AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #1 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg lurer på om man skal drikke det rett ned etter å blandet i vann eller om man skal slurke litt over tid på et glass? noen som ble gravid da de brukte dette? Er skeptisk til at det faktisk funker, med skadet vel ikke å prøve Anonymkode: 8f5bd...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. oktober 2020 #2 Del Skrevet 14. oktober 2020 Ta litt vann i et glass (jeg bruker ca. 1/2 glass vann) og drypp 10 dråper i. Drikk opp alt. Det smaker litt, så jo mer vann du har jo mindre smak blir det. Jeg gjør dette morgen og kveld. Jeg har brukt babyklister i 3 pp'er og blitt gravid i 2 av dem. Overbevist om at det gjorde at spiren min endelig holdt sist jeg var prøver (hadde tre aborter bak meg før bruk av dette). Ved prøving på nytt barn i år ble jeg også gravid i første pp ved bruk av babyklister! Så vindundermiddel tenkte jeg. Dessverre endte dette svangerskapet i MA. Så man er nok ikke helt immun for abort gitt.... September i høst her nå var først pp jeg ikke ble gravid ved bruk av det Men jeg forsøker igjen nå! Testing i helga 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå