Gå til innhold

Noen slankemiddler som fungerer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grete Roede-kurs koster da ikke mer enn rindt 1500, og har du litt selvdisiplin holder det fint med ett kurs (to måneder) så du lærer deg prinsippene og kommer inn i dette.

Er ganske så sikker på at det blir billigere enn å prøve diverse mirakelkurer som koster massevis på helsekosten eller hvor du nå kjøper dem.

Hvis du ser i slankedagboka mi som jeg skrev når jeg gikk Grete Roede ser du litt mer hva det går ut på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmelig nå
Skrevet

Jeg har brukt noen slankepiller (eller anabole steorlider) og hatt meget gode resulteter av det. De øker forbrenneingen kraftig, men er ikke lovlig i landet og anskaffet igjennom noen svære karer på helsestudioet...

Nå er ikke jeg generelt overvektig (175 høy 63 kg) trener 6 ganger i uken og spiser sunt, men hadde noen "håndtak" jeg ikke ble kvitt.....

Men jeg vil ikke anbefale dem sånn uten videre, man skal ikke ta det sammen med kaffe, alkohol ol. Og jeg merker at det har påvirket humøret mitt. Men tar de ikke mer nå da!

Lykke til iallefall. Spis sunt, drikk vann og beveg deg. Gå i trapper i steden for å ta heisen, sykl eller gå til butikken...

Gjest gjesten
Skrevet
Fint med et positivt svar :frustrert:

Hvorfor bli irritert over å få det svaret som du faktisk kan leve med resten av livet og som kroppen har best av? Absolutt å foretrekke fremfor allverdens (dyre) kurer og tilløp til medisinmisbruk som andre nevner.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet litt.

Remyline Moderator

Endret av Remyline
Gjest gjest1
Skrevet

Amfetamin er jo effektivt, men da også ulovlig, skadelig og dødelig...

Det finnes nok ingen mirakelkur dessverre. Trim og sunt kosthold er nøkkelen.. det var bare den viljestyrken, da....

Gjest Gjest_diva_*
Skrevet

Sunt kosthold og mye trening er den eneste "kuren" som funker i lengden og som gjør at kroppen holder seg fin i ettertid.

For å deffe kroppen må du kutte ned på ALT karbo. Altså; mindre ris, pasta, poteter, digg, chips, sjokolade etc. Mer grønt og kjøtt!( kylling etc)

Trene 3 - 4 ganger i uka, 30-60 min. med fatburntrening. Altså en HAUG med apparater(tredemøller, sykkel etc)

Gjør dette og du ser ut som en GUDINNE til neste sommer! Promise! :)

Gjest Embla s
Skrevet
Hvorfor bli irritert over å få det svaret som du faktisk kan leve med resten av livet og som kroppen har best av? Absolutt å foretrekke fremfor allverdens (dyre) kurer og tilløp til medisinmisbruk som andre nevner.

Det sitter jeg her og lurer på også. Når man spør etter råd virker det ganske rart at man bruker sånne smileys :kjempesinna: til de som faktisk skriver det mest fornuftige!

Å gå ned i vekt handler jo om negativ energibalanse! Forbruke mer enn du tar inn? :klø:

Skrevet
Det sitter jeg her og lurer på også. Når man spør etter råd virker det ganske rart at man bruker sånne smileys :kjempesinna:  til de som faktisk skriver det mest fornuftige!

Å gå ned i vekt handler jo om negativ energibalanse! Forbruke mer enn du tar inn? :klø:

Jeg spør om det er noe som fungerer i det heletatt.. ikke noe annet... Jeg har prøvd cla, og det fungerer 0 på meg... Jeg har sagt at jeg har dårlig forbrenning..

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg spør om det er noe som fungerer i det heletatt.. ikke noe annet... Jeg har prøvd cla, og det fungerer 0 på meg... Jeg har sagt at jeg har dårlig forbrenning..

Hva mener du med "dårlig forbrenning"? Har du fått påvist lavt stoffskifte hos lege? I så fall finnes medisiner. Utover det er det svært få som kan påberope seg lav forbrenning. Hvis du ikke går ned i vekt, er det garantert noe du gjør feil, men med så få opplysninger som man kan få i et forum, er det umulig å finne feilkilden.

CLA skal visstnok funke, men det er ikke noen mirakuløs rase-ned-i-vekt-kur. Hvis du får i deg de fettsyrene kroppen trenger gjennom kosten, vil dessuten fettsyrene fra CLA ha minimal effekt.

Men jeg glemte; du var jo ute etter mirakelkurer. Hvorfor ikke bare kjøpe Wellex, karboblokk og alle vidunderproduktene det reklameres for her øverst på siden? De skal jo funke :ironi:

Skrevet

Jeg fikk beskjed av en biopat en gang at jeg skulle slutte med eplesyreeddik – den norske befolkning får generelt at for mye syre fra kostholdet mente hun. Det gjelder sikkert ikke alle, men jeg tok det i allefall til etterretning og flaske står fortsatt urørt i matskapet.

Ellers så er vel den beste slankemetoden som nevnt tidligere; bruke flere kalorier enn det du spiser. Så enkelt og så umulig. Hold deg i aktivitet – gå tur, kos deg, ta med en engangsgrill ut i skogen, gå ned i byen på kino, sykle til jobben etc. etc.

Jeg forsøker å få i meg mye fiber, frukt og vann. Det metter uten at det er mye kalorier. Erfaringen tilsier også at slanking ikke bare dreier seg om antall kilo. Jeg føler meg utrolig mye slankere og smekrere etter å ha vært flink med situps og styrketrening en tid. Det strammer opp på de rette stedene uten at det nødvendig vis synes på vekta.

Bilbao - ulogget

• 2 år senere...
Skrevet
Mito24.. Om du har noe mer negativt å si om meg.. så kom med det... Jeg tåler det.. har opplevd litt mye her i livet.. som misshandling.. tåler en god del negativt fra deg å... :sjarmor:

Kikket igjennom for å se hva folk sine erfaringer er med epleeddik og endte da her. Jeg har en kanskje litt tøff beskjed (og jeg høres kanskje ut som en "besservisser" hehe), men håper den kan hjelpe i det lange løp. Det er absolutt ikke for å være slem, men av og til trenger man en liten vekker. Det er bra at du står på, men kjenner jeg blir litt provosert av det du skriver. Mishandling er tøft, men ikke bruk det som enn unnskyldning til å gjøre deg selv til offer. Hvis det er en ting du trenger prate om bør du kanskje heller opprette en tråd for mishandling, i stedet for å bruke det der det passer for at folk skal synes synd på deg. For det er slik det fremstilles. Det er det verste jeg ser folk som bruker slike ting for sympati, eller for å gi andre dårlig samvittighet. Det er i grunn ganske barnslig. Nesten som barn som bare hiver seg ned på bakken om noen er stygge med dem og sier "bare slå meg en gang til du". Hvis du synes Mito behandler deg dårlig bør du kunne gi beskjed om det uten å dra inn eksterne faktorer. Det kan være ille nok i seg selv, og man kan bli såret av en bestemt beskjed, uten at man har opplevd noe slikt. Og man har lov til å bli lei seg. Hvis du finner det nyttig håper jeg du kan ta det med deg videre. Du vil se at det vil bli bedre i det lange løp, og du har alt å tjene på det! Stå på! Håper også det vil gå bra for deg med slanking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...