AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #21 Skrevet 18. oktober 2020 HAHAhaha så lættis tråd😂 Jeg har brødre, han ene elsker biler. Dama hans er sjalu.. Engang så sparket jeg litt i bilen hans, han klikka vinkel på meg😂 Men noen mennesker er kanskje litt sære? uten at det er negativt. Jeg pleier å snakke med meg selv... Anonymkode: b855f...dca
AndreasBR Skrevet 18. oktober 2020 #22 Skrevet 18. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Engang så sparket jeg litt i bilen hans, han klikka vinkel på meg😂 Hvor sparket du? Høres mer ut som at du sparket et sted som fort kunne lage merker eller riper.. Man lener seg heller ikke mot andre personer sine biler...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #23 Skrevet 18. oktober 2020 6 minutter siden, AndreasBR skrev: Hvor sparket du? Høres mer ut som at du sparket et sted som fort kunne lage merker eller riper.. Man lener seg heller ikke mot andre personer sine biler... I dekket, jeg visste det ville plage han. Han hadde vasket bilen og renset inn i bilen osv. Han var ferdig, sto der og studerte bilen nøye, pupillene hans ble større jo mer han så på bilen sin. Jeg kunne se kjærligheten han sendte til bilen. Så da tenkte jeg et lite spark vil få han til å være mer tilstede og at han måtte høre etter (hadde noe viktig å si til han). Anonymkode: b855f...dca
AndreasBR Skrevet 18. oktober 2020 #24 Skrevet 18. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dekket, jeg visste det ville plage han. Han hadde vasket bilen og renset inn i bilen osv. Han var ferdig, sto der og studerte bilen nøye, pupillene hans ble større jo mer han så på bilen sin. Jeg kunne se kjærligheten han sendte til bilen. Så da tenkte jeg et lite spark vil få han til å være mer tilstede og at han måtte høre etter (hadde noe viktig å si til han). Anonymkode: b855f...dca Hmm, det skjønner jeg ikke helt.. Sparke til dekket er ikke akkurat no problem.. Det opplever verre ting mens man kjører..
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2020 #25 Skrevet 18. oktober 2020 På 11.10.2020 den 18.47, AnonymBruker skrev: Lengre historie kort, har blitt kjent med en fyr for en tid tilbake, og vi har super kjemi. Men han snakker med bilen sin, kaller den for Bil og det foregår ala "Nå skal du få komme inn i garasjen, Bil, det skal bli godt å komme inn nå, hva? Nå som det regner så voldsomt ute." Noe nært dette sa han sist jeg satt på på vei hjem til ham. Aller første gang han gjorde dette, trodde jeg han tullet og skulle teste hvordan jeg reagerte, så jeg bare lo av det. Men han gjør noe lignende hver gang. Jeg har spurt ham om dette, og han sier at det er vel det samme om det er en bil eller hund han snakker til, og legger vekt på at mange mennesker snakker med dyrene sine og at heller ikke de kan gi en respons tilbake siden heller ikke de snakker. Han snakker også til huset sitt, ala "Hallo hus, her er vi igjen" når vi kommer hjem til ham. Ellers er det ikke noe merkelig med ham, men hva synes dere om dette? Han sier selv at det bare er hans måte å vise affeksjon på. En ting er hvis det bare var jeg som hørte han, men han gjorde noe lignende da vi var sammen med en venninne av meg, og han begynte å snakke om bilen sin som om det var en person, og jeg så at hun så rart på ham, det var skikkelig flaut. Hva ville dere sagt til ham? Anonymkode: fad7d...3b4 Det kan være lurt å snakke å kjæle med bilen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #26 Skrevet 18. oktober 2020 3 minutter siden, AndreasBR skrev: Hmm, det skjønner jeg ikke helt.. Sparke til dekket er ikke akkurat no problem.. Det opplever verre ting mens man kjører.. Joda, men vi har alltid hatt en greie med at jeg skal gjøre bilen hans noe. Han trodde jeg skulle lage ripe i den da jeg gikk mot bilen hans og sparket i dekket. Anonymkode: b855f...dca
AndreasBR Skrevet 18. oktober 2020 #27 Skrevet 18. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, men vi har alltid hatt en greie med at jeg skal gjøre bilen hans noe. Han trodde jeg skulle lage ripe i den da jeg gikk mot bilen hans og sparket i dekket. Anonymkode: b855f...dca Muahaha 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå