AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1301 Del Skrevet 23. november 2020 Ravnen: Hege Bøkko. Jeg tror 1981 er 1991. Hun er vant til å være blant stjernene, og har en bror som og er kjent. Anonymkode: 345f7...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1302 Del Skrevet 23. november 2020 Og om alt kan være villledende. Kan man ha lånt sangstemme fra andre, og vere playbakere? Anonymkode: 345f7...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1303 Del Skrevet 23. november 2020 Og firkantene som enhjørninger snakker om er kasseter. Anonymkode: 345f7...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1304 Del Skrevet 23. november 2020 Vikingen tror jeg er Cezinando Anonymkode: 345f7...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2020 #1305 Del Skrevet 23. november 2020 57 minutter siden, AnonymBruker said: Ravnen: Hege Bøkko. Jeg tror 1981 er 1991. Hun er vant til å være blant stjernene, og har en bror som og er kjent. Anonymkode: 345f7...7c0 Jeg må visst ha det inn med teskje.. :knegg: Hvordan får du 1981 til å bli 1991? Har selv vært innom tanken da hun snakket om "tynn is". Anonymkode: 1d652...719 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1306 Del Skrevet 24. november 2020 Ravnen: hvis man ut ifra hintene antar at det er en idrettsutøver så kan man også gå ut ifra at personen har deltatt på flere åpningsseremonier og at det utsagnet mest sannsynlig er sant. Da har altså vedkommende tatt sølv i asia, hvilket feks Tiril Eckhof og Marit Bjørgen gjorde i pyengchang. Begge to passer til veldig mange av hintene, uten at jeg orker å analysere hver og en akkurat nå😆 Men tipper foreløpig på en av de. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1307 Del Skrevet 24. november 2020 Tror for øvrig kortene til ravnen betyr noe annet enn fødselsår. Ville vært for enkelt om det var det, liksom det første hintet som ble vist (introen i første episode). Hadde bare vært å google hvem som er født det året. Må være et lure-hint. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 24. november 2020 #1308 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er Herman Dahl et kjent navn for folk flest? Jeg er i 20-årene og hadde aldri hørt om han før. Anonymkode: efddb...391 For de som kan høre gresshoppene er han veldig kjent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1309 Del Skrevet 24. november 2020 Marsh skrev (Akkurat nå): For de som kan høre gresshoppene er han veldig kjent Så for unge folk under 70 som ikke har mista høye lyder? Anonymkode: 345f7...7c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 24. november 2020 #1310 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så for unge folk under 70 som ikke har mista høye lyder? Anonymkode: 345f7...7c0 Frem til 20 års alder kan man høre lyder opp til 20000 Hz, etter 20 års alder reduseres frekvensen av lyder man kan høre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 24. november 2020 #1311 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ravnen: hvis man ut ifra hintene antar at det er en idrettsutøver så kan man også gå ut ifra at personen har deltatt på flere åpningsseremonier og at det utsagnet mest sannsynlig er sant. Da har altså vedkommende tatt sølv i asia, hvilket feks Tiril Eckhof og Marit Bjørgen gjorde i pyengchang. Begge to passer til veldig mange av hintene, uten at jeg orker å analysere hver og en akkurat nå😆 Men tipper foreløpig på en av de. Anonymkode: d7fda...afa Men da er jo to utsagn rett på de, de har tatt sølv i Asia, vært med på flere åpningsseremonier, og Marit Bjørgen har definitivt flere pallplasseringer enn utenfor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 24. november 2020 #1312 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og om alt kan være villledende. Kan man ha lånt sangstemme fra andre, og vere playbakere? Anonymkode: 345f7...7c0 Neppe, hele poenget er at de skal synge selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 24. november 2020 #1313 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ravnen: hvis man ut ifra hintene antar at det er en idrettsutøver så kan man også gå ut ifra at personen har deltatt på flere åpningsseremonier og at det utsagnet mest sannsynlig er sant. Da har altså vedkommende tatt sølv i asia, hvilket feks Tiril Eckhof og Marit Bjørgen gjorde i pyengchang. Begge to passer til veldig mange av hintene, uten at jeg orker å analysere hver og en akkurat nå😆 Men tipper foreløpig på en av de. Anonymkode: d7fda...afa Verdenscupen i skiskyting starter nå i helga i Finland. Der skal Tiril Eckhof være med, så nei, garantert ikke henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1314 Del Skrevet 24. november 2020 Marsh skrev (1 minutt siden): Men da er jo to utsagn rett på de, de har tatt sølv i Asia, vært med på flere åpningsseremonier, og Marit Bjørgen har definitivt flere pallplasseringer enn utenfor Ja det vet jeg ingenting om, får bare opp pallplasseringene, ikke de som evt er utenfor. Men ok, kanskje ikke henne da. Men Tiril Eckhof er fortsatt en mulighet. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1315 Del Skrevet 24. november 2020 Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden): Verdenscupen i skiskyting starter nå i helga i Finland. Der skal Tiril Eckhof være med, så nei, garantert ikke henne! Fakk. Anonymkode: d7fda...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1316 Del Skrevet 24. november 2020 Marsh skrev (21 minutter siden): Men da er jo to utsagn rett på de, de har tatt sølv i Asia, vært med på flere åpningsseremonier, og Marit Bjørgen har definitivt flere pallplasseringer enn utenfor nei, hintet var at de 'ikke' har tatt sølv i Asia. Hvis vi her skal frem til en person som faktisk har tatt sølv i Asia så er dette hintet løgn. Det går altså bra. Dersom vi antar hintet med mange pallplasseringer er det sanne. Anonymkode: 10397...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1317 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): nei, hintet var at de 'ikke' har tatt sølv i Asia. Hvis vi her skal frem til en person som faktisk har tatt sølv i Asia så er dette hintet løgn. Det går altså bra. Dersom vi antar hintet med mange pallplasseringer er det sanne. Anonymkode: 10397...7d5 Da kan de heller ikke ha deltatt i flere åpningsseremonier. Hvis det med pallplasseringer er sant. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1318 Del Skrevet 24. november 2020 Man kan nesten utelukke at det med pallplasseringer er sant, siden de ville trolig vært med på mer enn én åpning også. Så grovt sett må det være en person som aldri har tatt sølv i asia, og som ikke har vært med på mer enn én åpningsseremoni. Eller så må det være en som har tatt sølv, og har vært med på flere åpninger. Nå er jeg faktisk helt blank på hvem Ravnen kan være😳 Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1319 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ravnen: Hege Bøkko. Jeg tror 1981 er 1991. Hun er vant til å være blant stjernene, og har en bror som og er kjent. Anonymkode: 345f7...7c0 Har hun bodd flere steder i verden og endelig flyttet hjem til flokken sin? Anonymkode: 8bc5a...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #1320 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ravnen: hvis man ut ifra hintene antar at det er en idrettsutøver så kan man også gå ut ifra at personen har deltatt på flere åpningsseremonier og at det utsagnet mest sannsynlig er sant. Da har altså vedkommende tatt sølv i asia, hvilket feks Tiril Eckhof og Marit Bjørgen gjorde i pyengchang. Begge to passer til veldig mange av hintene, uten at jeg orker å analysere hver og en akkurat nå😆 Men tipper foreløpig på en av de. Anonymkode: d7fda...afa Marit Bjørgen bor vel i Holmenkollen også? Anonymkode: 8bc5a...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå