AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg satt fra meg et bilbatteri inne til lading, og da jeg skulle flytte det igjen, var det vått under batteriet. Jeg lurer på om dette er syrelekkasje fra batteriet eller om det bare er batteriet som var vått da det ble tatt inn, eventuelt kondens siden det var kaldt da det ble tatt inn. Er det noen som vet om noe dette kan sjekkes med? f.eks. hvis man blander med noe fra kjøkkenet, eller legger en metallbit i eller lignende. Anonymkode: c3bfb...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 14. oktober 2020 #2 Del Skrevet 14. oktober 2020 Rødkål f.eks.? https://nordnorsk.vitensenter.no/ressurser/syrebase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14. oktober 2020 #3 Del Skrevet 14. oktober 2020 Du må ikke lade bilbatteri inne og det våte må du få tørket opp før du rekker å lage istand noe uansett, men rødkål funker som det sies over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Del Skrevet 14. oktober 2020 Letteste er å drysse på litt bakepulver og se om det bruser kraftig. Anonymkode: adb0c...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå