Gjest Marsh Skrevet 24. november 2020 #1341 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men vet vi egentlig det? Er det gitt at man alltid er med på åpningsseremonien selv om man deltar liksom? Jeg aner ikke altså, bare lurer. Eneste åpningsseremoniene jeg har fått med meg er EM og VM i håndball, og det skjer jo hvert år at ikke alle jentene er med på åpningen. Anonymkode: d7fda...afa Har sett Marit Bjørgen på flere åpningsseremonier i OL
alkasil Skrevet 24. november 2020 #1342 Skrevet 24. november 2020 Var hintet "jeg har vært med i flere åpningsseremonier"? Er man "med" i åpningsseremonien hvis man kommenterer den? For i så tilfelle er jo det eneste hintet som er sant angående Anne Rimmen at hun ikke har tatt sølv i Asia? 4
lalela Skrevet 24. november 2020 #1343 Skrevet 24. november 2020 Kan trollet være Dagny? Jeg og de jeg ser det med klarer ikke høre noen annen stemme enn hennes 💃🏻
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1344 Skrevet 24. november 2020 alkasil skrev (39 minutter siden): Var hintet "jeg har vært med i flere åpningsseremonier"? Er man "med" i åpningsseremonien hvis man kommenterer den? For i så tilfelle er jo det eneste hintet som er sant angående Anne Rimmen at hun ikke har tatt sølv i Asia? Enig! Hun har da ikke vært med! Anonymkode: ce451...44b 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1345 Skrevet 24. november 2020 alkasil skrev (1 time siden): Var hintet "jeg har vært med i flere åpningsseremonier"? Er man "med" i åpningsseremonien hvis man kommenterer den? For i så tilfelle er jo det eneste hintet som er sant angående Anne Rimmen at hun ikke har tatt sølv i Asia? Men det er så mange andre hint som fortsatt ikke stemmer. Hun er ikke rundt i hele verden og samler på ting som glitrer (medaljer). De to store pokalene har heller ikke mye med Rimmen å gjøre. Forklar meg hvorfor Rimmen skulle vært så opphengt i medaljer, fly ut i verden på tokt både i OL og andre mesterskap og «tråkke til fra start», så skal jeg kanskje tro på det. Anonymkode: d7fda...afa 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1346 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men det er så mange andre hint som fortsatt ikke stemmer. Hun er ikke rundt i hele verden og samler på ting som glitrer (medaljer). De to store pokalene har heller ikke mye med Rimmen å gjøre. Forklar meg hvorfor Rimmen skulle vært så opphengt i medaljer, fly ut i verden på tokt både i OL og andre mesterskap og «tråkke til fra start», så skal jeg kanskje tro på det. Anonymkode: d7fda...afa Jeg lurer også på hva dette opphenget i Rimmen er for noe. Uansett hvordan jeg vrir og vender på det, så får jeg ikke det til å stemme. La oss glemme Rimmen en stund nå. Anonymkode: fef51...a65 6
alkasil Skrevet 24. november 2020 #1347 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men det er så mange andre hint som fortsatt ikke stemmer. Hun er ikke rundt i hele verden og samler på ting som glitrer (medaljer). De to store pokalene har heller ikke mye med Rimmen å gjøre. Forklar meg hvorfor Rimmen skulle vært så opphengt i medaljer, fly ut i verden på tokt både i OL og andre mesterskap og «tråkke til fra start», så skal jeg kanskje tro på det. Anonymkode: d7fda...afa Det var nok ikke opplagt, men jeg mener det ikke er Rimmen jeg også. Bare mente at akkurat det hintet KUNNE være det som var sant angående Rimmen. Jeg tror også det er en idrettsutøver. 1
Oida Skrevet 24. november 2020 #1348 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men vet vi egentlig det? Er det gitt at man alltid er med på åpningsseremonien selv om man deltar liksom? Jeg aner ikke altså, bare lurer. Eneste åpningsseremoniene jeg har fått med meg er EM og VM i håndball, og det skjer jo hvert år at ikke alle jentene er med på åpningen. Anonymkode: d7fda...afa Det er ikke alle utøvere som er med på åpningsseremonien. Noen velger å stå over fordi fordi det tar fokuset og forstyrrer forberedelser til konkurransene. I serien Karsten og Leif var disse to på besøk hos kongen. Et av rådene Warholm fikk fra kongen var å stå over åpningsseremonien i OL og bare ha fokus på konkurranse og restitusjon.
Lady Lovelylocks Skrevet 24. november 2020 #1349 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Flere enn meg som tenker Lisa Tønne er Enhjørningen? -Sett på som sprø i sine yngre dager. (Har selv sagt dette i intervju) -hesteinteresse (hun er vel med Martha på hest 360 og tatt kuskeutdannelse nylig) Anonymkode: f2404...66a Hun hadde liveshow på Streamy på lørdag klokken 21. Så kan nok ikke være henne.
Gjest Hipparchia Skrevet 24. november 2020 #1350 Skrevet 24. november 2020 (endret) Jeg har tenkt litt på Trine Hattestad. Hun var både i håndball og sydkysten. Hun vant 20 kg gull etter å ha tatt golden four. Hun har vunnet og vært med på sykt mye og hun holdt på veldig lenge. +hun har muskeløse armer og fikk passet sitt påskrevet når de trodde hun hadde brukt doping. Endret 24. november 2020 av Zodiackiller
*Emma* Skrevet 25. november 2020 #1351 Skrevet 25. november 2020 Jeg tenker fortsatt at Ravnen kan være Anita Valen. «Vil konkurrere med de som er best» kan feks være en referanse til da hun stilte opp i ett sykkelløp kun for men, under falskt guttenavn osv. Eksmannen har syklet og søsteren har syklet. Å like å konkurrere i annet enn OL: hun har vært m både på 71 grader Nord og Skal vi danse.... Også er det sikkert mer- men det var det jeg kom på.... 1
Angelheart2 Skrevet 25. november 2020 #1352 Skrevet 25. november 2020 melissacarin skrev (14 timer siden): Ravnen: Jeg har de siste dagene fått opp øynene for Solveig Gulbrandsen! Panelet har hele tiden tenkt vintersport, det har jeg selv gjort pga. Holmenkollen men på lørdag sa ravnen at panelet var i riktig hus men feil rom, på en måte! Da peker et par ting mot sommersport tenker jeg. -For eksempel dette med Waka waka som hun sang, som var den offisielle sangen for fotball-VM 2010. Det peker jo i retning av fotballens verden. -Solveig vant OL-gull i Sidney, Australia. Så sånn sett passer linken til Kylie Minogue-låta til henne også. -De to pokalene vi fikk se hadde disse laurbærkransene som ofte ses i forbindelse med sommer-OL, ikke så mye i vinter-OL. -Solveig har vært med i to OL: Sydney og Beijing - kanskje derfor de viste de to pokalene med OL-kransene på? -Hu er fra Oslo, og står på Holmenkollen med Oslo foran seg. (Så det behøver ikke å bety vintersport) -Navnet Solveig betyr blant annet sol eller solfarget. Kallenavnet hennes er Sola. (legg merke til hvor mye sol de har filmet i klippet hennes, og hun alltid vært innsvøpt i lys). -Hu har jaktet på medaljer med landslaget over hele verden, og var også kaptein for Kolbotn i mange år (ravefanen kan lenkes til kaptein-rollen, men også hvis man tenker kamp). Ravnefanen var et stridsmerke i krig som ble båret av en merkesmann foran i hæren. -Hu var midtbanespiller og leker godt med de største ravnene. Når hun er omringet av de aller beste beste så er hun i sitt ess. Hu var også med i mesternes mester. -Trenger ikke være det olympiske slaget for at hun skal stille til start og tråkke til (hun har deltatt i nasjonale ligaer, EM, VM, mesternes mester, det sterkeste kjønn, 4 stjerners middag) -Hun var aktiv i over 20 år og har derfor holdt på lenger enn de fleste i denne grenen, uavhengig av kjønn. -Ravnen sier hu elsker å komme innpå de større fuglene og leker godt med dem om hu treffer dem i riktig element. (kommentator, mesterskap og mesternes mester) -Hun var av de første kvinnelige ekspertkommentatorene for fotball. (Stemmen hennes bærer godt, og det tennes en flamme i henne når det ringer til seremoni) -I familietreet er det andre som ligner på henne. Faren hennes var internasjonal fotballspiller, moren var mester i rytmisk gymnastikk. Hu er gift med Espen Andreassen som var fotballtrener for Kolbotn, de har to barn sammen og har slått seg ned i Oppegård. (noen flyr høyt og andre flyr lavere kan man vel si) (hun har vunnet gull og vært med på flere OL en sine nærmeste) (har slått seg ned i de norske skoger med ravneflokken sin). Det er faktisk en del skog rundt huset deres, bare se 4 stjerners middag fra i år. -Hun har spilt for FC Gold Pride i California, men har nå flyttet hjem til de norske skoger. -Hun er født i 1981 (kortene med A98A) -Av de tre påstandene stemmer det at hun aldri har tatt sølv i Asia, der fikk landslaget en 4.plass. Her er vel alle hint ganske dekket føler jeg Tenk at det går an å vingle sånn, men tror faktisk jeg vil legge Anne Rimmen litt på hylla, sammen med Tora Berger, og holde en knapp på Solveig enn så lenge Jeg har også Solveig Gulbrandsen på Ravnen, men du fant jo enda flere passende hint enn meg. Nå ble jeg helt sikker! 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1353 Skrevet 25. november 2020 Angelheart2 skrev (22 minutter siden): Jeg har også Solveig Gulbrandsen på Ravnen, men du fant jo enda flere passende hint enn meg. Nå ble jeg helt sikker! Jeg tror fremdeles ikke det er henne😜 Anonymkode: fef51...a65 2
*Emma* Skrevet 25. november 2020 #1354 Skrevet 25. november 2020 Solveig er ett godt forslag. Eneste så langt som har kunnet passe på noe vis til hintet om "innsvøpt i lys" i allefall :) 1
Gjest Kristina S. Skrevet 25. november 2020 #1355 Skrevet 25. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Gjest Marsh Skrevet 25. november 2020 #1356 Skrevet 25. november 2020 Kan det være den evige 4 som er ravnen? Der passer iallefall to løgner og en sannhet, pluss at hun er født i 1981....
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1357 Skrevet 25. november 2020 Marsh skrev (50 minutter siden): Kan det være den evige 4 som er ravnen? Der passer iallefall to løgner og en sannhet, pluss at hun er født i 1981.... Hvem? Anonymkode: d7fda...afa
cerruti Skrevet 25. november 2020 #1358 Skrevet 25. november 2020 Vet noen hvilken intro-sang det er når enhjørningen kommer ut?
Cessa74 Skrevet 25. november 2020 #1359 Skrevet 25. november 2020 Jeg er overbevist om at Elgen er John Carew, Trollet Hanne Sørvåg og Enhjørningen er garantert Inger Lise Rypdal
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #1360 Skrevet 25. november 2020 lalela skrev (17 timer siden): Kan trollet være Dagny? Jeg og de jeg ser det med klarer ikke høre noen annen stemme enn hennes 💃🏻 Dagny er veldig høy. Tidligere modell. Anonymkode: 2cb39...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå