maskertbruker Skrevet 27. november 2020 #1421 Skrevet 27. november 2020 Hvis noen fremdeles skulle være i tvil om at Vikingen er Herman Dahl: Listen over hva de skal synge i morgen: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Gar98m/dette-skal-de-synge-i-maskorama-loerdag Herman Dahls favorittlåter på Spotify: https://open.spotify.com/playlist/0oyE4dhLZIUSy0hNTctBnn «Vi Er Perfekt Men Verden Er Ikke Det» er på listen og synges i morgen. «You've Got a Friend in Me» står også der. Som vi ser er han også Bieber-fan. 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1422 Skrevet 27. november 2020 Synes det er rart at noen bevisst kan gi så tydelige hint. At det er lov. Håper det er et villspor og egentlig er en YouTube konkurrent Anonymkode: 1d652...719
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1423 Skrevet 27. november 2020 maskertbruker skrev (8 timer siden): Hvis noen fremdeles skulle være i tvil om at Vikingen er Herman Dahl: Listen over hva de skal synge i morgen: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Gar98m/dette-skal-de-synge-i-maskorama-loerdag Herman Dahls favorittlåter på Spotify: https://open.spotify.com/playlist/0oyE4dhLZIUSy0hNTctBnn «Vi Er Perfekt Men Verden Er Ikke Det» er på listen og synges i morgen. «You've Got a Friend in Me» står også der. Som vi ser er han også Bieber-fan. Ingen er i tvil. Anonymkode: ce451...44b 2
Juljul Skrevet 27. november 2020 #1424 Skrevet 27. november 2020 Jeg har aldri sett eller hørt noe særlig til Rimmen siden jeg ikke ser på sport. Men fra ravnen åpnet munnen i første episode syntes jeg det hørtes veldig ut som Marte Stokstad. Men hintene passer aldeles ikke. Men det jeg lurer på er, har Rimmen helt lik stemme som STEsøsteren sin?!!? 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1425 Skrevet 28. november 2020 Juljul skrev (14 timer siden): Jeg har aldri sett eller hørt noe særlig til Rimmen siden jeg ikke ser på sport. Men fra ravnen åpnet munnen i første episode syntes jeg det hørtes veldig ut som Marte Stokstad. Men hintene passer aldeles ikke. Men det jeg lurer på er, har Rimmen helt lik stemme som STEsøsteren sin?!!? Snakke-stemmen er ikke så lik, men begge har litt dyp stemme, så jeg kan fint se form meg at sangstemmen er ganske like. Anonymkode: ec22d...134 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1426 Skrevet 28. november 2020 Når jeg hørte vikingen synge fredag tenkte jeg på Jon Sindre Fjellvang, men jeg vet ikke nok om han til å vite om hintene stemmer. Han er kanskje ikke så kjent for allmenheten, men det er ikke Herman Dahl heller (som jeg aldri har hørt om før). Anonymkode: ae692...879 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1427 Skrevet 28. november 2020 Vikingen skal synge en sang fra filmen Troll. Og så skal Enhjørningen synge en sang fra filmen Elg. Anonymkode: ce451...44b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1428 Skrevet 28. november 2020 *Emma* skrev (På 10.11.2020 den 10.53): Kan det være at det som er på flagget ikke betyr så mye, men at det er symbol på at hun har vært flaggbærer i OL? Det har Liv Grete Skjelbreid Poiree..... Nå vet vi at det ikke er henne i alle fall, hun er på jobb i Kontiolahti i dag. Anonymkode: f4156...6cd 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1429 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 7.03): Her i huset er vi helt sikre på to av deltakerne: elgen og puddelen. Vi er 100% sikre og det bare blir slemt å legge det ut. Føler oss også rimelig sikre på enhjørningen. Ser at ingen av dem er blitt nevnt på hverken programmet eller her i tråden, merkelig nok. Kan ikke fatte at ingen kjenner igjen stemmene og tonefallet deres selv gjennom stemmeforvrengeren. Vi følte oss også temmelig sikre på Fugleskremslet .og har en følelse av hvem trollet er, men ellers er vi helt blanke. Gaupa hadde vi forøvrig også en følelse på, men vi bomma kraftig 🤣 Anonymkode: ca11e...f3d Hvordan gikk dette syns du?😂 Anonymkode: de8dc...a47 10
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1430 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå vet vi at det ikke er henne i alle fall, hun er på jobb i Kontiolahti i dag. Anonymkode: f4156...6cd Har vel aldri vært aktuell. Anonymkode: ce451...44b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1431 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (På 18.11.2020 den 23.29): Har folk allerede glemt at et av de største hintene med ravnen er Holmenkollen? Anonymkode: fef51...a65 Hvorfor henger alle seg opp i akkurat Holmenkollen? Dette kan fint være av symbolsk betydning. Minner om at Gaupa var på båt—- symbolsk betydning av at hun var kaptein på Norges flaggskip, håndball-landslaget, i mange år. Merkelig at mange tar akkurat Holmenkollen så bokstavlig (og i tillegg tror det er ansett sagen—— det passer på igjen måte, henne ER det ikke) Anonymkode: de8dc...a47 5
missmcbeal Skrevet 28. november 2020 #1432 Skrevet 28. november 2020 Er ikke Rimmen fortsatt aktiv sportkommentator for NRK? La merke til at hun ikke har vært å se i dag på sportslørdag, det har både vært langrenn og skiskyting.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1433 Skrevet 28. november 2020 Kom et nytt hint nå, om Ravnen: – Jeg har vunnet gull og vært med på flere OL enn mine nærmeste.» Det kan ikke være Rimmen Anonymkode: 645e8...ee1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1434 Skrevet 28. november 2020 missmcbeal skrev (22 minutter siden): Er ikke Rimmen fortsatt aktiv sportkommentator for NRK? La merke til at hun ikke har vært å se i dag på sportslørdag, det har både vært langrenn og skiskyting. Kanskje hun fortsatt har permisjon? Husker ikke hvor gammelt siste barnet er jeg. Anonymkode: 6fe73...1a2
Palma Skrevet 28. november 2020 #1435 Skrevet 28. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kom et nytt hint nå, om Ravnen: – Jeg har vunnet gull og vært med på flere OL enn mine nærmeste.» Det kan ikke være Rimmen Anonymkode: 645e8...ee1 Hun har vunnet gullruten, hun er født i 1981 som også var et hint 🙂 Hun har nesten akkurat født et barn så hun er nok i permisjon nå. Endret 28. november 2020 av Palma 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1436 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kom et nytt hint nå, om Ravnen: – Jeg har vunnet gull og vært med på flere OL enn mine nærmeste.» Det kan ikke være Rimmen Anonymkode: 645e8...ee1 Trenger ikke være OL-gull da Anonymkode: ae692...879
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1437 Skrevet 28. november 2020 On 11/23/2020 at 9:24 PM, SoWhat? said: Det er noe av det kjedeligste jeg har sett i mitt liv. Og sitte seriøst og engasjert og lure på hvem som skjuler seg bak maskene? Fy fan. Er det mulig. For opp norsk underholdning. Eller "underholdning" der er bare flaut. Gi meg "side om side" og "misjonen" på podcast. Og Linnea Myhre i "fortell meg alle detaljene" Thats it. Resten er dørgende kjedelig! Helt enig i det jeg uthevet. I USA er det mye bedre. Er en egen tråd her om The Masked Singer (USA-versjon) som allerede er i sesong 4. Mye bedre show, det er sendt i etterkant, så de klipper og limer kohorter med publikum forskjellige steder i salen, slik at 50 stk. i et hjørne på TV-skjermen ser ut som 500. Bedre ''dommere'' og mye mer underholdningsverdi generelt. Bedre artister/sangere/clues historier, osv. I sesong 4 er det nå x antall artister i forskjellige divisjoner som kjemper om opprykk og knockout til ''The Finals''. Jeg forstår ikke hvordan norsk TV ikke bare kan lære av USA slik at folk får underholdningsverdi, sant!? Anonymkode: 40c7e...da3 4
Oida Skrevet 28. november 2020 #1438 Skrevet 28. november 2020 missmcbeal skrev (1 time siden): Er ikke Rimmen fortsatt aktiv sportkommentator for NRK? La merke til at hun ikke har vært å se i dag på sportslørdag, det har både vært langrenn og skiskyting. Anne Rimmen gikk fra NRK til tvnorge for noen år siden. 1
aragog Skrevet 28. november 2020 #1439 Skrevet 28. november 2020 Solveig Gulbrandsen er live på tv2 sitt premier league studio, så hun er det hvertfall ikke 🙂
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1440 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor henger alle seg opp i akkurat Holmenkollen? Dette kan fint være av symbolsk betydning. Minner om at Gaupa var på båt—- symbolsk betydning av at hun var kaptein på Norges flaggskip, håndball-landslaget, i mange år. Merkelig at mange tar akkurat Holmenkollen så bokstavlig (og i tillegg tror det er ansett sagen—— det passer på igjen måte, henne ER det ikke) Anonymkode: de8dc...a47 Helt enig, det kan ikke ha noe med hopp å gjøre, for det er så få kvinnelige kjente skihoppere at det ville vært superenkelt. Det er ikke sikkert Holmenkollen er et hint i seg selv det hele tatt. Kan hende det bare har med det at ravnen sier hun liker å ha oversikt over hvor det glitrer. Og at Holmenkollen bare er et symbol på akkurat det. Anonymkode: d7fda...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå