Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ryktes at Trollet er Anne Elisabeth Hagen. Tidenes plot twist..

Anonymkode: ce451...44b

Den var drøy!

Anonymkode: fef51...a65

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den var drøy!

Anonymkode: fef51...a65

Jeg er bare budbringeren 

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan passer det med Anne RImmen at hun er en av de som har holdt på med dette lengst uavhengig av kjønn? Hun er ikke i nærheten av å holde på med kommentering lengst. 

15 år er ikke spesielt lenge å være kommentator/journalist. 

Kjell Kristian Rike, Karen Marie Ellefsen, Harald Bredeli, Arne Scheie, Jon Hervig Carlsen, Davy Wathne and the list goes on. 

Det hintet passer overhodet ikke til Anne Rimmen.

Endret av Mynona
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (13 minutter siden):

Hvordan passer det med Anne RImmen at hun er en av de som har holdt på med dette lengst uavhengig av kjønn? Hun er ikke i nærheten av å holde på med kommentering lengst. 

15 år er ikke spesielt lenge å være kommentator/journalist. 

Kjell Kristian Rike, Karen Marie Ellefsen, Harald Bredeli, Arne Scheie, Jon Hervig Carlsen, Davy Wathne and the list goes on. 

Det hintet passer overhodet ikke til Anne Rimmen.

Akkurat det hintet har jeg visst ignorert eller ikke fått med meg. Da burde det heller vært Karen Marie Ellefsen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av ravnen, skjønner ikke hvem det kan være hvis det ikke er Rimmen, men samtidig skjønner jeg ikke at det kan være henne heller. 

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempespennende med Ravnen , håper det kommer flere hint på lørdag som bare forvirrer enda mer! "heier på Ravnen og håper   hun vinner så lenge det ikke er åpenbart hvem det er inni der.

Anonymkode: 4ddcd...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mynona skrev (29 minutter siden):

Hvordan passer det med Anne RImmen at hun er en av de som har holdt på med dette lengst uavhengig av kjønn? Hun er ikke i nærheten av å holde på med kommentering lengst. 

15 år er ikke spesielt lenge å være kommentator/journalist. 

Kjell Kristian Rike, Karen Marie Ellefsen, Harald Bredeli, Arne Scheie, Jon Hervig Carlsen, Davy Wathne and the list goes on. 

Det hintet passer overhodet ikke til Anne Rimmen.

Hvem har sagt noe om kommentering? Hun er da slett ingen kommentator, selv om hun muligens har «kommentert» åpningsseremoni (?). Anne Rimmen er primært programleder, for både sportsprogrammer og andre programmer. Det finnes sikkert de programledere som har holdt på jevnlig lenger, men _de fleste_ har en storhetstid som ikke nødvendigvis varer så utrolig lenge. 

Men det er mulig dette hintet kan peke på en annen, som Solveig Gulbrandsen som er nevnt, som holdt på med toppfotball i over 20 år. Men det er bare det at stemme, dialekt, kroppsfasong og opptreden også minner om Rimmen.

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvem har sagt noe om kommentering? Hun er da slett ingen kommentator, selv om hun muligens har «kommentert» åpningsseremoni (?). Anne Rimmen er primært programleder, for både sportsprogrammer og andre programmer. Det finnes sikkert de programledere som har holdt på jevnlig lenger, men _de fleste_ har en storhetstid som ikke nødvendigvis varer så utrolig lenge. 

Men det er mulig dette hintet kan peke på en annen, som Solveig Gulbrandsen som er nevnt, som holdt på med toppfotball i over 20 år. Men det er bare det at stemme, dialekt, kroppsfasong og opptreden også minner om Rimmen.

Anonymkode: ce451...44b

Når man har som hint at man har holdt på lenger enn de fleste, uavhengig av kjønn, så er ikke Rimmen aktuell uansett hva man klassifiserer henne som. Veldig mange av begge kjønn som har holdt på mye lenger enn henne. Hun skiller seg ikke ut sånn sett. 
Når det gjelder stemme, dialekt og opptreden så er dette noe veldig mange vil gjøre om på, når målet er å ikke bli gjenkjent. 

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (10 timer siden):

Hvordan passer det med Anne RImmen at hun er en av de som har holdt på med dette lengst uavhengig av kjønn? Hun er ikke i nærheten av å holde på med kommentering lengst. 

15 år er ikke spesielt lenge å være kommentator/journalist. 

Kjell Kristian Rike, Karen Marie Ellefsen, Harald Bredeli, Arne Scheie, Jon Hervig Carlsen, Davy Wathne and the list goes on. 

Det hintet passer overhodet ikke til Anne Rimmen.

Kan handle om idrettsgallaen, der er hun den programlederen som har ledet den flest ganger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere som tror det er Rimmen, tenker dere i det hele tatt på at det kan være noen andre?

Anonymkode: fef51...a65

Ja, men stemmen er veldig lik rimmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (16 minutter siden):

Ja, men stemmen er veldig lik rimmen

Jeg syns stemmen høres ut som Marte Stokstad! Men hun passer jo hvertfall ikke til noe hint. Utrolig vanskelig å kjenne igjen stemmer faktisk..

Anonymkode: 27170...3f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 time siden):

Kan handle om idrettsgallaen, der er hun den programlederen som har ledet den flest ganger

Det blir litt for tynt. Når hun sier «min gren» så tenker jeg det bør handle om det personen i hovedsak driver med, ikke et oppdrag som er en bitteliten del av hennes jobb som programleder. Sånn sett kunne det like gjerne handlet om Villspor også. Hun er vel den programlederen som har hatt det programmet lengst.

Anonymkode: d7fda...afa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 time siden):

Kan handle om idrettsgallaen, der er hun den programlederen som har ledet den flest ganger

Ja, dette hintet hadde jo å gjøre med «å være omringet av de aller beste fuglene». Kan passe til Idrettsgallaen, det.

Folk må slutte å henge seg opp i enkelthint, det kan forklares og forsvares på mange måter.

Vi ser/hører at det er Anne Rimmen.

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir litt for tynt. Når hun sier «min gren» så tenker jeg det bør handle om det personen i hovedsak driver med, ikke et oppdrag som er en bitteliten del av hennes jobb som programleder. Sånn sett kunne det like gjerne handlet om Villspor også. Hun er vel den programlederen som har hatt det programmet lengst.

Anonymkode: d7fda...afa

Bør? Som om du bestemmer hvordan hintene skal utformes.

Anonymkode: ce451...44b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bør? Som om du bestemmer hvordan hintene skal utformes.

Anonymkode: ce451...44b

Ikke heng deg opp i enkeltord da, det er bare en talemåte 😂

Anonymkode: d7fda...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg syns stemmen høres ut som Marte Stokstad! Men hun passer jo hvertfall ikke til noe hint. Utrolig vanskelig å kjenne igjen stemmer faktisk..

Anonymkode: 27170...3f0

Denne Stokstad-stemmen har jeg òg hengt meg opp i. Men da må hintene nesten endevendes. Hun blir jo kommende kommentator i Eurovision, og har ledet en del show. 

Én dag igjen :danser:

 

Anonymkode: 1d652...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ravnen være en mann med løspupper og lys sangstemme? En eller annen skihopper? 

Anonymkode: 69d73...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi alle bare være enige i å ikke stemme på ravnen denne gangen, slik at vi får vite hvem det er? :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ryuk said:

Kan vi alle bare være enige i å ikke stemme på ravnen denne gangen, slik at vi får vite hvem det er? :ler:

Åh! Deal! :fnise:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan ravnen være en mann med løspupper og lys sangstemme? En eller annen skihopper? 

Anonymkode: 69d73...760

.....eller trener? Da tipper jeg i såfall 1981 er VM eller OL år :vetikke:  

Anonymkode: 1d652...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...