Gå til innhold

Følte mer avvvvvist...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han tenner på å gå med dameklær?

Anonymkode: bbf5e...ee6

Samme tanke slo meg. Kanskje han egentlig føler seg som jente og endelig fikk mulighet til å låne jenteklær på denne måten..

Anonymkode: 76337...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle han bevise at han fikk plass i dine klær, ergo er du stor? Eller var han ekstremt spinkel? Det virker jo som han er svært ung om han ikke visste hvordan han skulle gå frempå da det kom til sex, som du skriver. 

Enten veldig usikker og eksentrisk eller totalt uinteressert i deg, men prøvde å være morsom/hyggelig. 

Anonymkode: acfdc...a32

Han er 22 år. Vi hadde avtalt å møtes for første gangen for sex. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle gå frempå. Jeg holdt avstand. I tillegg til at jeg ble invitert på en fest. Snakket i tlf med en venninne, mens han var der. Så tenkte egentlig sex, igså stikke på festen... 

 

under kosingen. På vei til sexen, så bare ombestemte han seg og spurte hvorfor jeg heller ikke bare drar på festen. Han sa det var samma for han. 
 

før det foreslo han masassje og at begge skulle bytte klær. Så begge var i undertøy under dyna. Var under kosingen at han ombestemte seg 

Jeg sa noe. Også lå han på ryggen og sa at han skulle opp tidlig og om hvorfor jeg ikke bare dro til festen

 

så jeg dro..........

- TS

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han er 22 år. Vi hadde avtalt å møtes for første gangen for sex. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle gå frempå. Jeg holdt avstand. I tillegg til at jeg ble invitert på en fest. Snakket i tlf med en venninne, mens han var der. Så tenkte egentlig sex, igså stikke på festen... 

 

under kosingen. På vei til sexen, så bare ombestemte han seg og spurte hvorfor jeg heller ikke bare drar på festen. Han sa det var samma for han. 
 

før det foreslo han masassje og at begge skulle bytte klær. Så begge var i undertøy under dyna. Var under kosingen at han ombestemte seg 

Jeg sa noe. Også lå han på ryggen og sa at han skulle opp tidlig og om hvorfor jeg ikke bare dro til festen

 

så jeg dro..........

- TS

Anonymkode: 8532b...533

Du nevner det med å bytte klær som det er det mest normale i hele verden? 😂

men byttet dere klær? Du sier dere lå i undertøy ? Mener du kledde av dere? 
 

mener du bytte klær som “change clothes“ ? Ikke bokstavelig bytte klær på norsk ? 
 

dette forvirrer oss ..

Anonymkode: 019bb...8c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du nevner det med å bytte klær som det er det mest normale i hele verden? 😂

men byttet dere klær? Du sier dere lå i undertøy ? Mener du kledde av dere? 
 

mener du bytte klær som “change clothes“ ? Ikke bokstavelig bytte klær på norsk ? 
 

dette forvirrer oss ..

Anonymkode: 019bb...8c0

Jaa. Jeg hadde på hans og han hadde på mine. Men begge tok av klærne 😂 

 

er en helt spesiell rar situasjon  

 

- Ts 

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er veldig rart. Så dere har fetisj i å ta på klær til det motsatt kjønn? 

Jeg vil tro han skjønte at det her var en dårlig ide (muligens påvirket?) og så bestemte seg for å avbryte, ville ikke tatt det personlig.

For alt du vet er han dårlig i sengen og tør ikke ha sex, eller homo, det kan finnes så mange grunner. Det beste du gjør er å spørre direkte om du tør.

Anonymkode: b5f5c...eaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her er veldig rart. Så dere har fetisj i å ta på klær til det motsatt kjønn? 

Jeg vil tro han skjønte at det her var en dårlig ide (muligens påvirket?) og så bestemte seg for å avbryte, ville ikke tatt det personlig.

For alt du vet er han dårlig i sengen og tør ikke ha sex, eller homo, det kan finnes så mange grunner. Det beste du gjør er å spørre direkte om du tør.

Anonymkode: b5f5c...eaa

Vet ikke. Han er 22 år. Begge ble enig om sex. Men gikk ikke helt naturlig... hahaha 

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du nevner det med å bytte klær som det er det mest normale i hele verden? 😂

men byttet dere klær? Du sier dere lå i undertøy ? Mener du kledde av dere? 
 

mener du bytte klær som “change clothes“ ? Ikke bokstavelig bytte klær på norsk ? 
 

dette forvirrer oss ..

Anonymkode: 019bb...8c0

Mente egentlig å prøve hverandres sine klær. Han som foreslo det 

 

endte opp i undertøy begge to

 

- TS

Anonymkode: 8532b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mente egentlig å prøve hverandres sine klær. Han som foreslo det 

 

endte opp i undertøy begge to

 

- TS

Anonymkode: 8532b...533

Jeg har gjort dette med en fyr, men da byttet vi kun jakker. Og så gikk vi rundt i byen i lag med den andre sin jakke på. 

Anonymkode: 187ff...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...