Gå til innhold

Er så forferdelig sliten. Vet ikke hva jeg skal gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente på 24 år her. Jeg er sliten på en måte jeg ikke har kjent før. Vet det høres rart ut. Jeg går gjennom en livskrise. Mistet et familiemedlem for par måneder siden. Jeg har hele tiden holdt på hverdagen, men har også latt meg sørge, men jeg synes jeg bare blir mer og mer sliten. Jeg er på skolen 3 dager i uka, og jeg får ikke lenger noe med meg. Jeg er der fysisk, men ikke mentalt. Jeg klarer ikke fokusere. Jeg har prøvd å jobbe med det hjemme også, men hode er liksom ikke med. Jeg står i fare for å stryke da dette er privatist. Så læreren får ikke gjort så mye. 

Likevel så har jeg energi til å være ute i naturen. I dag var det litt tungt faktisk. Jeg tok med meg sykkelen til skogen i dag og drev med terrengsykkel og nå er jeg helt utslitt. Noen mener sikkert jeg kunne brukt den energien til skole, men hode orker ikke å jobbe så mye. Jeg står opp tidlig, legger meg litt ut på dagen (noe som var uvanlig før) også legger jeg meg tidlig. Jeg var så nattmenneske og savner det, men nå er bare kroppen og hode så sliten. Kroppen føles så tung om dagen. Skjønner liksom ikke at jeg likevel orker å drive på i skogen, men ikke skole. Man bruker vel ikke hode på samme måte da naturen er et fristed. 

Jeg er virkelig bekymra for skole nå da jeg sliter med faga. Og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg skjønner jo at jeg bare må skjerpe meg. Men det å ikke ha det mennesket jeg var så glad i er så hjerteknusende. Kommer aldri til å se henne igjen. 

Anonymkode: b35f2...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mista 4 familiemedlemmer på under 3 månder. Kreft og alderdom, så skjønner det er tungt.

men livet er bare sånn og du må bare prøve og komme deg over det.

Alltid ha noe å gjøre, er du i dårlig humør sett på noe artig og rask musikk. Se på noe artige filmer på youtube, netflix osv. Anbefaller grown ups fordi det får meg alltid i godt humør.

Du blir bedre ettervært, alle sammen har mistet noen og det blir ikke siste gangen heller, man må bare være forberedet på dette.

Anonymkode: d2886...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...