maskertbruker Skrevet 5. desember 2020 #2021 Skrevet 5. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette blir jo bare bedre og bedre Hadde vært gøy om alle tok feil egentlig. I første programmet hører jeg hverken Cess eller Ulrikke. Dere som er sikre: Hva med resten av gjengen? Anonymkode: 1d652...719 Trollet er Ulrikke. Vikingen er Herman Dahl. Elgen er Markus Bailey. Jeg har hatt rett på alle de andre hittil, bortsett fra Gaupa (Der skjønte jeg så mye som at det var en håndballspiller som har vært lagkaptein, men jeg ser ikke sport og hadde ingen navneforslag. Ble ikke overrasket, men det var det vel ingen som ble) Ravnen er Anne Rimmen, og blir sannsynligvis den som ryker i dag. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2022 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det som er så fint er at alle kan på akkurat hva de vil☺️ Det betyr ingenting for deg hva andre tror på, så ro deg kraftig ned. Anonymkode: d7fda...afa Du kan tro det er Jonas Gahr Støre som er elgen om du vil. Sannsynligheten er likevel 0 %. Anonymkode: ce451...44b 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2023 Skrevet 5. desember 2020 maskertbruker skrev (4 minutter siden): Trollet er Ulrikke. Vikingen er Herman Dahl. Elgen er Markus Bailey. Jeg har hatt rett på alle de andre hittil, bortsett fra Gaupa (Der skjønte jeg så mye som at det var en håndballspiller som har vært lagkaptein, men jeg ser ikke sport og hadde ingen navneforslag. Ble ikke overrasket, men det var det vel ingen som ble) Ravnen er Anne Rimmen, og blir sannsynligvis den som ryker i dag. Riktig. Jeg tror nok alle her vet dette. Men noen later som om de tror noe annet, bare på gøy. Anonymkode: ce451...44b 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2024 Skrevet 5. desember 2020 Tamsi skrev (13 minutter siden): Hva er det med dere? Det kommer til å bli dritpinlig for dere om dere tar feil når dere er SÅ sinnsykt cocky. Hvorfor gidder dere se på når dere sitter på "fasit" uansett, det må da være drita kjedelig. Jeg har sagt at om noen av de fire er en annen enn de opplagte (Bailey, Dahl, Brandstorp og Rimmen), så blir jeg sjokkert. Har ikke noe i mot å bli sjokkert, om de har klart å lure meg så er det bare bra, blir overhodet ikke lei meg for det. Det er bare det at det er for opplagt at det er de fire til at det kan væte noen andre. Anonymkode: ce451...44b 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2025 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Og jeg blir overasket om mer enn 1 av de er rett Anonymkode: 3be7f...786 Haha Anonymkode: ce451...44b 1
PurpleRain Skrevet 5. desember 2020 #2026 Skrevet 5. desember 2020 (endret) . Endret 5. desember 2020 av PurpleRain .
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2027 Skrevet 5. desember 2020 Jeg kan ikke forstå hvordan hintene til Ravnen kan passe på Rimmen. De passer mye bedre til Suzann Pettersen. Hun er også født i 1981. Ha.ha, trodde ikke jeg skulle bli så hekta på dette Mascorama-programmet. Anonymkode: a6c51...230 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2028 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke forstå hvordan hintene til Ravnen kan passe på Rimmen. De passer mye bedre til Suzann Pettersen. Hun er også født i 1981. Ha.ha, trodde ikke jeg skulle bli så hekta på dette Mascorama-programmet. Anonymkode: a6c51...230 Heh? Det passer perfekt til Rimmen. Hva slags pris er det Tutta har fått fra folket, for eksempel? Anonymkode: ce451...44b 2
Mynona Skrevet 5. desember 2020 #2029 Skrevet 5. desember 2020 (endret) Jeg er ikke 100% sikker på noen. For jeg vet ikke nok om kjendiser til at jeg vet om det er noen som er glemt men som passer til hintene. Også synes jeg en del av de koblingene som er gjort til hintene her er litt vel søkt. Det er en del jeg ikke synes passer også, men som mange er overbevist om at passer. Og f.eks Herman Dahl ante jeg ikke hvem var før det ble nevnt her etter første sending, så vikingen kan helt sikkert være han, men da stoler jeg blindt på det andre sier i tråden. Blir uansett spennende å se om vi får noen realle overraskelser. Jeg håper egentlig at en av de gjenværende er ikke er en av de som er mye nevnt. Det hadde vært skikkelig kult med en skikkelig "HÆÆÆÆ?" på minst en av de. Men jeg tviler på det. Endret 5. desember 2020 av Mynona 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2030 Skrevet 5. desember 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Haha Anonymkode: ce451...44b Jeg er seriøs. Jeg tror maks en av de 4 er rett. Anonymkode: 3be7f...786
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2031 Skrevet 5. desember 2020 Det er Cess som er trollet og alle dere Ulrikke-tilbedere må bare roe dere kraftig ned, for nå er det flaut. Gleder meg til å komme tilbake her når Cess tar av seg maska og dere må bite i dere alt tullet dere har sagt 😁 Anonymkode: a2eba...2f5 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2032 Skrevet 5. desember 2020 Jeg begynner å lure på om ikke de som fortsatt insisterer på at det er Ulrikke troller jeg... 🙄 Jeg kommer ikke til å endre gjettet mitt fra Cess, men hadde vært gøy om noen av de som var så skråsikre på Ulrikke heller begynte å se etter noen alternativer. Hadde vært kjempegøy om det faktisk kom noen forslag som fikk meg til å tvile på at det var Cess. Jeg vil gjerne ta feil jeg, det hadde vært kjempegøy. Jeg tror vi alle lider litt av såkalt motivated perception når det kommer til Maskorama. Det er det hele programmet spiller på, og det er helt naturlig at det er det som skjer. Ikke noe gæærnt i det, men hadde vært greit å innse det for de som fortsatt er team Ulrikke. Så kanskje vi kunne fått en litt mer givende diskusjon her inne. Anonymkode: 9a415...b84 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2033 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Var ikke hintet om alterego rettet mot Vikingen da? Jeg elsker uansett engasjementet her inne, og det er litt gøy at det er litt steile fronter. Elsker at dere ikke gir dere! Jeg vingler hver dag :knegg: Anonymkode: 1d652...719 missmcbeal skrev (25 minutter siden): Var ikke det et hint om Elgen? Jeg mener det var et hint om at elgen endelig var begynt å føle seg komfortabel med å synge, men synest det var svært skummelt i starten. Jeg kan ikke huske et tilsvarende hint om Trollet. Anonymkode: d7fda...afa
Mynona Skrevet 5. desember 2020 #2034 Skrevet 5. desember 2020 Blueberrymuffin skrev (37 minutter siden): Vil mere si det er du som er dummere enn folk flest, når du ikke kan gi deg på Ulrikke, selv når hun selv bekreter at hun ikke er Trollet. Da skal man faktisk være dummere enn folk flest for å fremdeles tro at det er Ulrikke. Ikke stygt ment. Hva i all verden har du imot Cess? For meg virker det ut som du personlig misliker Cess, og klamrer fast til Ulrikke fordi du ikke kan alseptere det om Cess synger så bra. Unnskyld meg, men hva har du så imot Cess for? For de som lurer på om Cess kan synge: Hvis man ser bort fra de partiene hvor hun gjør seg til, og synger surt og stygt med vilje, så kan man faktisk høre at hun har sangstemme og stemmekontroll. Så Cess kan absolutt synge, men hun gjør seg som regel til, og tuller det bort. Men Trollet ga hint om at hun «endelig turte» pga kostymet. Anonym ab.44b det er faktisk et hån mot Ulrikke å mene at hun er Trollet, når Trolle ga hint om at kostymet ga henne selvtillit til å endelig gjøre dette. Tror ikke Ulrikke trenger et kostyme for å tørre og synge for folk, ingen andre sangere ville gitt et slikt hint heller. Jeg syne Cess har en veldig gjenkjennbar stemme i denne videoen. Og den kan jeg ikke huske å ha hørt på maskorama. Men det kan hende jeg ikke har oppfattet det. Jeg skal lytte ekstra nøye etter det i dag. 🎧 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2035 Skrevet 5. desember 2020 Hvorfor i all verden er dette latterlige dårlige programmet så forbanna populært?? Er jo helt hjernedød «underholdning» til og med barna mine blir pinlig berørt av hvor dårlig det er🙄 Å til dere som sier ikke se på det da, jeg gjør ikke det heller, men har sett klipp i media. Anonymkode: 18cad...648
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2036 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i all verden er dette latterlige dårlige programmet så forbanna populært?? Er jo helt hjernedød «underholdning» til og med barna mine blir pinlig berørt av hvor dårlig det er🙄 Å til dere som sier ikke se på det da, jeg gjør ikke det heller, men har sett klipp i media. Anonymkode: 18cad...648 Fordi folk er forskjellig? Noen liker å se en flokk med voksne mannfolk fly etter en ball, noen liker å se på skiskyting, noe jeg ikke kan fatte og begripe hvorfor er så populært, og andre liker gjetteleker. Sånn er det, det går bra, man trenger ikke henge med på alt☺️ Anonymkode: d7fda...afa 6
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #2037 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor i all verden er dette latterlige dårlige programmet så forbanna populært?? Er jo helt hjernedød «underholdning» til og med barna mine blir pinlig berørt av hvor dårlig det er🙄 Å til dere som sier ikke se på det da, jeg gjør ikke det heller, men har sett klipp i media. Anonymkode: 18cad...648 Men du bare MÅ inn i tråden som omhandler programmet og snakke ned alle som velger å se på? Sier mye om deg som person 11
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #2038 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anonymkode: d7fda...afa Aha, men det står jo ikke direkte at det hun gjør er å synge da🤔 men er jo nærliggende å tro at det er det som menes.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2039 Skrevet 5. desember 2020 missmcbeal skrev (Akkurat nå): Aha, men det står jo ikke direkte at det hun gjør er å synge da🤔 men er jo nærliggende å tro at det er det som menes. Ja jeg vil tro at det er synging det er snakk om, da hun neppe bruker kostymet på fritiden🙊 Anonymkode: d7fda...afa
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2040 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja jeg vil tro at det er synging det er snakk om, da hun neppe bruker kostymet på fritiden🙊 Anonymkode: d7fda...afa Tolker heller som at hun ikke synger slik ordentlig til vanlig, hun gjør ting hun ikke ville turt til vanlig når hun er i kostymet... såååå det er cess, hun tør endelig å synge ordentlig og ikke tulle seg til (tullesynge), Anonymkode: 27170...3f0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå