Gå til innhold

Han snakker med bilen sin.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lengre historie kort, har blitt kjent med en fyr for en tid tilbake, og vi har super kjemi. Men han snakker med bilen sin, kaller den for Bil og det foregår ala "Nå skal du få komme inn i garasjen, Bil, det skal bli godt å komme inn nå, hva? Nå som det regner så voldsomt ute." Noe nært dette sa han sist jeg satt på på vei hjem til ham. Aller første gang han gjorde dette, trodde jeg han tullet og skulle teste hvordan jeg reagerte, så jeg bare lo av det. Men han gjør noe lignende hver gang.

Jeg har spurt ham om dette, og han sier at det er vel det samme om det er en bil eller hund han snakker til, og legger vekt på at mange mennesker snakker med dyrene sine og at heller ikke de kan gi en respons tilbake siden heller ikke de snakker.

Han snakker også til huset sitt, ala "Hallo hus, her er vi igjen" når vi kommer hjem til ham. Ellers er det ikke noe merkelig med ham, men hva synes dere om dette? Han sier selv at det bare er hans måte å vise affeksjon på.

En ting er hvis det bare var jeg som hørte han, men han gjorde noe lignende da vi var sammen med en venninne av meg, og han begynte å snakke om bilen sin som om det var en person, og jeg så at hun så rart på ham, det var skikkelig flaut. Hva ville dere sagt til ham?

Anonymkode: fad7d...3b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dust...dyr er noe helt annet!!

Vi er forsåvidt dyr vi også kan du si til han. PATTEDYR! 

Og et dyr forstår mer enn mange dumme mennesker skulle tro. Seriøst, er så lei av at mennesker tror de er så jævla mye smartere enn alt annet på denne planeten! Hadde menensker vært samrte hadde det ikke vært krig, sult, drap, tortur osv på denne jorda...

Anonymkode: fd079...b8a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og et dyr forstår mer enn mange dumme mennesker skulle tro. Seriøst, er så lei av at mennesker tror de er så jævla mye smartere enn alt annet på denne planeten! Hadde menensker vært samrte hadde det ikke vært krig, sult, drap, tortur osv på denne jorda...

*mennesker vært smarte

Skrevet

Bilen er DYR!

Anonymkode: abd8b...37b

• Liker 7
Skrevet

Det er da helt normalt å snakke med bilen??? Jeg gjør det hver gang jeg kjører. Godsnakker med den for å få den til å starte, forteller hvor vi skal osv. Hvis jeg kjører mannens bil gir jeg den klar beskjed om å oppføre seg, ellers er det strake veien til bilopphuggeren...

Anonymkode: 44221...7e3

• Liker 12
Skrevet

Hmmm, jeg snakker med blomstene mine...

Anonymkode: 8e0af...b7e

• Liker 6
Skrevet

Sært

Anonymkode: b9772...60a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt normalt å snakke med bilen??? Jeg gjør det hver gang jeg kjører. Godsnakker med den for å få den til å starte, forteller hvor vi skal osv. Hvis jeg kjører mannens bil gir jeg den klar beskjed om å oppføre seg, ellers er det strake veien til bilopphuggeren...

Anonymkode: 44221...7e3

Det samme gjør jeg.

Og jeg hadde faktisk en temperamentsfull bil som alltid responderte positivt på godsnakk, og som var lunefull hvis jeg var sinna på den. 

Anonymkode: e61cb...b95

• Liker 1
Skrevet

Jeg snakker til meg selv (og med meg selv også). Synes ikke det er rarere enn det. 

Anonymkode: 4a8aa...203

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror noen mennesker liker å snakke til ting. Jeg liker å snakke til naturen når jeg går i den. Partnere har reagert men synes bare det er søtt. Jeg vil bare ta vare på naturen liksom. Blomstene hjemme også. Møter jeg en frosk på stien så kan jeg stoppe og snakke til den mens jeg sørger for at den kommer seg trygt frem.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for noe så lenge han ikke virkelig tror at bilen er levende. Eller han virkelig tror at den svarer. 

Skrevet

Jeg snakker med bilen. Klapper den på dashbordet, og sier den var flink når den drar godt opp en bakke, eller tar en sving fint o.l. Klemmer hytta når jeg forlater den. Men jeg pleier ikke å snakke om dette til andre, men gjør det selv om andre er til stede. Og dyr snakker jeg selvsagt med, og de forstår, ofte mer enn mennesker. Snakker med fugler og fisk også for den del. Og planter, hvis det faller meg inn. Livet er jo mye morsommere, om man kan snakke med omgivelsene . 

Anonymkode: b068b...f22

• Liker 5
Skrevet

Snakker også til ting i blant, klapper hytta på veggen og sier ha det hytta f.eks. 😅

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dust?? 

Anonymkode: 6986b...e08

• Liker 2
Skrevet

Både mannen min og jeg snakker til bilen vår. 

Hun har et navn også. Dersom vi kjører over en stygg dump i veien, klapper vi på dashbordet og sier: Stakkars (navnet), sorry! Eller: Flinke (navnet). 

Da vi byttet ut den gamle bilen med den nye vi har nå, måtte vi begge stryke på gamlebilen og takke henne for 8 fine år og ønske henne alt godt fremover. 

Mulig vi er gærne. Men det lever vi godt med. 

Anonymkode: c0464...633

• Liker 3
Skrevet

Noen biler er stemmestyrte på noen av funksjonene. Om ikke så er det ihvertfall ikke lenge til.

Anonymkode: d8fe0...d44

Skrevet

Hadde blitt mer bekymret om han snakket til en eller annen gud.

Anonymkode: 5b692...41e

• Liker 6
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lengre historie kort, har blitt kjent med en fyr for en tid tilbake, og vi har super kjemi. Men han snakker med bilen sin, kaller den for Bil og det foregår ala "Nå skal du få komme inn i garasjen, Bil, det skal bli godt å komme inn nå, hva? Nå som det regner så voldsomt ute." Noe nært dette sa han sist jeg satt på på vei hjem til ham. Aller første gang han gjorde dette, trodde jeg han tullet og skulle teste hvordan jeg reagerte, så jeg bare lo av det. Men han gjør noe lignende hver gang.

Jeg har spurt ham om dette, og han sier at det er vel det samme om det er en bil eller hund han snakker til, og legger vekt på at mange mennesker snakker med dyrene sine og at heller ikke de kan gi en respons tilbake siden heller ikke de snakker.

Han snakker også til huset sitt, ala "Hallo hus, her er vi igjen" når vi kommer hjem til ham. Ellers er det ikke noe merkelig med ham, men hva synes dere om dette? Han sier selv at det bare er hans måte å vise affeksjon på.

En ting er hvis det bare var jeg som hørte han, men han gjorde noe lignende da vi var sammen med en venninne av meg, og han begynte å snakke om bilen sin som om det var en person, og jeg så at hun så rart på ham, det var skikkelig flaut. Hva ville dere sagt til ham?

Anonymkode: fad7d...3b4

Bil tuller man ikke med. Og hvis du maser og mener at det er "rart" at han snakker med bilen sin, så kommer han til å sikte seg heller inn mot skikkelig Boss damer som er både fine og bilinteressert. 

https://www.dn.no/d2/mitt-kjoretoy/motor/bmw/mitt-kjoretoy/mitt-kjoretoy-jeg-har-prioritert-bil-over-boligkjop/2-1-854808

Ser på den, skinner og helt fin Bimmer (BMW) 🙂

Som en annen her har påpekt, hadde heller vært bekymret om han snakket med en usynlig figur i den såkalte "Himmelen". Blessed Be The Fruit! 😆

Bil er viktig for mange menn, det må du skjønne. Da jeg skulle kjøpe meg bil nå nylig til 300.000 kr, så ville jeg ikke kjøpe den, nettopp fordi akkurat nå har jeg ikke tilgang til garasje, og det gjør meg vondt i hjertet om bilen må stå ute hele tiden og bli jult opp av det norske klimaet, så jeg endte opp med å kjøpe noe "crappy" til 75.000 kr som jeg driter langt i om den blir fryst, regnet over eller whatever. Men hadde det vært bil til 300.000 eller mer, så hadde det gjort vondt i brystet rett og slett og en hadde hatt søvnløse netter der man sjekker værvarselet og når det skal slutte å regne. 😀

Anonymkode: b8a6c...eb2

• Liker 3
Skrevet

Herreguuuuuddddd!!!!!11111 Hvorfor er du sammen med denne DUSTEN?!?!?!

DUMP, NÅ!!!

Anonymkode: 90fa6...731

Skrevet

David Hasselhoff snakker med bilen sin i Knight Rider.

Anonymkode: 0437a...cc9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...