Dragona Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Har ikke råd til å gå på Grete R kurs.. herregud.. flere tusen kr.. Tenkte på det herre eple/eddik greiene.. har det fungert på noen? Hater det som er flytende, finnes jo å i kapsler på helsekost butikken.. fungerer de?? Noen tips??? Skulle ha blitt kvitt en god del kg på 2 år.. Går masse, begynner på arobicen igjen til høsten... spiser litt mye.. kanskje.. mye grønt..
Fakse Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Trening og sundt kosthold over lengre tid. Ikke noen kur, men legg om vanene!
Gjest Madeline Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Spise sunnere og trene mer er vel stort sett det eneste som virker.
Dragona Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2005 Negativ energibalanse fungerer utmerket. ← Fint med et positivt svar
Letti Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Standard svar: Masse vann, gå turer og legg om kostholdet. Trenger ikke kjøpe inn all verdens sunneste mat i store mengder, men kutt ut det som "du ikke har godt av". Har selv begynt på GR kurs, men klarer ikke følge det slavisk. Men bare det å bli veid en gang i uka er nok for og holde meg i øra. Nå i sommer veier jeg meg hver mandag og gubben kontrollerer. PS! Har du en sønn som heter Julian? Det heter min yngste også. ble et i mai......Et helt herlig navn!
missluna Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Har ikke råd til å gå på Grete R kurs.. herregud.. flere tusen kr.. Tenkte på det herre eple/eddik greiene.. har det fungert på noen? Hater det som er flytende, finnes jo å i kapsler på helsekost butikken.. fungerer de?? Noen tips??? Skulle ha blitt kvitt en god del kg på 2 år.. Går masse, begynner på arobicen igjen til høsten... spiser litt mye.. kanskje.. mye grønt.. ← Epleeddik fungerte utmerket på meg, men jeg har også hørt de det ikke har fungert på. Jeg tok det i form av kapsler og anbefaller det virkelig
Gjest Mito24 Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Fint med et positivt svar ← Nei, jeg forstår. Du er ute etter en magisk pille som på mirakuløst vis skal svi fettet ditt, uten at du trenger å jobbe for det. Lykke til.
Brunhilde Skrevet 28. juli 2005 #9 Skrevet 28. juli 2005 Nei, jeg forstår. Du er ute etter en magisk pille som på mirakuløst vis skal svi fettet ditt, uten at du trenger å jobbe for det. Lykke til. ← Du, Mito24, er gudhjelpemeg en av de mest selvgode besserwisserne på dette forumet! Det må være fantastisk å være så perfekt - hvordan bærer du deg egentlig ad? Eller er du kanskje ikke så perfekt siden du bruker så mye tid på kropp-, helse og treningsforumet på Kvinneguiden? Er det bare her du kan agere nedlatende ekspert? Til Wenche Iren vil jeg si at ja, det finnes mirakelkurer når det gjelder å gå ned i vekt, problemet er bare at du ofte går opp igjen ganske så fort fordi du forbrenner muskler og ikke fett. Når du får mindre muskelmasse går forbrenningen ned og så er du inne i en ond sirkel. Om eplesidereddik hjelper eller ikke har jeg ingen ide om, men jeg tror at lavkarbodietter kan ha noe for seg når du strever. Ta en titt her og ser om du kan finne litt inspirasjon. Til slutt vil jeg bare si at det eneste som hjelper i kampen mot kiloene er viljestyrke. Vet du at du spiser for mye så må du kutte ned og "grønt", ihvertfall hvis det er i form av grønnsaker, skal det godt gjøres å spise FOR mye av!
Gjest Ananas Skrevet 28. juli 2005 #10 Skrevet 28. juli 2005 Wenche Irene: Det finnes slankeprogram som kjøres via internett som ikke er så dyre å kjøpe seg inn i. Dagbladet har ett og vg har ett, og det finnes sikkert flere også. Kansje det kan være noe for deg? Det finnes slankepiller som virker, som senker apetitten eller hindrer fettopptak. Dog å sette igang med det uten legeanbefaling ville i alle fall ikke jeg gjort.
Gjest legne Skrevet 28. juli 2005 #11 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Eppleeddikk og CLA er tull. For at de skal fungere må du spise minimalt med fett, og trene masse. Formelen for å gå ned i vekt er å forbrenne fler kalorier enn du inntar. Du kan enten spise lite, eller spise mange små måltider (6-7 ganger om dagen). Hoodia reduserer appettitten, og er lovlig - men du må til sverige for å kjøpe det. Vi kan melde oss på extreme makeover. XD Lovlige piller du får på resept hvis du har en bmi på 28 eller høyere: Xenical og reductil. Xenical har jeg brukt, og den fungerer slik at den tar opp 30% av fettet i maten, og det kommer da ut igjen som diaré. Dette gjør grusomt vondt etter noen dager, og det er fordi den skal tvinge deg til å spise mindre fett. Reductil fungerer slik at den minsker appetitten og kravet på søtsaker. Men du må ha en bmi på 30 for å få den, eller 28 i spesielle tilfeller. (dvs. er du 1.70, og veier 88-90 kg, så har du en bmi på 30) Deler av innlegget fjernet. Våre regler Druscilla - moderator Endret 28. juli 2005 av Druscilla
Nella Skrevet 28. juli 2005 #12 Skrevet 28. juli 2005 Anbefaler deg å logge deg inn på vektklubb.no jeg. et koster ikke stort for 3 mnd av gangen og der er det masse kyndig hjelp og man loggfører det man spiser. Lærer hva slags mat som inneholder hva og hva man kan spise mye/lite av. Er vel rundt en 300,- for noen mnd og da får du resultater om du følger opplegget dems. Mye billigere enn å kjøpe diverse piller å satse på at det gjør susen. Noe kan sikkert være en medvirkende ting, men uansett må man spise mindre enn man forbrenner daglig for å gå ned i vekt. Det er det eneste som gjelder.
Dragona Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #13 Skrevet 28. juli 2005 Nei, jeg forstår. Du er ute etter en magisk pille som på mirakuløst vis skal svi fettet ditt, uten at du trenger å jobbe for det. Lykke til. ← Mito24.. Om du har noe mer negativt å si om meg.. så kom med det... Jeg tåler det.. har opplevd litt mye her i livet.. som misshandling.. tåler en god del negativt fra deg å... Tusen takk for masse bra svar her.. Er det at jeg har dårlig forbrenning.. Så jeg trenger å komme i gang... Får da prøve noe her.. veit at det flytende eple/eddik greia skal fungere, men det smaker røtin høggorm... Letti: ja, har en sønn som er oppkalt etter tippeoldefaren sin (pappan sin side) Så Han heter da Julian Kornelius!!!!!!!!! Er kjempe fint navn vi har på våre barn!!!
Dragona Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #14 Skrevet 28. juli 2005 obs de sinnataggene skulle lenger opp til Mito24
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 28. juli 2005 #15 Skrevet 28. juli 2005 Eppleeddikk og CLA er tull. For at de skal fungere må du spise minimalt med fett, og trene masse. Formelen for å gå ned i vekt er å forbrenne fler kalorier enn du inntar. Du kan enten spise lite, eller spise mange små måltider (6-7 ganger om dagen). Hoodia reduserer appettitten, og er lovlig - men du må til sverige for å kjøpe det. Vi kan melde oss på extreme makeover. XD Druscilla - moderator ← Hvorfor er det tull? CLA fungerer kjempe fint på meg, så ja.. hvorfor mener du at det er tull? Selvfølgelig funker det ikke hvis du ikke kombinerer det med trening. Er det det du mener, at det ikke fungerer i kombi med trening og sundt kosthold?
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juli 2005 #16 Skrevet 28. juli 2005 Hei. Jeg har prøvd epleeddik. Jeg gikk opp istedenfor ned. Xenical: Gikk ned ett par kilo, stod stille over lengre tid, så opp igjen det dobbelte. Reductil: God effekt. Går på de nå, og er hittil fornøyd.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 28. juli 2005 #17 Skrevet 28. juli 2005 Hei. Jeg har prøvd epleeddik. Jeg gikk opp istedenfor ned. Xenical: Gikk ned ett par kilo, stod stille over lengre tid, så opp igjen det dobbelte. Reductil: God effekt. Går på de nå, og er hittil fornøyd. ← Oi... du har prøvd litt av hvert du.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #18 Skrevet 28. juli 2005 Negativ energibalanse fungerer utmerket. ← Det gjør det. Sminke på gutter gjør det ikke.
Gjest Mito24 Skrevet 28. juli 2005 #19 Skrevet 28. juli 2005 Det gjør det. Sminke på gutter gjør det ikke. ← Jo, faktisk.
Nella Skrevet 29. juli 2005 #20 Skrevet 29. juli 2005 For å få opp forbrenninga må du: *Spise mange måtider om dagen. 4 måltider og 2 mellommåltider. *Spise hver 3 time. *Trene styrketrening for å få opp muskelmasse. Muskler må til for å øke forbrenning og nei.. Jenter kan ikke få store muskler om de ikke jobber ekstremt målrettet for det da. Så det er ikke noe å bekymre seg for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå