AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #401 Del Skrevet 13. november 2020 29 minutter siden, Mynona skrev: Jeg tror hun vet selv om hun sier hun ikke vet. Og at hun prøver å hjelpe/styre i riktig retning. 🤭 Er ikke det veldig risikabelt? Plutselig så røper man seg. Anonymkode: c0552...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #402 Del Skrevet 14. november 2020 Fugleskremselet er Vedum. Han sier på slutten av introen «enten går det, eller så går det over». Dette står også på facebooksiden hans som favorittsitat. Anonymkode: 6529d...71b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #403 Del Skrevet 14. november 2020 Hvis de som mange har tippet og er rimelig sikker på er riktig (Bailey, Dahl, osv) synes jeg hintene er litt for enkle og ødelegger for konseptet. Kunne fått litt flere og flere hint etterhvert, men kjedelig hvis alle deltakerne avsløres etter første program. Jeg hadde gjenkjent svært få kun på stemmen, hvertfall! Kan selvfølgelig være at flere enn vi tror av hintene er for å villede da. Anonymkode: d7e7c...48a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #404 Del Skrevet 14. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis de som mange har tippet og er rimelig sikker på er riktig (Bailey, Dahl, osv) synes jeg hintene er litt for enkle og ødelegger for konseptet. Kunne fått litt flere og flere hint etterhvert, men kjedelig hvis alle deltakerne avsløres etter første program. Jeg hadde gjenkjent svært få kun på stemmen, hvertfall! Kan selvfølgelig være at flere enn vi tror av hintene er for å villede da. Anonymkode: d7e7c...48a Jeg håper noen av hintene er lagt inn for å villede, at de kan stemme med lignende personer liksom. I og med at de sier at alt "kan" være hint tenker jeg at ikke alt trenger å være det, så en del kan være tilfeldige ting også noe som gjør at dersom man tar alt som hint så peker det i retning én person , men dersom man ikke ser på alle hintene så kan det stemme med flere personer . Håper det er sånn egentlig. Anonymkode: 4ddcd...666 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 14. november 2020 #405 Del Skrevet 14. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fugleskremselet er Vedum. Han sier på slutten av introen «enten går det, eller så går det over». Dette står også på facebooksiden hans som favorittsitat. Anonymkode: 6529d...71b Her tror jeg det er NRK som "jukser" litt for å villede. Rimelig sikker på at det er Vedum som prater på hintene, men det er ikke han som synger, det er Jan Bøhler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #406 Del Skrevet 14. november 2020 3 timer siden, BrukonymAner skrev: Her tror jeg det er NRK som "jukser" litt for å villede. Rimelig sikker på at det er Vedum som prater på hintene, men det er ikke han som synger, det er Jan Bøhler. Fugleskremselet snakket om at det forespørsler kom fra både høyre og venstre... Vedum blir da fridd til av både Ap og Frp, Bøhler har ikke samme oppmerksomhet fra høyresiden. Anonymkode: 0e0f7...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #407 Del Skrevet 14. november 2020 På 10.11.2020 den 14.36, Titania skrev: Jeg tror fugleskremselet er Slagsvold Vedum. Syns det hørtes ut som stemmen hans da den var forvrengt, kan ikke mye om han, men syns hintene passet, og i klippet etter han var ferdig med å synge, syns jeg det var en veldig tilgjort "hahaha" latter, gjerne for å kamuflere den han har til vanlig. Så ut som det var firkløver, senterpartilogoen i gulvet når han sang Anonymkode: ae692...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Themomager Skrevet 14. november 2020 #408 Del Skrevet 14. november 2020 Har ikke lest lenger enn side 5, men dette er mine tanker: Elgen - Marcus Bailey Fugleskremselet - Vedum Enhjørningen - Märta Louise Ravnen - Anne Rimmen eller Tora Berger Vikingen - Herman Dahl Puddelen - Mia Gundersen Trollet - Ulrikke Brandstorp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 14. november 2020 #409 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg tror trollet er Julie Bergan. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #410 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg tror trollet er Cess Anonymkode: cb579...9da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 14. november 2020 #411 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg tror trollet er Marte Sveberg Bjørstad. Hun var programleder for jakten på kjærligheten i noen år og har også ledet flere programmer på NRK super. Fugleskremselet er Trygve S Vedum eller Lars Monsen. Elgen tror jeg er Alex Rosen. Jeg tror også Martha Louise er Enhjørningen 😂 Erlend Elias gjemmer seg inni Puddelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #412 Del Skrevet 14. november 2020 Puuddelen er uansett i karantene i kveld. Anonymkode: b0eec...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #413 Del Skrevet 14. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Puuddelen er uansett i karantene i kveld. Anonymkode: b0eec...ce4 Det var synd! Anonymkode: 0e3b0...31d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #414 Del Skrevet 14. november 2020 Tenkte på Anita Valen som ravnen, uten at jeg har noen ide om hvorfor. Men etter noen her lanserte Suzann Pettersen som kandidat der hører jeg bare golf i alle hintene som at hun flyr fra gren til gren, eller "green" til "green". Anonymkode: 4ddcd...666 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #415 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg tror elgen er Jan Gunnar Solli. Anonymkode: 194d4...351 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 14. november 2020 #416 Del Skrevet 14. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 14. november 2020 #417 Del Skrevet 14. november 2020 Kan elgen være John Carew? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 14. november 2020 #418 Del Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, Ella Grisella skrev: Kan elgen være John Carew? Ikke umulig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 14. november 2020 #419 Del Skrevet 14. november 2020 3 minutter siden, Ella Grisella skrev: Kan elgen være John Carew? Jeg begynner å lure på det 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 14. november 2020 #420 Del Skrevet 14. november 2020 Elgen har jeg tenkt Jan Gunnar Solli, nå er jeg nesten sikker på at det er John Carew. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå