Mrs. B Skrevet 28. juli 2005 #1 Del Skrevet 28. juli 2005 Har ikke brukt den så mange ganger og finner ikke heftet som fulgte med. Plutselig ble jeg usikker på hvor selve kaffepulveret skal.. Skal den ikke rett i kannen og så filtreres det ettersom man heller? Eller skal man ha pulveret i selve filteret som man setter i tuten og så helle vann over? Jeg bruker filtermalt kaffepulver. Er det noe som er bedre å bruke slik at det ikke blir grums i bunn av kaffekoppen? Hvordan holder forresten deres kanner på varmen? Synes ikke min holder så godt.. Men den er fin å se på da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. juli 2005 #2 Del Skrevet 29. juli 2005 Heller filterkaffe (har aldri brukt noe annet) i selve karaffelen, heller så på kokende vann og rører rundt i en 10-20 sekunder. Setter så på filteret og lokket. Varmen holdes ok i en 30-40 min når vi har på "thermo-dressen". For at det skal holdes enda lenger så må du nok helle over i thermokanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2005 Ja, det er sånn jeg har brukt den også, men jammen ble jeg usikker da jeg brukte den her om dagen og søsteren min lurte på om ikke pulveret bare skulle sitte i filtertuten. Men da hadde nok jeg rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. juli 2005 #4 Del Skrevet 30. juli 2005 Du hadde rett ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 30. juli 2005 #5 Del Skrevet 30. juli 2005 Å, jeg ønsker meg en sånn. De er så stilige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå