Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Oslo874
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett å vise interesse, men la henne ta initiativ til kyss neste gang. Lykke til.

Anonymkode: 5cf71...bbe

• Liker 11
Skrevet

Hmmm, er hun sjenert sånn ellers? Hvordan er kroppsspråket hennes? (Er hun "lukket" og tilbakeholden?)

Skjønner at dette føles vanskelig og forvirrende. 

• Liker 1
Skrevet

Fortsett som du gjør, men ikke ta mer initiativ til kyssing. La henne lede an.

Anonymkode: 84e98...d5e

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du ikke bryr deg om dette, men - du bruker «hun» og «henne» feil - det hadde gjort meg som jente ambivalent overfor deg.

Anonymkode: dc865...d37

• Liker 7
Skrevet

Herregud, det er da bare å si at du har lyst å kysse henne. F.eks. "Kan jeg stjele et kyss"? eller "Jeg har så lyst til å kysse deg. Kan jeg?" Hun er jo klein selv, når hun trekker seg unna på den måten. Mulig hun er veldig usikker på kyssing og intimitet, men har hun hatt kjæreste før og ikke er utsatt for noe overgrep e.l. så vil jeg si at det er hun som oppfører seg som en usikker fjortis. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddet å anklage meg selv for dette. Hun er klein og rar, og du skal ikke sitte med "skyldfølelse" her. Men spør henne neste gang. Eller bare dropp alle fremstøt og se hva som skjer. Hun har neppe guts i seg til å ta initiativ selv.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar!

Merket tidlig at hun kanskje var litt sjenert av seg, men hun ble fort varm i trøya med måten hun prater og tuller på. Jeg merker jo at jeg selv kanskje har vært litt klein om jeg skal være selvkritisk. Synes bare hele greia er rar, aldri opplevd noe sånt tidligere. Har datet flere hvor det går naturlig når det kommer til det fysiske, selvsagt, alltid litt smånervøst med første kyss. Og når hun sa at jeg var klein ble jeg helt ærlig litt skuffet og irritert..ja, jeg er kanskje ikke tidenes alfahann men er en kjekk fyr med gode antenner og overhodet ingen tøffelfyr. Synes hun bør ha litt selvinnsikt også...

Men kommer til å roe litt ned, la hun styre tempoet. Men er hårfin balansegang. Jeg vil jo ikke fremstå som en tøffel, ei heller en fyr som bryter andres intimgrenser. Jeg har stor respekt andres intimgrenser og er ute etter noe seriøst og det vet hun for så vidt.

Men dess lengre tid det tar, dess større barriere frykter jeg det blir for oss begge. 

Men får bare se hvor det bærer hen og hvor mye energi jeg skal legge i det. 

Men kan en ide være å spørre hun neste gang rett ut om hva det er som gjør at hun blir klein, og om det er noe jeg kan gjøre for å få hun til å slappe mer av?

• Liker 1
Skrevet

Henne, ikke hun. 

Anonymkode: a749b...9f7

• Liker 2
Skrevet

Har dysleksi, så beklager skrivefeil. Men takk for korrekturen.

Skrevet

Kanskje hun ikke er klar for noe fysisk enda. Hun har en policy på ingen fysisk tilnærming før et visst antall møter med deg/daten.  La henne ta intiativ selv ev. Men et kyss bør vel kanskje ikke behøve å dra så himla langt ut, hvis hun liker deg. 

Anonymkode: 35c97...3fc

• Liker 1
Skrevet

Kanskje bare spør henne rett ut? Du virker forøvrig som en flott fyr som tar det med ro og ikke avskriver henne med engang du ikke får treff på dine ønsker. Lykke til :)

Anonymkode: fac1b...0b5

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje bare spør henne rett ut? Du virker forøvrig som en flott fyr som tar det med ro og ikke avskriver henne med engang du ikke får treff på dine ønsker. Lykke til :)

Anonymkode: fac1b...0b5

Takk for svar. Ja, tenkte det samme selv. Jeg er litt der at jeg tørr å snakke om ting som skurrer,  ønsker ikke en ny date hvor begge reiser hjem som to spørsmålstegn. Bedre å spørre tenker jeg på en god måte når det passer seg. Ønsker jo at hun skal slappe av og ikke føle noe press eller forventinger, er genuint interessert i hun som person. 

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Hmmm, er hun sjenert sånn ellers? Hvordan er kroppsspråket hennes? (Er hun "lukket" og tilbakeholden?)

Skjønner at dette føles vanskelig og forvirrende. 

Når hun blir varm i trøya, så er hun åpen. Hun sier selv at hun var tilbaketrukken i ungdomstida, men fremstår idag som ei som er utadvendt og sosial for meg. Kroppsspråket varierer veldig, noen ganger åpen, andre ganger litt fravikende. Det igjen gjør meg veldig usikker, så blir liksom en dominoeffekt på hele relasjonen og datingen mellom oss.

Skrevet

ikke noe kyss på første date, fører ikke til date #2.

Anonymkode: 3776b...e25

Skrevet

Kan hun være redd for at du forventer at det skal bli mere en et kyss? Prøv å lur det inn i en samtale at du synes det er fint å vente med sex eller noe. Kanskje hun blir litt tryggere da. 

Anonymkode: 53186...01e

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan hun være redd for at du forventer at det skal bli mere en et kyss? Prøv å lur det inn i en samtale at du synes det er fint å vente med sex eller noe. Kanskje hun blir litt tryggere da. 

Anonymkode: 53186...01e

Ja, det sa jeg til hun på meldinger tidlig, at jeg ikke var ute etter et random ligg. Så hun vet at jeg er en seriøs fyr. Jeg hadde på en måte skjønt det om jeg hadde sittet å klådd på henne og stak tunga ned i halsen liksom, men her snakker vi et rolig chill kyss på munnen...

At hun vil se meg igjen hjemme hos hun (aldri vært der) er kanskje positivt. 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Oslo874 said:

Takk for svar. Ja, tenkte det samme selv. Jeg er litt der at jeg tørr å snakke om ting som skurrer,  ønsker ikke en ny date hvor begge reiser hjem som to spørsmålstegn. Bedre å spørre tenker jeg på en god måte når det passer seg. Ønsker jo at hun skal slappe av og ikke føle noe press eller forventinger, er genuint interessert i hun som person. 

Synes også det høres lurt ut. Slik som det er nå er jo bare forvirrende og frustrerende, sikkert for dere begge... 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du ikke bryr deg om dette, men - du bruker «hun» og «henne» feil - det hadde gjort meg som jente ambivalent overfor deg.

Anonymkode: dc865...d37

Første jeg tenkte også.

5 timer siden, Oslo874 skrev:

Har dysleksi, så beklager skrivefeil. Men takk for korrekturen.

Manglende kunnskap om grammatikk, kalles ikke "dysleksi". Å påpeke grunnleggende grammatiske feil, er derfor ikke "korrektur", men folkeopplysning.

For å svare på det du faktisk spør om; jeg tenker det er lurt å la henne ta initiativet en stund fremover.

• Liker 1
Skrevet

Du gjør jo ikke noe galt. Her sliter hun sikkert med noe, men det er tydelig at hun liker deg. Du får nesten bare la det bero litt.. kysset- ikke treffene.

Dere som påpeker skrivefeil: er det mulig! Går det ikke an å drite i dette når han skriver så godt ellers?

Jeg syns du virker som en reflektert og fin fyr, ts.

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns det er synd at ikke damen forklarer ting, slik at du føler det er deg som gjør noe galt. Datet en som fikk meg til å føle at jeg gjorde noe veldig galt og oversteg hans grenser hele tiden selv om jeg gikk på eggeskall for å respektere alle problemene han hadde rettet mot intimitet. Han sa aldri at han slet med ditt og datt, kun at jeg var ubehagelig som kysset han, og det etter han hadde forført meg til sengs. Feige voksne mennesker som ikke forteller åpent om hva de tenker, så ender de normale opp med å føle seg dumme. 

Anonymkode: edbdc...3f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...