Henriette74 Skrevet 15. oktober 2020 #1 Del Skrevet 15. oktober 2020 Hei 😀 Jeg og mannen planlegger å flytte ned til Spania neste år. Der har jeg veldig lyst til å lære meg spansk for å kunne gli mest mulig inn med de lokale. Spanskkurs er jeg allerede i gang med Meg og mannen satt og snakket om hvorfor vi ville lære oss spansk, han ville lære det for å kunne lese aviser her, mens jeg ville det for å kunne snakke med de lokale. Det fikk meg til å tenke på hva som er folks motivasjon for å lære seg spansk. Så hva er din grunn for at du vil eller har lært deg spansk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 15. oktober 2020 #2 Del Skrevet 15. oktober 2020 Du skjønner så mye mer av det som foregår rundt deg - butikker, menyer, skilt etc. Jeg lærte meg litt pga foreldrene kjøpte bolig i spania som vi dro mye til. Greit når man kommer utenom turistområdene å kunne snakke nok til å skjønne en meny og gjøre seg forstaått når man bestiller. Forskjell mellom lese/prate kan være ganske stor, spesielt når det er et språk man ikke er vant med å bruke - det er jo en forskjell i de 2 tingene dere ønsker å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriette74 Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 15. oktober 2020 Spennende å høre! Det å kunne gjøre seg forstått er det første målet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriette74 Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 15. oktober 2020 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 15. oktober 2020 #5 Del Skrevet 15. oktober 2020 Spansklæreren var finere enn tysklæreren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #6 Del Skrevet 15. oktober 2020 Håper dere allerede har jobb, for det finner dere ikke i Spania! Anonymkode: 460ae...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå