AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Del Skrevet 14. oktober 2020 Har noen en sånn bok å anbefale? Jeg leser nå kun krim-dokumentarer da alt annet jeg har prøvd er så kjedelig og har lite nytt å komme med. Anonymkode: 4f9d5...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 14. oktober 2020 #2 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Vil ikke si at noen bøker har forandra livet mitt, men har noen favoritter. Litt vanskelig å anbefale til en som kun leser krim-dokumentarer, men kan gjøre et forsøk. Hva med å teste noe litt actionfylt, f.eks The Martian av Andy Weir? Ble jo også en knallbra film. Liker du thrillere? Er jo litt nærme krim. Kan f.eks anbefale The passengers av John Marrs. Dystopi? Sjekk ut The Handmaid's tale av Atwood, ble en godt likt serie, eller The girl with all the gifts av Carey. Er du på Goodreads? Endret 14. oktober 2020 av Ludder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Del Skrevet 14. oktober 2020 Ripley-bøkene av Patricia Highsmith. Gone Girl av Gillian Flynn. Den hemmelige historien av Donna Tartt. Rebecca av Daphne du Maurier De har ikke forandret livet mitt akkurat, men det er veldig bra krimbøker/thrillere. Anonymkode: a3dec...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 14. oktober 2020 #4 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg er veldig fan av historier fra virkeligheten, hvis det er noe du kunne tenke deg å lese? "Det angår også deg" av Herman Sachnowitz og "Jeg tenker nok du skjønner det sjøl" av Jon Gangdal er bøker som har satt dype spor hos meg. Har lest spesielt den første flere ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Del Skrevet 14. oktober 2020 Shantaram Anonymkode: ab394...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 14. oktober 2020 #6 Del Skrevet 14. oktober 2020 Sapiens av Yuval Noah Harari 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Del Skrevet 14. oktober 2020 Dette menneskebarn. Uforglemmelig ❤️ Anonymkode: 65739...42d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 15. oktober 2020 #8 Del Skrevet 15. oktober 2020 Primo Levi - Hvis dette er et menneske Tahar Ben Jellun - Dette blendende fravær av lys Millennium - trilogien (ble Stieg Larsson myrdet?) Lorna Byrne - Engler i mitt hår Anita Moorjani - Døden ga meg livet Anthony William - Medisinsk Klarsynt Arthur Golden - Geisha Paramahansa Yogananda - En yogi's selvbiografi Eckhart Tolle - Det er nå du lever 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 15. oktober 2020 #9 Del Skrevet 15. oktober 2020 Det er én bok jeg kan si har forandret livet mitt, dvs måten jeg ser meg selv på, og det er The Chimp Paradox av dr. Steve Peters. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #10 Del Skrevet 15. oktober 2020 Tusen takk for mange tips, kan ikke vente med å kaste meg over noen av de😁 Har aldri funnet noe selv som har frista, men disse gjør. Leser forresten kun på norsk. Anonymkode: 4f9d5...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 18. oktober 2020 #11 Del Skrevet 18. oktober 2020 (endret) Paulo Coehlo med Zahir og Alkymisten. Er litt krim involvert selv om det ikke er fullt en krimbok. Disse to bøkene gjorde noe positivt med meg. Må bare legge til Kabalmysteriet av Jostein Gaarder. Veldig spennende! Klarer ikke glemme noen av disse bøkene selv om det er mange år siden jeg leste de. Endret 18. oktober 2020 av Bølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #12 Del Skrevet 18. oktober 2020 Falske minner av Julia Shaw forandret livet mitt. Høres kanskje rart ut, men det var en bok jeg virkelig trengte i den perioden av livet. Jeg leser nok ikke like mye skjønnlitteratur, men om jeg må er jeg glad i krimsjangeren. Anonymkode: 3f8e6...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanskapning Skrevet 19. oktober 2020 #13 Del Skrevet 19. oktober 2020 Gail Honeyman - Eleanor Oliphant har det helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå