Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #1 Del Skrevet 20. september 2002 har hørt mye om forskjellige måter å sminke øynene på,enten at de blir mså eller store. og lurer da på hva slags farge jeg må bruke for å få store øyne og hva jeg må bruke for å bruke små? hvordan får dte best mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 20. september 2002 #2 Del Skrevet 20. september 2002 Se hva jeg fant... http://www.lissies.no/hudhaar/kap3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 20. september 2002 #3 Del Skrevet 20. september 2002 STØRRE ØYNE: Bruk hvit kajal på våtkanten under øyet. Rett under våtkanten kan du bruke brun/sort kajal eller ingenting. MINDRE ØYNE: Brun eller sort kajal på begge våtkantene. Hvilke farger du må bruke er jeg ikke helt inne på. Husk bare at mørke farger får ting til å se mindre ut og at lyse farger får ting til å se større ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*livsnyteren* Skrevet 20. september 2002 #4 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg vet også at en bruker hvit kajal for å få større øyne. Har nettopp vært ute på fest, og hun som vi var hos hadde hvit kajal. Fyyyyyy så stygt og unaturlig. Har sett henne mye finere før!!!:oops: Jeg anbefaler å finne frem til den fargen som øynene dine har, det blir uansett den beste fargen å bruke til kajal. Forsterker fargen på øynene og får dem til å skinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå