Gå til innhold

Suge mannen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Suger dere ofte mannen og hvor spruter han oftest ?

Anonymkode: 7bb29...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suger han omtrent hver morgen. Han spruter i munnen selvfølgelig, og jeg svelger.

Anonymkode: adb43...92c

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Suger han omtrent hver morgen. Han spruter i munnen selvfølgelig, og jeg svelger.

Anonymkode: adb43...92c

Deilig for han. Blir sugd ofte selv men aldri på morgenen. Spruter også i munnen til kona. 

Anonymkode: 7bb29...fc8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suger hver gang vi har sex men da kommer han ikke av sugingen fordi vi skal ha sex videre haha.. men ofte suger jeg utenom også og da kommer han i munnen, jeg svelger og slikker opp det som er rundt

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBrukern skrev:

Suger hver gang vi har sex men da kommer han ikke av sugingen fordi vi skal ha sex videre haha.. men ofte suger jeg utenom også og da kommer han i munnen, jeg svelger og slikker opp det som er rundt

Heldig mann. Spruter han mye også ? 

Anonymkode: 7bb29...fc8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heldig mann. Spruter han mye også ? 

Anonymkode: 7bb29...fc8

Ja jeg synes hvertfall det er nok... noen ganger renner det ut av munnen fordi jeg ikke rekker å svelge ned alt før det tyter ut mer😂😂😂

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å suge. Både i forbindelse med sex og gjerne også utenom - hvor jeg gir (mer enn gjerne) en runde til han både bukter seg, spruter og brøler ;) Generelt sett kan han nesten når som helst stikke pikken sin i munnen  min, og jeg er klar. 

Anonymkode: 2b2f0...b81

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBrukern skrev:

Ja jeg synes hvertfall det er nok... noen ganger renner det ut av munnen fordi jeg ikke rekker å svelge ned alt før det tyter ut mer😂😂😂

Hører fra kona at det kommer for mye sperm av meg ofte 😂 men hun svelger og jeg blir overkåt 😱

Anonymkode: 7bb29...fc8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Suger hver gang vi har sex men da kommer han ikke av sugingen fordi vi skal ha sex videre haha.. men ofte suger jeg utenom også og da kommer han i munnen, jeg svelger og slikker opp det som er rundt

Hei, velkommen :) jeg liker ikke slikt,, og forstår ikke at kvinner gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Theo_1 skrev:

Hei, velkommen :) jeg liker ikke slikt,, og forstår ikke at kvinner gjør det

Velkommen?

neivel.. jeg spurte deg ikke heller haha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lsklars skrev:

Legger ofte ladningen på munnen til dama, hun liker å slikke i seg alt. 

Hei, har du skiftet forum :) nei ikke like

Anonymkode: d9a43...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBrukern skrev:

Velkommen?

neivel.. jeg spurte deg ikke heller haha

☺️

Anonymkode: d9a43...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Theo_1 skrev:

Hei, velkommen :) jeg liker ikke slikt,, og forstår ikke at kvinner gjør det

Så du suger ikke mannen å han spruter da ingensteds, merkelig måte å formulere seg på iht TS sitt spørsmål

Anonymkode: fc6e1...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du suger ikke mannen å han spruter da ingensteds, merkelig måte å formulere seg på iht TS sitt spørsmål

Anonymkode: fc6e1...6d0

Dette er en mann selv men han liker vel å kommentere på ting ingen har spurt han om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBrukern skrev:

Dette er en mann selv men han liker vel å kommentere på ting ingen har spurt han om

Mann og itillegg slutshamer helt ute av det blå

 

Hvilke manerer💁

Anonymkode: fc6e1...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mann og itillegg slutshamer helt ute av det blå

 

Hvilke manerer💁

Anonymkode: fc6e1...6d0

Jeg skulle egentlig svare TS, og si at jeg ikke liker å bli sugd og at jeg ikke skjønner at kvinner liker å gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Ja jeg synes hvertfall det er nok... noen ganger renner det ut av munnen fordi jeg ikke rekker å svelge ned alt før det tyter ut mer😂😂😂

Ble sugd for 30 min siden. Kom på puppene og i munnen til elskerinna mi.. fortsatt kåt men 😂😂😱

Anonymkode: 7bb29...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå står ikke væ’la te’ påske; damer på KG som faktisk liker å suge? Da er det fortsatt håp. Likner ikke på noe av det jeg har lest her tidligere, som stort sett går ut på å poengtere hvor motbydelig pikker er. 
Sannsynligvis er gleden av å suge knyttet til parforholdet, og ikke suging for sugingen skyld, men det er fristende å spørre; er det noen (damer) som faktisk har glede av å suge uten at det er en del av en større sammenheng med hensyn til å glede partneren osv, i likhet med en god del av oss menn som liker å slikke fitte for at det rett og slett er deilig å slikke fitte

Anonymkode: 79d76...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor mye min mann vasker tissen sin, så stinker det av den, så klarer ikke å suge ham. Men suger elskeren min, og svelger også. 

Anonymkode: 14a69...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...