Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fnugg1 skrev (På 8.11.2020 den 0.06):

Vikingen tror jeg er Alexander Rybak og enhjørningen Inger Lise Rypdal. 

Yeeey... jeg hadde rett med Inger Lise Rypdal🎉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
maskertbruker skrev (15 minutter siden):

Trollet: Ulrikke Brandstorp
Vikingen: Herman Dahl
Ravnen: Anne Rimmen
Elgen: Markus Bailey

Alle hintene stemmer. Både Markus og Herman har dessuten avslørt seg selv. Markus via Instagram og Herman via Spotify.

Marion har rett i at det er veldig få i Norge som synger så bra som Ulrikke og Trollet. Dere som tror Trollet er Cess er helt på bærtur.

Hvordan har de avslørt seg?

• Liker 3
Skrevet
maskertbruker skrev (15 minutter siden):

Alle hintene stemmer. Både Markus og Herman har dessuten avslørt seg selv. Markus via Instagram og Herman via Spotify.

Marion har rett i at det er veldig få i Norge som synger så bra som Ulrikke og Trollet. Dere som tror Trollet er Cess er helt på bærtur.

Vi får se, vi får se;) Nå passer alle hintene til både Ulrikke og Cess, og stemmene er ganske like, så helt på bærtur er man virkelig ikke uansett hvem av de man tror. 

Anonymkode: d7fda...afa

• Liker 3
Skrevet
supermamz skrev (28 minutter siden):

nesten helt sikker på at trollet er Sandra Lyng 😊

Hun synger ikke så bra som dette trollet 

Anonymkode: 8bc5a...f1d

• Liker 10
Skrevet

Jeg syns det begynner å bli kjedelig jeg. Vil bare vite hvem det er. 

• Liker 8
Skrevet
24 minutter siden, maskertbruker said:

Hvordan har de røpt seg?

Anonymkode: 3be7f...786

Skrevet
maskertbruker skrev (25 minutter siden):

Helt enig, hørte det var Ulrikke på første sending

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi får se, vi får se;) Nå passer alle hintene til både Ulrikke og Cess, og stemmene er ganske like, så helt på bærtur er man virkelig ikke uansett hvem av de man tror. 

Hintet til trollet om at hun «synger bedre enn mange tror» passer jo absolutt ikke til Ulrikke. 

Anonymkode: 7ceb3...996

• Liker 7
Skrevet
supermamz skrev (45 minutter siden):

nesten helt sikker på at trollet er Sandra Lyng 😊

Sier hun selv da el? 😜 More attention liksom.

Anonymkode: fef51...a65

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hintet til trollet om at hun «synger bedre enn mange tror» passer jo absolutt ikke til Ulrikke. 

Det er jeg enig i. Trollet sier jo forresten også i en eller annen sending at dette er en ny arena for henne. Selv er jeg helt sikker på at det er Cess, men kan se hvorfor noen tror det er Ulrikke også. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg lurer så sykt på hvem som er elgen. Jeg har blitt betatt av en figur 😂

Anonymkode: 29fba...f01

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det var vel ikke et hint til trollet. Var ikke det noe Ramm sa om cess, da han gjettet at det var henne i et tidligere program? Han sa, jeg gjetter på cecilie steinmNn Ness, hun synger bedre enn mange tror.

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 3
Skrevet
Rant skrev (1 time siden):

Hva så? Synes hun så fin ut, jeg. :) 

Kommer til å bruke botox selv når jeg er 70. 

Jeg synes det er trist og at det ser veldig falskt ut. Hun er jo en pen dame og jeg tror hun ville kledd de naturlige rynkene sine mye bedre. 

Synd om rynker er noe man absolutt skal skjule, spesielt når man faktisk er 70 år. 

Anonymkode: 947f3...a40

• Liker 10
Skrevet

Synes trollet høres ut som enten Ingeborg walther eller cess. 
men Ingeborg har vel kjæreste og er veldig ung så da passer jo ikke hintet om at hun har ventet med kjærligheten. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Synes trollet høres ut som enten Ingeborg walther eller cess. 
men Ingeborg har vel kjæreste og er veldig ung så da passer jo ikke hintet om at hun har ventet med kjærligheten. 

Dere som skriver at Ingeborg har kjæreste - hvor finner dere dette? Jeg har googlet frem og tilbake, og jeg finner ingen plass at hun har kjæreste, og ingen tegn på Instagram-profilen 🤔

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det var vel ikke et hint til trollet. Var ikke det noe Ramm sa om cess, da han gjettet at det var henne i et tidligere program? Han sa, jeg gjetter på cecilie steinmNn Ness, hun synger bedre enn mange tror.

Jeg har heller ikke fått med meg at dette er hint om Trollet 🤔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er jeg enig i. Trollet sier jo forresten også i en eller annen sending at dette er en ny arena for henne. Selv er jeg helt sikker på at det er Cess, men kan se hvorfor noen tror det er Ulrikke også. 

Er vel en ny arena for alle som er med, ingen som har stått og sunget med maske på før

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg synes det er trist og at det ser veldig falskt ut. Hun er jo en pen dame og jeg tror hun ville kledd de naturlige rynkene sine mye bedre. 

Synd om rynker er noe man absolutt skal skjule, spesielt når man faktisk er 70 år. 

Anonymkode: 947f3...a40

Synes man skal få gjøre hva man vil med kroppen i en alder av 70. Vil man være rynkefri, hvorfor ikke? Tristere med kvinner i tyveårsalderen som bruker botox. 

• Liker 9
Skrevet
Marsh skrev (Akkurat nå):

Er vel en ny arena for alle som er med, ingen som har stått og sunget med maske på før

Med arena tenker jeg stå på scenen å synge. Men dette kan nok tolkes på mange måter, som med alt annet

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...