Gå til innhold

Trailerparknavn 😊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff 😅 Tar folk seg virkelig nær av slike tråder? Er det krenkedagen i dag? Eneste jeg kunne tatt meg nær av var alle de dårlige forslagene som har kommet. Men skjønner jo at det er en humoristisk tråd, og det samme med navnene som er foreslått 🤪

Anonymkode: f2c45...dbf

Er overhode ikke krenka, har mer for vane å bli forbanna :) Men fortsett gjerne med ditt, men husk at neste navn som kommer på lista kan være ditt barns navn... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maa da være lov for oss bedre mennesker at gjøre narr av plebeierne og deres rare navnekonvensjoner. Alle vet jo at vi rike og flinke folk bare gir de mest fasjonable navn til vaart avkom, hvor vi har importert stavemåter fra det vide utland efter trendene paa kontinentet.

Anonymkode: a719e...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke trailer parks i Norge. 

Men vi burde muligens hatt det for å huse hjernedøde tullinger som ikke skjønner at Norge ikke er som dårlig amerikansk søppel-tv. 

Anonymkode: 74c15...fa1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Det er ikke trailerparker i Norge. Synes dette virker veldig USA-påvirka, virker som om mange tror at Norge er som USA, merkelig (og trist) nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmeste man kommer trailerparker i Østfold må være de to døgnhvileplassene for tungtransport i Marker og Halden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chanett, Raymond, Ronny, Johnny, Chris, Kent, Roger, Laila, Chanel/Chantel, Anita. 

Anonymkode: 216ba...322

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg resultatet som en dåp om lag en generasjon tilbake i tid der presten forkynte noe sånt som: «Etter vår Herre Jesu Kristi ord og befaling døper jeg deg i Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn til AnonymBruker 304a3...101.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette, Roger, Ronny, Renate, mye dobbelt navn og gjerne engelske navn - typ Hailey

Anonymkode: 876b8...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Klossmajor said:

Jeg ser for meg resultatet som en dåp om lag en generasjon tilbake i tid der presten forkynte noe sånt som: «Etter vår Herre Jesu Kristi ord og befaling døper jeg deg i Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn til AnonymBruker 304a3...101.»

Der er du faktisk inne på noe! Jeg trekker alt jeg har skrevet om dette, det mest upassende navnet er faktisk alle varianter av AnonymBruker. Og de er det mange av her på denne trailerparken

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronny, Randi, Liss-Mari, Jeanette, Liss-Mona, Raymond. 😂

Anonymkode: 8d802...6c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...