AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1381 Del Skrevet 25. november 2020 Sally-Go-Round skrev (2 timer siden): Vi? Vi har vel forskjellige meninger. Jeg hører hennes stemme og ser hennes figur, så jeg kommer til å snakke mer om henne. Men hun har jo ikke tatt noen ul- medaljer eller reist i hele verden før hun slo seg ned i Norge? Synes heller ikke hintene passer på henne i det hele tatt. Det virker som vi skal frem til en idrettsutøver som har deltatt i OL og som er vant til å fly høyt. Jeg tenker kanskje skiflyging eller noe i den dur. Hva med Anette Sagen for eksempel? Anonymkode: 8bc5a...f1d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 25. november 2020 #1382 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men hun har jo ikke tatt noen ul- medaljer eller reist i hele verden før hun slo seg ned i Norge? Synes heller ikke hintene passer på henne i det hele tatt. Det virker som vi skal frem til en idrettsutøver som har deltatt i OL og som er vant til å fly høyt. Jeg tenker kanskje skiflyging eller noe i den dur. Hva med Anette Sagen for eksempel? Anonymkode: 8bc5a...f1d Anette Sagen har kjempet i årevis for at kvinnelige skihoppere skulle få delta i OL, men la opp selv før reglene ble endret så de fikk være med. Hun har m andre ord aldri hoppet i OL. (Og kvinner får vel fortsatt ikke holde på m skiflyvning?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1383 Del Skrevet 25. november 2020 Marsh skrev (2 timer siden): Nei, ikke lik i det hele tatt, og nei, aldri i verden at det er henne. Hvilken real folkefest er det hun savner, og jakten på kjærligheten????? Man hører jo at det er Ulrikke, hun har jo uttalt i et intervju at hun ikke hadde tid til venner, og selv om hun har kjæreste nå, er det ikke så lenge siden han dukket opp. For henne er våkentid jobbetid, hun underholder andre, binder seg ikke til en sjanger da hun er veldig allsidig på musikkfronten, er med på musikal, savner en real folkefest (eurovision). Da hun var liten var hun med i svømmehallen hver uke, og måten trollet sier absolutt på, er akkurat som Ulrikke. Jakten på kjærligheten kan bety mye! Jeg synes ikke det høres ut som Ulrikke, klart det er likheter, men jeg tror det er meninga å lure oss. Dessuten ser trollet veldig lav ut. AnonymBruker skrev (1 time siden): Tviler på at hun vil kle seg opp som et troll altså...Dessuten tror jeg ikke hub synger så bra. Anonymkode: a8bf1...b77 Det kan være nettopp derfor hun kler seg ut som et troll, for å lure oss på samme måte som Mia lurte med dialekta. Jeg syns ikke trollet synger så bra at det høres ut som en proff som har synget mye før. Anonymkode: f56df...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1384 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan trollet være Caroline Berg Eriksen? Hun driver jo med teater, som hun hintet om i forrige program. Og stemmen er veldig lik! Anonymkode: f56df...55b Veldg lik?? CBE synger middels og ganske nasalt, trollet er ikke henne. Hun ville uansett aldri kledd seg ut som et troll. Anonymkode: 9d632...093 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1385 Del Skrevet 26. november 2020 Hva med Julie Bergan som troll? Mener hun har sagt hun kun jobber og sover. Anonymkode: 70897...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 26. november 2020 #1386 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg har siden første episode vært mer eller mindre sikker på at Ravnen er Anne Rimmen. Stemmen er helt lik og hun snakker med ganske stemte s’er. Hun «ter» seg likt, og hun sa etter panelets første gjetting «de er jo helt på villspor». Det var villspor som først fikk meg til å tenke på Anne Rimmen. Og at det er flere i hennes familie som driver med noe av det sanne, begge søskene er programledere. Anne Rimmen er født i Danmark, dansk statsborger. I første program vifter hun med et rødt flagg med en sort ravn. Dette er tidligere Danmarks flagg. Hun er født i 81. Omsvømt i lys.- programleder og blond. Noen i familien flyr høyt og lavt, samboeren Gaup gjør vel det i motorcrossen sin. Jeg tolker de to pokalene som hennes to barn, sistemann et halvt år ca. Når det ringes til seremoni flyr hun, hun dekker jo disse sendingene. Her kan forøvrig leses om Danmarks flagg: Fra Wikipedia : https://no.m.wikipedia.org/wiki/Dannebrog «Ravnen Det er hevdet at i oldtiden het Danmarks flagg Ravnen, og det er påstått at dette skal ha vært rødt (det vil si rødgult) med en buet under- og bakkant med frynser. I flagget skal det ha vært en svart (eller mørkeblå) ravn, og langs kantene en bord. Kildebelegget for disse påstandene er tynt og er visstnok bare en tolking av en stilisert figur på en mynt. Knut den store av Danmark skal ha ført en ravnefane i slaget ved Ashington i Essex i 1016,[9] men det vites ikke om den fanen generelt ble brukt av den danske kongeslekten. Danebroge og navnet Dannebrog har sikkert en lengre forhistorie. Ravn-fanen eller Ravnebanneret, blir fremdeles brukt av åsatroende i Danmark. Roskilde Museum har en stump av en bronse-vindfløy med en ravn som gnager på en menneskeknokkel. Det påstås at det ble sagt om flagget Ravnen at når den slo med vingene, så spådde det seier for danerne. Ravnen på flagget er av noen blitt antatt å symbolisere den mytologiske gudekongen Odins ravner, Hugin eller Munin Du kan også google «ravnebanner drannebrog» å se på bildene. Se så på Ravnen med flagg i intro på første episode. Beklager langt innlegg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1387 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men hun har jo ikke tatt noen ul- medaljer eller reist i hele verden før hun slo seg ned i Norge? Synes heller ikke hintene passer på henne i det hele tatt. Det virker som vi skal frem til en idrettsutøver som har deltatt i OL og som er vant til å fly høyt. Jeg tenker kanskje skiflyging eller noe i den dur. Hva med Anette Sagen for eksempel? Anonymkode: 8bc5a...f1d Det har ikke blitt sagt at hun har tatt OL-gull. Ravnen har fått gull, og ravnen har vært med i OL. Så kan likegjerne være noe annet slags gull, feks gullrute. dette med å fly tenker jeg er metaforer, det er jo en ravn, derav bruker de fly, akkurat som med enhjørningen så ble det brukt å gallopere, i tillegg til det med «villspor» tenker jeg det fint kan være Rimmen. men det som taler i mot henne er dette med å «er ut på tokt», det viser til en som selv skal krige og samle «gull og skatter», og hun har sagt hun liker å vinne, og dette med å ha bygget reder over hele verden passer heller ikke Anonymkode: 27170...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1388 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det har ikke blitt sagt at hun har tatt OL-gull. Ravnen har fått gull, og ravnen har vært med i OL. Så kan likegjerne være noe annet slags gull, feks gullrute. dette med å fly tenker jeg er metaforer, det er jo en ravn, derav bruker de fly, akkurat som med enhjørningen så ble det brukt å gallopere, i tillegg til det med «villspor» tenker jeg det fint kan være Rimmen. men det som taler i mot henne er dette med å «er ut på tokt», det viser til en som selv skal krige og samle «gull og skatter», og hun har sagt hun liker å vinne, og dette med å ha bygget reder over hele verden passer heller ikke Anonymkode: 27170...3f0 Passer heller ikke med «må ikke være OL for at jeg skal tråkke til fra start». Jeg synes for øvrig også at ravnen høres ut som Rimmen, men tviler på det er henne ut ifra hintene. Om det faktisk er henne blir jeg lettere oppgitt over at hintene får henne til å fremstå som en toppidrettsutøver som jager etter medaljer, når det er programleder hun er. Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 26. november 2020 #1389 Del Skrevet 26. november 2020 http://arkiv.nrk.no/programoversikt/avansert/index582f.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1390 Del Skrevet 26. november 2020 Marsh skrev (11 minutter siden): http://arkiv.nrk.no/programoversikt/avansert/index582f.html ?? Anonymkode: fef51...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 26. november 2020 #1391 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ?? Anonymkode: fef51...a65 Anne Rimmen har tråkket til på Birkebeieneren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 26. november 2020 #1392 Del Skrevet 26. november 2020 Marsh skrev (Akkurat nå): Anne Rimmen har tråkket til på Birkebeieneren Pluss at det står at hun fikk passet påskrevet av Bjørn Dæhlie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1393 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Veldg lik?? CBE synger middels og ganske nasalt, trollet er ikke henne. Hun ville uansett aldri kledd seg ut som et troll. Anonymkode: 9d632...093 Dette. Hun tar seg rett og slett alt for selvhøytidelig. Anonymkode: 55993...06f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1394 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Passer heller ikke med «må ikke være OL for at jeg skal tråkke til fra start». Jeg synes for øvrig også at ravnen høres ut som Rimmen, men tviler på det er henne ut ifra hintene. Om det faktisk er henne blir jeg lettere oppgitt over at hintene får henne til å fremstå som en toppidrettsutøver som jager etter medaljer, når det er programleder hun er. Anonymkode: d7fda...afa Alt passer til Rimmen. Alle hintene, stemmen, måten å bevegde seg på. Det er jo åpenbart at de forsøker å lure folk til å tro det er en idrettsutøver. Hvorfor skal du bli oppgitt om det er henne? Det er jo klart de må ha hint som forsøker å villede folk, det er litt av poenget med hintene. Det er som en kriminalroman hvor forfatteren forsøker å lure det, man må se på hva som faktisk står skrevet og hva det kan bety. Anonymkode: ce451...44b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1395 Del Skrevet 26. november 2020 Anne Rimmen har sånne tjukke l-er plutselig i noen ord, det har ravnen også. Trodde hun var fra Oslo (etter Danmark), men står på nettet at hun er fra Porsgrunn og der snakker de litt sånn. Anonymkode: 4ddcd...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1396 Del Skrevet 26. november 2020 Dere som tror det er Rimmen, tenker dere i det hele tatt på at det kan være noen andre? Anonymkode: fef51...a65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1397 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt passer til Rimmen. Alle hintene, stemmen, måten å bevegde seg på. Det er jo åpenbart at de forsøker å lure folk til å tro det er en idrettsutøver. Hvorfor skal du bli oppgitt om det er henne? Det er jo klart de må ha hint som forsøker å villede folk, det er litt av poenget med hintene. Det er som en kriminalroman hvor forfatteren forsøker å lure det, man må se på hva som faktisk står skrevet og hva det kan bety. Anonymkode: ce451...44b Men hadde ikke hun vært med på flere åpningsseremonier da? Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. november 2020 #1398 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dere som tror det er Rimmen, tenker dere i det hele tatt på at det kan være noen andre? Anonymkode: fef51...a65 Jeg har tenkt at det kan være Suzann Pettersen, men får ikke kroppsfasong til å stemme. Jeg er en av dem som håper på å bli overrasket. Jeg håper jo det er annen, for da har jeg blitt lurt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1399 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg var overbevist om at ravnen var Karen Marie Ellefsen, noe jeg ikke er nå lenger, så jeg er åpen for at hvem som helst kan være den. Anonymkode: 4ddcd...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1400 Del Skrevet 26. november 2020 Ryktes at Trollet er Anne Elisabeth Hagen. Tidenes plot twist.. Anonymkode: ce451...44b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå