Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Oslo874 skrev:

Beklager langt innlegg, men Trenger innspill for jeg greier overhodet ikke å lese hu jeg dater. Er selv en normalt kjekk mann i 20 årene som dater ei jevngammel fin dame, møttes via tinder og praten gikk lett. Er selv kanskje litt rolig av meg, men med gode sosiale antenner.

1.date. Vi snakket sammen hele kvelden, mange felles interesser, mye humor og tull. generelt god steming. følte det ikke var helt stemning for kyss, så gikk for klem. avtaltes å møtes igjen.

2.date jeg inviterer: fortsatt god stemning. prater om dype ting men også tull og tøys.  fulgte hun til t-banen og når vi skulle si hade gikk jeg for kysset, det var litt spontant, så kom en reaksjon jeg aldri har opplevd før: hun trakk seg unna, eller dvs. kysset ble mega-kleint. Jeg gikk derfra og tenkte "applaus, hvor dum går det an å bli", altså, sint på meg selv. følte jeg tråkket over hennes grense. sendte så melding, sa at sry om jeg tråkket i salaten. så sier hun, "nei det gjør ingenting, går helt fint". 

nå starter det kleine for meg. etter dette greier jeg ikke å vite om jeg kan kysse hun, være intimt, eskalere.

3.date jeg tar initiativ: velger å ikke kysse hun. bare prater sammen. god stemning. kun hadeklem. 

prater en del på meldinger og fortsatt god tone.

4 daten jeg tar iniativ: hjemmedate. god stemning. velger å gå for kysset når vi sitter tett sammen i sofaen (greier ikke helt å lese hun, sitter inntill hverandre) BOOM, det skjer IGJEN. trekker seg unna. Vi bare ler litt av det begge to. Hun sier jeg er litt klein, jeg sier det samme om hun, vi ler det litt bort. Men inni meg tenker jeg hva F*** gjør jeg feil.

hun sender så en lang melding når hun er kommet hjem å skriver unnskyld, beklager seg, at hun liker å være med meg osv. Jeg sier at det er no-stress, vil du sees mer så kult, om ikke så går det fint. Jeg sier også at jeg liker hun som person, vil bli bedre kjent med hun. (som i hint jeg vil fortsette å date)

Så inviterer HUN meg hjem til seg neste helg. Så hun vil jo fortsette å date. Jeg er bare klein herfra til helvette forran den daten.

Hva tenker egentlig hun? ser hun på meg som en venn aka friendzone? Hvorfor greier jeg/vi ikke å bryte intimgrensa? 

nå kjenner jeg selv at det begynner å bli kleint å skulle gjøre noe fysisk med hun på neste date. Jeg ønsker jo bare å kysse, sex haster ikke for min del. men trenger en bekretelse. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. 

innspill?

Det heter henne. Henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke folk bare svare på det han spør om da? Herregud.

Jeg synes du skal vente med kyssinga nå, vi er jo også midt i en pandemi som kanskje gjør henne ekstra usikker. Godt tegn at hun har invitert på date.

Anonymkode: c5e89...e57

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Bernardette skrev:

Første jeg tenkte også.

Manglende kunnskap om grammatikk, kalles ikke "dysleksi". Å påpeke grunnleggende grammatiske feil, er derfor ikke "korrektur", men folkeopplysning.

For å svare på det du faktisk spør om; jeg tenker det er lurt å la henne ta initiativet en stund fremover.

Ja, greit. tar poenget.  Prøver å lese igjennom teksten min når jeg skriver ting, men ofte går ord og setninger inn i hverandre, og jeg "ser" ikke selv de opplagte tingene. ingen unnskyldning med dysleksien, skjøner at det er irriterende og at jeg sikkert fremstår som en slurverte skribent.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er synd at ikke damen forklarer ting, slik at du føler det er deg som gjør noe galt. Datet en som fikk meg til å føle at jeg gjorde noe veldig galt og oversteg hans grenser hele tiden selv om jeg gikk på eggeskall for å respektere alle problemene han hadde rettet mot intimitet. Han sa aldri at han slet med ditt og datt, kun at jeg var ubehagelig som kysset han, og det etter han hadde forført meg til sengs. Feige voksne mennesker som ikke forteller åpent om hva de tenker, så ender de normale opp med å føle seg dumme. 

Anonymkode: edbdc...3f0

Befriende å høre at andre har hatt noe ala samme opplevelse. Jeg kjenner litt på det samme selv, begynner liksom å tvile på meg selv, noe jeg egentlig ikke gjør i datingsekvenser. Går liksom litt på selvfølelsen å bli avist, men fortsatt vil treffes. Hadde hun sagt rett ut at dette ikke funker hadde det ikke gjort meg noe, men den ambivalente atferden hennes gjør meg usikker på meg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...