Gå til innhold

Negativ test 9 dpo - RFSU tidlig test

student1994

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg tok en RFSU tidlig test igår (9 DPO). Hadde eggløsning 1. oktober og forventer mens 13/14 oktober. Har hatt "fulle" og litt ømme pupper siden den 7. oktober, men pleier også å få litt vondt i puppene rett før tanterød kommer, så litt vanskelig å tyde det som noe positivt.

Testen så blendahvit ut, men jeg lurte på om jeg kunne glimse "noe" i riktig belysning og med god fantasi 🤭

Er det noen som fikk negativ evt. positiv ved bruk av RFSU tidlig testene? Evt. hatt samme erfaring, men å kunne glimse noe? Så det først da jeg demonterte testen til strimmel. Er ikke vits å ta bilde av engang, for jeg klarer ikke å få det på bilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9dpo er veldig tidlig å teste da..? 😬 Færeste som får utslag allerede sa tror jeg 🤔 ville ventet noen dager og testet igjen da :)

Vet det er vanskelig 😅😅 testet selv med CB tidlig 12dpo. Blendahvit. Venter mensen tirsdag eller onsdag 😶 onsdag er 14dager etter EL, men appen min sier tirsdag 😅

men siden 12dpo var nada vet jeg ikke helt om jeg har troen lenger denne gangen.. 

Krysser fingrene for seg ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som sier de har negativ erfaring med rfsu for de får positive tester tidlig, og senere får de mensen. 

Det betyr ikke at testen er feil,  det er en av "farene" med å teste tidlig, nemlig at risikoen for å miste er høy. 

Jeg har bare gode erfaringer med rfsu, aldri hatt falsk positiv. 

Anonymkode: a8203...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg ser en strek der! Men kanskje mest grå? Har heller ikke hørt så mye bra om disse testene. Ville holdt forventingene nede, og heller testet med clearblue fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, student1994 skrev:

For bildets skyld.. Mulig jeg ser syner og det virkelig er helt blandahvitt..?

20201010_163030.jpg

Tolker denne som blenda ja 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, student1994 skrev:

For bildets skyld.. Mulig jeg ser syner og det virkelig er helt blandahvitt..?

20201010_163030.jpg

Ser dessverre ikke noe :(

Anonymkode: b2d3a...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ på samme akkurat på 9 dpo. Fikk svaaaaak strek på 13 dpo, og gravid dagen etter på clearblue digital:) 

Anonymkode: a351c...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens, tatt idag ettermiddag. Altså ikke morgenurin. Tatt og tatt på litt kontraster for å vise bedre. Skyggestrek eller faktisk?

20201012_160925-01.jpeg

20201012_160925-02.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste der ser positiv ut, streken ser ganske rosa ut.

Anonymkode: 180d6...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, student1994 skrev:

Dagens, tatt idag ettermiddag. Altså ikke morgenurin. Tatt og tatt på litt kontraster for å vise bedre. Skyggestrek eller faktisk?

Syns denne ser klart positiv ut! Svak ja, men klart positiv. Tror du får utslag på en digital test i morgen tidlig om du tar en, og da blir det ingen tvil lenger ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, student1994 skrev:

20201012_160925-01.jpeg

20201012_160925-02.jpeg

Den siste ser positiv ut ja ❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Fant igjen denne tråden - og ble undrende til om det var tilfellet med blenda tidlig RFSU 9dpo, for så å få positiv 10dpo?😄

Anonymkode: 646bd...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...