv om han fikk turnoff av en eller annen grunn forresten. Finnes garantert mange som synes du er fin 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke stort av Hi. Bytta dere klær? Hvorfor skulle dere bytte klær? Høres veldig merkelig ut 😂

Anonymkode: 41978...9a1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mye som har skjedd, vi vet jo ikke. Kanskje du hadde dårlig ånde, kanskje han ikke syntes du var like pen som på bildene dine, kanskje han bare fikk prestasjonsangst? Kanskje han liker å gå i dameklær og det var alt han egentlig var ute etter? Eller kanskje han hadde vondt i magen?

Anonymkode: 6a1af...b81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han virket ikke så sikker på hvordan skulle gå frem..... jeg var litt redd for å nærme meg han også... 

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke stort av Hi. Bytta dere klær? Hvorfor skulle dere bytte klær? Høres veldig merkelig ut 😂

Anonymkode: 41978...9a1

Vi byttet klær fordi han foreslo det. I tillegg til at hensikten hans var at vi skulle være i undertøy elns. Fordi han virket så usikker på hvordan han skulle gå frempå når det kommer til sex 

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med å bytte klær? Du fortsetter å skrive det, og det gir ingen mening.

Anonymkode: 187ff...0c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle han bevise at han fikk plass i dine klær, ergo er du stor? Eller var han ekstremt spinkel? Det virker jo som han er svært ung om han ikke visste hvordan han skulle gå frempå da det kom til sex, som du skriver. 

Enten veldig usikker og eksentrisk eller totalt uinteressert i deg, men prøvde å være morsom/hyggelig. 

Anonymkode: acfdc...a32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette hørtes ut som folk under seksuell lavalder 

Anonymkode: 436a9...778

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det rareste jeg har lest her inne.

Anonymkode: e7249...8dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså. Vi har aldri møtt hverandre. Vi var begge kun keen på sex. Han skulle opp tidlig i morgen for telttur. Han tar initativet til å bytte klær og gi hverandre masassje. Men så plutselig ombestemmer han seg midt i kosingen..

Anonymkode: 8532b...533

Er dere begge menn? Kanskje det var fordi han skulle tidlig opp.

Anonymkode: 00fc1...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...